Lijf & Lijn alle pijlers

Waarom lukt het niet?!

13-03-2017 20:25 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het al tijden, afvallen door middel van weight watchers. Elke avond plan ik de dag erna qua voeding en zorg ik dat de boodschappen in huis zijn. Totdat ik in de trein naar huis stap gaat het goed met eten, ik volg netjes het schema van die dag.



Op een of andere manier komt er in de trein een kronkel in mijn hoofd en kan ik alleen maar aan eten denken. Wat zal ik zometeen gaan halen of bestellen?! En voor ik het weet sta ik ongezonde dingen af te rekenen in de supermarkt of heb ik pizza besteld. In die tussentijd is het een soort van waas, ik kan me ook niet goed herinneren waarom ik het nu eigenlijk gedaan heb en ben keer op keer teleurgesteld in mijzelf. Maar goed, ik eet het uiteindelijk wel op omdat het toch geld kost. En dit gaat nu al maanden zo.. Ik krijg er geen vat op!!



Ik heb dit toppic geopend om te kijken of mensen het herkennen en wellicht tips hiervoor hebben. De kilo's blijven eraan komen en ik kom steeds minder lekker in m'n vel te zitten... Ik zit na een sushi bestelling nu radeloos op de bank en kan wel janken...
Ik vroeg me dat ook af maar het eerlijke antwoord staat hier:





http://www.miekekosters.n ... ie-regie-terug-te-pakken/
quote:cupcakegirl schreef op 26 maart 2017 @ 10:32:

Ik vroeg me dat ook af maar het eerlijke antwoord staat hier:





http://www.miekekosters.n ... ie-regie-terug-te-pakken/Ik ben een enorme fan van Mieke Kosters! Haar inzichten zijn voor mij ook echt een eyeopener geweest.
Alle reacties Link kopieren
@ elske1975 & cupcakegirl: dank voor de artikelen! Gelezen en vol herkenning inderdaad. Echter heb ik het nu een week en 1 dag onder controle! Ben zo blij en opgelucht, die dieetpsycholoog heeft wel echt m'n ogen geopend. Bij de eerste sessie af. Hopelijk vertaald het zich morgen ook naar de weegschaal, zo niet jammer maar mentaal gaat het de goede kant op! Volgende week vrijdag weer een sessie staan.
quote:afsluitdijk1988 schreef op 26 maart 2017 @ 17:51:

@ elske1975 & cupcakegirl: dank voor de artikelen! Gelezen en vol herkenning inderdaad. Echter heb ik het nu een week en 1 dag onder controle! Hartstikke goed! Controle over je eetgedrag is een fijn gevoel, he! Dat zie je op een gegeven moment ook echt terug op de weegschaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven