Lijf & Lijn alle pijlers

tampon blijven voelen.

23-11-2011 19:57 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lang geleden heb ik geprobeerd tampons te gebruiken uit praktisch oogpunt. De reden waarom ik toen ben afgehaakt is omdat ik ze bleef voelen nadat ze ingebracht waren. Heb toen ook nog die speciale gebruikt met "inbrenghulzen", geen idee of die nog te koop zijn trouwens.



Vanwege gebrek aan iets anders vanmiddag uit nood na jaaaaaren weer eens een tampon gebruikt maar ook deze bleef ik voelen, met name als ik ging zitten.



Weet zeker dat ik hem goed heb ingebracht, heb er de tijd voor genomen. Ik snap er niets van en vraag me af of dit vaker voorkomt.



Het is geen ramp maar soms is een tampon gewoon handiger dan maandverband. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Het merk dat jij gebruikt voel ik ook zitten, het is een ruwe en harde tampon die ´droog´ aanvoelt.



Begin met de mini tampon van OB, die zijn zacht genoeg. Ik wil nog weleens bij het inbrengen de top van de tampon iets vochtig maken, dan glijdt hij makkelijker naar binnen.



Als ik mijn middelvinger gebruik en iets doorduw, dan voel ik ´m niet meer zitten.
Alle reacties Link kopieren
Die inbreng-hulzen vind ik trouwens ondingen. Dan heb je totaal geen gevoel waar je mee bezig bent. Ik vind dat van die gereformeerde dingen, "want het is niet netjes als je met je vingers in je vagina zit".
quote:sprokkelientje schreef op 23 november 2011 @ 22:37:

Misschien inderdaad niet voor mij weggelegd om tampons te gebruiken. Had trouwens sowieso de kleinste maat dus daar kan het niet aan liggen.Ook van OB? Die hebben zo'n glad laagje. Wat ook kan helpen is 1 been op de wc deksel/rand zetten.
Alle reacties Link kopieren
Is t niet zo dat je hem er in moet duwen met je middelvinger en hij dan goed hoort te zitten?
Alle reacties Link kopieren
quote:dammes3 schreef op 23 november 2011 @ 22:47:

Als een penis erin past, past een tampon helemaal! Lekkere vergelijking, die voel je als het goed is toch ook zitten... ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook inderdaad mijn middelvinger en dan is het touwtje toch echt nog heel lang. Ik ben trouwens fan van OB Silk Touch, glijdt zo naar binnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiorah schreef op 23 november 2011 @ 22:53:

[...]





Lekkere vergelijking, die voel je als het goed is toch ook zitten... ;)Het gaat om de ruimte die er in je baarmoederhals zit, als er een gemiddelde penis in past dan voel je een tampon echt niet zitten.
quote:dammes3 schreef op 23 november 2011 @ 22:53:

OB Silk Touch, glijdt zo naar binnen.Oh ja, zo heet ie. Die bedoelde ik.
Alle reacties Link kopieren
Zo vreselijk vies vind ik maandverband ook niet trouwens. Vind het wel prettig dat ik altijd op de hoogte ben van de stand van zaken zeg maar; 'k word nog wel eens verrast met tampons die de boel toch minder goed opvangen/korter afsluiten dan verwacht...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook hoor met tampons. Liever gebruik ik maandverband maar soms ontkom je er niet aan (bij de fysio op de bank bijv.)



Ik duw hem zo ver mogelijk naar binnen met mijn middelvinger als dat kan, das toch al gauw een cm of 7 a 8, maar ik voel hem altijd zitten. Daardoor wil ik steeds controleren of hij nog wel goed zit maar hij schuift echt niet naar buiten natuurlijk.

Ook het er uit trekken aan het touwtje vind ik een vreselijk gevoel. Zker als ik ongesteld ben ik het allemaal al zo gevoelig daar beneden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist met te kleine dat ik ze gauw voel zitten. Alsof ze eruit zakken ofzo..
En OB heeft ook met inbrenghulzen, Echt ideaal vind ik!
Alle reacties Link kopieren
quote:cathoilily schreef op 23 november 2011 @ 21:03:

Ik heb dat ook. Bij welke tampon ik ook probeerde. Ook die met inbrenghuls. Ik heb het opgegeven. Ben maar een maandverband type geworden....Same here.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel haha.



Ik voel 'm soms ook, ook als ik 'm heel diep heb ingebracht, maar als ik m dan een zetje naar achter geef ( zegmaar je vinger buigen) dan gaat ie nog net voorbij een 'heuveltje' of 'obstakeltje' en als 'ie daar achter is, dan voel ik 'm niet meer.



Beetje raar uitgelegd haha ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel
Alle reacties Link kopieren
quote:Stromboli schreef op 23 november 2011 @ 23:02:

Zo vreselijk vies vind ik maandverband ook niet trouwens. Vind het wel prettig dat ik altijd op de hoogte ben van de stand van zaken zeg maar; 'k word nog wel eens verrast met tampons die de boel toch minder goed opvangen/korter afsluiten dan verwacht...



Heb ik ook. Als het even kan gebruik ik maandverband. Ik heb dan ook altijd het gevoel dat er 'meer' uit kan en dat het dan sneller voorbij is



Maar als ik bijvoorbeeld de deur uitga ofzo dan gebruik ik liever tampons. Ik verwissel het dan elke keer als ik naar de wc ga en vaak is dat dan veel te vroeg. Maarja, liever dát dan rode vlekken
Ik duw mijn tampon er altijd met mijn wijsvinger in, ik lees hier dat mensen het met hun middelvinger doen?





Dat moest ik even opmerken haha!
Alle reacties Link kopieren
Is het niet te droog? Ik moet soms even bijspugen, maar dan glijdt het wel beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soppie300 schreef op 25 november 2011 @ 16:15:

Is het niet te droog? Ik moet soms even bijspugen, maar dan glijdt het wel beter.Bedoel je dit serieus?
Bijspugen ?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven