Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- hier gaan we gewoon weer verder!

31-08-2010 19:09 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van 100+ naar 100- gaat hier gewoon weer verder! We zijn een groep meiden die met z'n alle de strijd tegen de kilo's aan gaat. Hier kletsen we over afvallen, sporten en vooral over van alles wat er nog meer bij komt! Nieuwe mensen zijn altijd welkom dus schaam je niet en meld je gezellig aan!



Maandag of dinsdag is onze weegdag en geven we het gewicht dik gedrukt door. Als je op pauze wilt geef je dat ook op maandag of dinsdag aan. Als je niets laat weten van je gewicht 2 weken dan haal ik je uit de tabel. Als je op pauze staat ofzo dan natuurlijk niet



En natuurlijk onze mooie tabel! Theekop bedankt!

Alle reacties Link kopieren
@jurk, wow jeetje ik gaf alleen maar mijn mening, wist niet dat je er gelijk zo zwaar aan tilde... daarbij vond ik dat 10jaar geleden ook al :D

Ik startte verder toch geen discussie over roken is vies/lekker/verboden/whatever ik gaf alleen mijn mening erin

pfff



@elastiekje, ja klopt ik heb een tijdje dr Frank op mijn eigen manier gedaan (mocht toen van de internist geen koolhydraten meer). wat ik fijn vond aan het niet eten van koolhydraten is, dat je best veel mocht eten en geen trek had doordat je geen koolhydraten at

Succes vandaag



Meiden, moeten we niet een nieuw topic openen? we zitten al over de 100 pagina's (wel toepasselijk).

Misschien handig dat degene hem opent die de tabel bijhoudt? (mis die nu namelijk elke keer in de beginpost)
Chill dames! Volgens mij was het van beide kanten niet slecht bedoeld (voordat hier een catfight ontstaat hahaha )



Ik zou best een topic willen openen en bijhouden hoor, alleen wel een beetje eng dat je er dan aan vast zit haha. Maar ik open em anders wel, ik heb sowieso elke week maandag en dinsdag genoeg tijd, alleen in het weekend niet maar dat is geen probleem toch?



Ik moet zo eerst naar het ziekenhuis, maar daarna kan ik het wel doen? tenzij iemand anders deze taak heel graag op zich neemt. Vind het prima
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van katten maar niet van catfights :p



Geen probleem en alleen maar goed toch dat je er dan aan vast zit haha :p



Succes zo
Alle reacties Link kopieren
Wow ben nu bepaalde topics aan het lezen (oa te vet om te vliegen... geloof dat MadameC het daar ook al eens over had?)

Ik schrik gewoon van bepaalde bewoordingen en reacties van mensen :o

*gaat weer verder lezen, ook al frustreert het mij enorm*
Alle reacties Link kopieren
Ja Chiquita daar had ik het laatst ook over. Schrok daar echt van, wat een lomp topic is dat. Kon bijna niet geloven dat iemand zo grof schrijft. Aan de andere kant is dit natuurlijk een openbaar forum, maar die TO neem ik echt niet meer serieus nu.



Heb deze week niet zoveel tijd om te forummen. Ben maar eens druk aan de slag op stage. Maandag komt mijn begeleider langs, en ik moet nog zoveel doen om dan een beetje een goede indruk te kunnen maken. Wordt een lang weekend ben ik bang.



Elastiekje hoe was het bij het ziekenhuis?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon al 2uur aan het lezen :O (nu in een topic "tot welke maat pas je in attracties -> oud topic) maar jeetje mineetje :o



Succes MadameC, denk ook goed aan jezelf



Ook benieuwd hoe het in het ziekenhuis was elastiekje
Ik ga NU een nieuw topic openen en dan zal ik een berichtje plaatsen over hoe het was!
Okee geopend! Ik zal de moderators even een berichtje sturen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven