Lijf & Lijn alle pijlers

Toedeloe zwembandje, hallo bikini.

23-03-2017 07:47 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou de titel lijkt me duidelijk, de verzamelde winterkilo's zitten me in de weg en ik wil er afscheid van nemen. Hoe krijg ik het voor elkaar steeds weer na de winter: echt wel dikker, echt niet gezelliger.

Ik weet prima hoe het komt, ik steek te veel overbodige extraatjes in mn mond. Op zich eet ik gezond maar ik eet er veel náást.

En dat moet ik niet doen.

Simpele theorie, in praktijk nog best een opgave! Dus ik zoek een groepje, een posse, een clan... Om het samen mee te doen: gewoon normaal eten, niet in valkuilen stappen, eens per week wegen, daadwerkelijk tijd maken om naar de sportschool te gaan en niet de helft van de 'geplande' keren overslaan, wat rustiger met de alcohol.



Ik ben 1.67 lang, weeg nu 70.2 en wil terug naar sowieso 65 want dan passen mn broeken weer en voel ik me gewoon een stuk lekkerder.

Wie oh wie doet er mee?



Toevoeging: jawel de tabel! Laten we afspreken om op maandag gewicht door te geven, en als je 2 weken niet doorgeeft haal ik je uit de tabel om het een beetje overzichtelijk te houden.



NaamLengteStartgewichtHuidige gewichtAfgevallenChanel_Coco1.696967-2Eefje6771.636059.7-0.3Happyowl2341.6973.572.2-1.3Janna-Sophie1.727674-2Josephine?57.959+1.1Life251.706767.5+0.5Malarosa1.576362.7-0.3Masca2014*1.576867.4-0.6Missmadame*1.5659.560.1+0.6Peperkorrel1.8285.683.6-2Schaap Veronica1.6770.268.9-1.3Teddietje1.6970.970.1-0.8Zwartvlekje1.526059.2-0.8
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
Even niks gedaan aan gezond eten maar ik ga er weer voor. Woog vanmorgen 72,9. Komende weken gaan lastig worden, we hebben namelijk even geen keuken..
Alle reacties Link kopieren
70,3 nu. Door familieomstandigheden is er de afgelopen tijd niets van het wegen en op mn eten letten gekomen. Maar ik ga nu weer voor. Al blijft het wel heel moeilijk gemotiveerd te blijven als het resultaat tegen valt.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels weer boven de 65 kilo, op de een of andere manier lukt het niet om er veel onder te komen.
Gisteren weer gewogen op de sportschool, en er was t.o.v. week ervoor wel 0.7 kilo vet eraf, en 0.7 spiermassa erbij. Dus er gebeurt nog wel iets.
Focus me volgens mij ook te veel op het getal op de weegschaal. Mijn figuur veranderd wel heel erg, ik zie weer een taille, de buik is plat aan het worden. De kleding zit anders.
Alle reacties Link kopieren
70,0 vandaag. Toch blij mee na de 70,3 van vorige week. Ik hoop dat het nu langzaam de goede kant op gaat.
Alle reacties Link kopieren
67.8 vandaag.. Het gaat weer de goede kant op na de 68.1 van vorige week :)
Alle reacties Link kopieren
65.4 weer.. zucht. Blijf gewoon rond die 65 schommelen.
En vanmorgen waren de resultaten op sportschool ook niet goed, vetmassa voor het eerst weer toegenomen.
Ook echt slecht weekend gehad qua eten, dus ik was er al bang voor. Op gegeven moment dan raak ik zo gedemotiveerd en vind ik dat dat ene snoepje, chocolaatje oid er ook wel bij kan.

Even weer de knop om nu en met frisse moed er tegen aan. Ik begon op 69 kilo, dus ik ga maar verder met de gedachte dat er al bijna 4 kilo af is, ipv dat ik al 2 weken stilsta. Deze week weer elke dag bewust en gezond eten, en 's avonds thuis sporten.
Net terug van de personal training, dat voelt weer goed, we gaan er weer voor!!

Fijn dat bij jullie er wel weer iets af is teddietje en Life25!! Ga zo door.
Alle reacties Link kopieren
Oh doet het forum ineens niet meer aan alinea's??
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen 59.8kg, min of meer stabiel
Alle reacties Link kopieren
dubbel..zucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven