Lijf & Lijn alle pijlers

Verlies hier je zwangerschapskilo's!

01-05-2016 23:48 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet er mee?
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb extra mn best gedaan deze week maar helaas niets af. Ik verwacht volgende week wel minder te wegen.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn @leuketas, dat de weegschaal al een daling laat zien!

Voor jou hopelijk volgende week ook @juliadenders.



Ik weet het nog niet, weeg mezelf altijd op woensdag. Ik weeg inmiddels al 2 maanden lang echt precies hetzelfde (je zou bijna denken dat mijn weegschaal kapot is maar dat is niet zo ) . Heb deze week wel goed op m'n eten gelet en meer bewogen dan de maanden ervoor doordat ik sinds deze week ook weer werk. Ik ga maandag en dinsdag nog even goed mijn best doen en hoop dat er woensdag dan ietsjes af is!
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook meedoen!

Vorige week bevallen, dus ik begin een beetje na te denken hoe en wat, en vind inmiddels ook dat ik niet keihard meer moet snaaien (maar gewoon gezond eten).



Voor zwangerschap: 62 kg

einde zwangerschap: geen idee, ben gestopt met wegen bij 77 kg (was wel ergens aan einde hoor )

nu: 72 kg.



Ben net bevallen, dus maak me er nog niet zo druk om, maar wil er wel 10 kg af hebben

Komende periode met gezond eten, en komende week ook meer bewegen (vnl wandelen) en start over 5 weken met Back in Shape (heb tijdens zwangerschap mom in balance gedaan).



Heb sinds de bevalling weinig trek (voordeel), maar ook veel korte nachten (nadeel).

Dit is mijn tweede kind, en bij nr 1 is het helemaal goed gekomen, dus ik ga met goede moed de uitdaging aan!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Rustig hier!

Ik heb er inmiddels weer een kilo af. Hoe gaan jullie?
Alle reacties Link kopieren
Meer bewegen gaat goed, maar door slechte nachten ga ik overdag toch best veel snoepen.

maar zit inmiddels wel op de 71 kg
Alle reacties Link kopieren
Hier nog niets eraf. Ik was al 6 kilo afgevallen en sta al maanden stil. Heel lastig.
Alle reacties Link kopieren
Jullie gaan goed meiden!!
Alle reacties Link kopieren
Hier inmiddels 75.3 kg (was 77.5 3 wk teug) dus ik ga graag zo door!!!



Goede bezig dames!
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat snacken jullie na een slechte nacht? Ik grijp dus echt veel te snel naar producten met veel suiker, niet handig als ik wil afvallen. Maar zou echt niet weten wat ik anders moet eten voor een beetje energie (hele dag boterhammen is ook geen feest)
Alle reacties Link kopieren
[quote]leuketas schreef op 19 mei 2016 @ 22:21:

Hier inmiddels 75.3 kg (was 77.5 3 wk teug) dus ik ga graag zo door!!![quote]



Wow, wat goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:juliadenders schreef op 19 mei 2016 @ 16:42:

Hier nog niets eraf. Ik was al 6 kilo afgevallen en sta al maanden stil. Heel lastig.Oh wat irritant... misschien past dit bij je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cashew2 schreef op 19 mei 2016 @ 23:23:

Wat snacken jullie na een slechte nacht? Ik grijp dus echt veel te snel naar producten met veel suiker, niet handig als ik wil afvallen. Maar zou echt niet weten wat ik anders moet eten voor een beetje energie (hele dag boterhammen is ook geen feest)



Tomaatjes, komkommer, rijstwafel met pindakaas...



De onze slaapt voor het eerst op dr eigen kamer, heb haar niet gehoord tot een 45 min terug en net weer weggelegd na de fles. Ben benieuwd of dit morgen ook zo gaat. Ik ga weer slapen iig!
Alle reacties Link kopieren
Hier is de eerste kilo nadat ik 3 maanden stabiel bleef, er ook eindelijk en opeens af ! Dat voelt fijn. Ik zit nu op 66.9 kilo. Nog 1 te gaan en dan zit ik op het gewicht dat ik had toen ik een jaar geleden positief testte en nog een kleine 4 te gaan en dan zit ik op mijn streefgewicht (63).



Van slecht nachten hebben we hier geen last (*afkloppen*) dus dat probleem heb ik niet. Ben soms wel erg moe (ook door de combinatie met werk) maar sinds anderhalve week ofzo lukt het me goed om me te beheersen. Denk dat daarom nu eindelijk de eerste kilo er af is !



Ons meisje heeft gisteren voor het eerst haar prikken gehad op het CB (ze is al bijna 4 maanden maar we hadden ze uitgesteld vanwege de grote onrust die ze had/heeft). Man, wat een drama was dat! Ik ben doordat ze de eerste 3 maanden extreem veel huilde, best wat gewend, maar dat ze zó hard kon huilen als gisteren bij de prikken, daar schrok ik van! Gelukkig is ze daarna de nacht goed doorgekomen (wel lichte koorts, heb haar een zetpilletje gegeven om 23 uur en ze heeft prima geslapen daarna) en vandaag gaat het tot dusver ook prima gelukkig. Ze was gisteren en vandaag ook gewoon vrolijk. Het was dus een groot drama maar van korte duur .
Geniet van het leven :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven