Lijf & Lijn alle pijlers

Personal Body Plan - Ervaringen?

07-01-2015 21:09 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Zoals vele anderen met mij heb ik ook het goede voornemen om in 2015 ein-de-lijk eens écht dat bikinilijf te halen, voordat het zomer is. Inmiddels al vele pogingen WeightWatchers verder, de ene succesvoller dan de andere. Ik ben wel blijvend afgevallen, een kilo of 7. Ik ben alleen nog steeds niet klaar en heb nog steeds licht overgewicht. Naast dat ik die laatste 8-10 kilo kwijt wil, vind ik het nog belangrijker om weer 'in shape' te komen. Via social media kwam ik op de site www.personalbodyplan.nl terecht. Ondanks dat ik het duur vind (¤ 79 per maand) spreekt de hele persoonlijke begeleiding en coaching me wel aan en overweeg ik nu me in te schrijven. Ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft met personal body plan? Zo ja: hoe bevalt het? En is het 6 maanden vol te houden (want zo lang zit je er aan vast)?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel gaan trainen in de HUB, maar durf niet zo goed alleen. Kun je daar zomaar ff alleen naar toe?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf slechte ervaringen met PBP, in het begin kreeg ik telkens een nieuwe coach en moest ik opnieuw mijn (lastige) verhaal doen. Ik vond het ook alles behalve persoonlijk. Er werd bvb vaak iets voorgesteld van 'eet dat anders', terwijl ik geen gluten eten mag en dan stelde ze iets met volkoren voor. Ik voelde me hierdoor echt een nummer.



De app werkt ook zeer slecht.. zeg je daar iets van, krijg je te horen dat je maar creatief moet zijn met myFitnesspal oid.. daar betaal ik niet voor?



Voor mij iig geen pbp meer!
Alle reacties Link kopieren
mja oke dat kan Jammer dat jouw ervaring niet prettig is geweest. Je betaalt er genoeg voor. Heb je dit aangegeven? Ik ben overigens inmiddels blij met PBP, heb nu een superfijne coach en de app doet het ook goed.



Ik vroeg me af of mensen ervaring hadden met trainen in de HUB? Ik zou wel willen maar durf niet zo goed alleen. Marccc? waar ben je? :p
Alle reacties Link kopieren
quote:marley79 schreef op 05 april 2017 @ 08:06:

Ik vroeg me af of mensen ervaring hadden met trainen in de HUB? Ik zou wel willen maar durf niet zo goed alleen. Marccc? waar ben je? :p



Hier ben ik ;). Ondanks dat het even een zooitje is nu met het begin zonder coach, ben ik gelukkig nog steeds erg tevreden met PBP . Genoeg geleerd in de 1e periode zodat ik nu zelf mijn Kcal kan bijhouden in een andere app, maar nog wel kan genieten van de trainingen in de hub, de gedragsregels en de trainingen van PBP



Je hoeft echt niet bang te zijn voor de hub ;). Anders stuur je me even een prive bericht op insta. Wil je de eerste keer best ondersteunen door af te spreken bij de ingang en dan deels samen te sporten ;). Hier nu even een deload weekje, dus deze week niet in de hub, maar vanaf volgende week ben ik er gewoon weer 1 a 2 keer per week te vinden . Sport meestal doordeweeks 1 keer na het werk, rond half 6 daar en 1 keer in het weekend.



Is gewoon een heerlijk sfeertje in de hub, en je kan gewoon aangeven dat het je eerst keer is daar. En vooral veel vragen, oefeningen waarvan je twijfelt, lekker vragen!, daar staan ze voor ;), en vaak komen ze al zelf naar je toe als ze zien dat je een oefening verkeerd doet ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb je gepmd
Zijn hier mensen die de @Home versie doen? Ik vraag me af of die echt zo goed werkt als de sportschool. Vind PBP zelf al duur genoeg (en twijfel daarom sowieso nog of ik het ga doen), maar met sportschoolkosten erbij loopt het helemaal de spuigaten uit. Plus dat ik mezelf niet naast al die gespierde mannen in het krachthonk zie staan.

Heb overigens sowieso de vraag bij PBP uitstaan hoe ze met allergieën omgaan. Want als daar geen rekening mee gehouden kan worden voor zo'n bedrag dan begin ik er al zeker niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Hmm je middelen zijn beperkter dan in de sportschool. Heb mede pbpers wel eens horen klagen over de eentonigheid van de workouts.

En wat betreft Allergieën .. je krijgt een voorgeschreven aantal macros. De rest vul je zelf in. Je krijgt geen voorgeschreven menu.
Alle reacties Link kopieren
heey!

ik ben nu ongeveer 3 weken bezig met pbp, en nog steeds erg tevreden! ben een student dus vond het ook wel erg prijzig, maar heb het in 1x betaald waardoor je uiteindelijk 80 euro bespaart, en heb nog een kortingscode gebruikt ( DPRSNHWLJH ) hierdoor kreeg ik er nog eens 15 euro af waardoor ik het uiteindelijk maar gewoon gedaan heb. Ik koos voor pap omdat ze beweren dat het je levensstijl veranderd en dus niet even een ' quick fix' is.

Ik heb heel mijn leven al diepten geprobeerd maar vind pap tot nu toe het fijnste. Ik mag erg veel eten ( vond ik op het begin erg eng, maar het geeft goed resultaat!) en de trainingen in de gym vind ik erg uitdagend en afwisselend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven