Lijf & Lijn alle pijlers

Waist trainer

29-04-2017 12:51 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via YouTube zat ik een filmpje te kijken waarin de kardashian zusjes een waisttrainer aan t promoten waren. Ik heb met stomme verbazing zitten kijken want behalve dat t me enorm onprettig lijkt zitten kan het toch niet gezond zijn? Volgens mij komen je organen in het gedrang en alles moet toch ergens heen?

Als je er op gaat googelen is het volgens vele pro sites de manier om een slanke taille te krijgen maar hoe dan?



Wie wil zijn ervaringen delen? En zou dat dan de reden van die enorme konten zijn bij oa de kardashians ( met die rare verhoudingen dus)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:apppie schreef op 29 april 2017 @ 15:19:

Ik heb er één en ik vind het een heel fijn ding. Ik draag hem niet de hele dag, zoals ze aanraden, maar wel elke avond een paar uur. Omdat je romp heel recht wordt gezet, spannen je buik- en rugspieren zich constant aan en daar worden ze sterk van. Hetzelfde idee als je buik inhouden, daar word je op den duur ook strakker van onzin je spieren verslappen juist omdat ze geen werk hoeven te leveren
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 29 april 2017 @ 23:27:

[...]



onzin je spieren verslappen juist omdat ze geen werk hoeven te leveren





zodra je je in begint te lezen kom je de muur vanzelf wel tegen gok ik. Maar even zonder google: in wat voor houding jij je ook verkeerd, je zit/staat gedwongen recht gedurende de tijd dat je hem draagt waar je anders een comfortabele houding aan zou nemen.



Jawel, ze werken mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 29 april 2017 @ 23:23:

[...]



Mag ik je een pb sturen, ik heb een vraagje maar dat doe ik liever prive natuurlijk
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 23:33:

[...]





zodra je je in begint te lezen kom je de muur vanzelf wel tegen gok ik. Maar even zonder google: in wat voor houding jij je ook verkeerd, je zit/staat gedwongen recht gedurende de tijd dat je hem draagt waar je anders een comfortabele houding aan zou nemen.



Jawel, ze werken mee.recht zitten of staan zonder ondersteuning van een waist trainer vraagt veel meer van je stabiliteitsspieren
iedereen die langere tijd een ledemaat in het gips of in een Brace heeft gehad weet dat. Zodra je de Brace verwijderd zie je dat je spieren zijn afgenomen
quote:S-Meds schreef op 29 april 2017 @ 23:36:

[...]



recht zitten of staan zonder ondersteuning van een waist trainer vraagt veel meer van je stabiliteitsspierenKlopt. Ik heb een medisch corset, en mag hem alleen dragen op momenten dat het echt noodzakelijk is. Het ondersteunt je lijf, maar het neemt daarbij ook de functie van je spieren over. Draag ik hem teveel, dan verslappen mijn spieren zoveel dat mijn gezondheid ernstig achteruit zal gaan (als in, de stabiliteit van mijn rug).
quote:-NummerZoveel- schreef op 29 april 2017 @ 23:43:

[...]





Klopt. Ik heb een medisch corset, en mag hem alleen dragen op momenten dat het echt noodzakelijk is. Het ondersteunt je lijf, maar het neemt daarbij ook de functie van je spieren over. Draag ik hem teveel, dan verslappen mijn spieren zoveel dat mijn gezondheid ernstig achteruit zal gaan (als in, de stabiliteit van mijn rug).meestal mag je die dingen maar een week of zo dragen.
http://www.netdoctor.co.u ... s-rise-of-waist-training/
Alle reacties Link kopieren
Als je er één aanschaft staat er tegenwoordig vanwege de populariteit op de verkoopsite en soms zelfs de verpakking aangegeven dat je hem het beste tijdens je dagelijkse activiteiten kunt dragen en dat je het rustig op moet bouwen. Je koopt een trainer, geen wonderkorset. Het is inderdaad grote onzin dat je met alleen het dragen van zo'n ding wonderen verricht. Geloof ook wel dat het i c.m. een baan waarvoor je voornamelijk zit alleen maar de boel verslapt. Maar als je hem draagt tijdens je dagelijkse poets en boodschappenronde op standje stik-net-niet?



Echt wel.
Het corset neemt de spierfunctie over, waardoor de spieren niet hoeven te werken, ongeacht of je zit, staat, loopt of ligt. Ze trainen dus helemaal niets.
quote:Monaloisa schreef op 30 april 2017 @ 00:06:

Als je er één aanschaft staat er tegenwoordig vanwege de populariteit op de verkoopsite en soms zelfs de verpakking aangegeven dat je hem het beste tijdens je dagelijkse activiteiten kunt dragen en dat je het rustig op moet bouwen. Je koopt een trainer, geen wonderkorset. Het is inderdaad grote onzin dat je met alleen het dragen van zo'n ding wonderen verricht. Geloof ook wel dat het i c.m. een baan waarvoor je voornamelijk zit alleen maar de boel verslapt. Maar als je hem draagt tijdens je dagelijkse poets en boodschappenronde op standje stik-net-niet?



Echt wel.het is geen trainer, het korset maakt je spieren lui. en van alle spieren in je lichaam wil je het minst dat je core lui gaat worden, die heb je namelijk nodig voor de stabiliteit van je romp en de functie van je rug
Waarom denk je dat mensen met spierletsel en rugletsel soms een corset moeten dragen. niet omdat ze een lekker mee kunnen trainen maar juist omdat het de boel ontlast
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 22:16:

[...]





Door te zweten val je af.

Met een waisttrainer die dus inderdaad heel je buik plet en je organen inderdaad weinig goeds doet train je je waist. De zijkant van je buik, rug en buik. Deze worden zoals boven al genoemd werd gedwongen aan het werk gezet. Het zweten doet dus niets voor je spieren en daarom moet je ook niet zomaar een goedkopere zweetband nemen. Een écht korsetmodel van latex levert stevigheid en zweet.je valt ook niet af van zweten, wat een onzin weer. Hooguit verlies je wat vocht, neem een glas water en het zit er weer aan
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 29 april 2017 @ 23:27:

[...]



onzin je spieren verslappen juist omdat ze geen werk hoeven te leverenAls je hem de hele dag om hebt en je spieren eraan wennen misschien. Als je hem een paar uur om hebt moeten je spieren echt wel harder werken dan wanneer je gewoon op de bank zit oid.
quote:apppie schreef op 30 april 2017 @ 08:45:

[...]

Als je hem de hele dag om hebt en je spieren eraan wennen misschien. Als je hem een paar uur om hebt moeten je spieren echt wel harder werken dan wanneer je gewoon op de bank zit oid.Nee, dat is gewoon echt niet waar.
quote:apppie schreef op 30 april 2017 @ 08:45:

[...]





Als je hem de hele dag om hebt en je spieren eraan wennen misschien. Als je hem een paar uur om hebt moeten je spieren echt wel harder werken dan wanneer je gewoon op de bank zit oid.onzin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 23:34:

[...]





natuurlijk Je hebt pb
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Als je een sterkere romp wilt kun je beter lekker aan de buik- en rugspieroefeningen gaan. Lijkt me wat gezonder. Kan ook terwijl je tv kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n elastische band of inrijgcorset schijnt je organen te verplaatsen.



Zelfs al zouden de mensen door je dunne taille twee stuivers meer voor je geven dan denk ik toch dat je voortdurende discomfort een te hoge prijs is
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 30 april 2017 @ 10:38:

Zo'n elastische band of inrijgcorset schijnt je organen te verplaatsen.



Zelfs al zouden de mensen door je dunne taille twee stuivers meer voor je geven dan denk ik toch dat je voortdurend discomfort een te hoge prijs istijdelijk. Draag je het ding niet meer dan is het effect weg
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat Kim K clan serieus genomen worden als ze iets van een thee of waist trainer promoten. Sommige mensen trappen daar echt in en denken goh ik krijg na het dragen of drinken van zoiets ook een kim k figuur. Ten eerste alles aan hun figuren is nep. Van het haar op hun hoofd tot aan hun enkels. Alles is vol gespoten, omgebouwd, aan genaaid, eruit gehaald zodat ze aan die figuren komen. Kim K was laatst in Mexico en een fotograaf had foto's genomen van haar figuur (zoek maar eens op) je mond staat vol verbazing wagen wijdt open. Die kont is zo totaal nep en je ziet dat het gewoon niet in verhouding is met de rest van haar lichaam. Khloe haar zusje en de rest hebben een mega ronde kont en zeggen dat ze 24/7 zweten in de sportschool. Nonsens want hun achterwerk lijk op een baby achterwerk die met een te volle luier rondloopt. Squats zorgen er echt voor dat je vele malen stevigere en mooiere gevormde billen hebt.



Wat de waist trainer betreft het werkt wel.. ik heb hem ook en ben van *schrik niet* 112 cm opvang naar 96 gegaan wel in combi met goede voeding en sporten en natuurlijk is het geen wondermiddel maar het houdt je taille wel strakker al de rest. Ik heb m nu naar de eeuwige jachtvelden gesodemieterd en doe alles op eigen houtje. Ik merk nu wel dat er in 1.5 week ineens 2 cm bij is gekomen ondanks goede voeding enz. Dus wil je zoiets gebruiken moet je hem echt altijd dragen en dat lijkt mij dus echt niks. Hier gaan de kilo's helaas wat langzamer als de cm'ers
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 30 april 2017 @ 10:42:

[...]



tijdelijk. Draag je het ding niet meer dan is het effect weg's Nachts kan de boel een beetje herstellen maar de volgende dag is het weer "mooi"wezen geblazen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:summerjamm schreef op 30 april 2017 @ 15:09:

Ik snap niet dat Kim K clan serieus genomen worden als ze iets van een thee of waist trainer promoten. Sommige mensen trappen daar echt in en denken goh ik krijg na het dragen of drinken van zoiets ook een kim k figuur. Ten eerste alles aan hun figuren is nep. Van het haar op hun hoofd tot aan hun enkels. Alles is vol gespoten, omgebouwd, aan genaaid, eruit gehaald zodat ze aan die figuren komen. Kim K was laatst in Mexico en een fotograaf had foto's genomen van haar figuur (zoek maar eens op) je mond staat vol verbazing wagen wijdt open. Die kont is zo totaal nep en je ziet dat het gewoon niet in verhouding is met de rest van haar lichaam. Khloe haar zusje en de rest hebben een mega ronde kont en zeggen dat ze 24/7 zweten in de sportschool. Nonsens want hun achterwerk lijk op een baby achterwerk die met een te volle luier rondloopt. Squats zorgen er echt voor dat je vele malen stevigere en mooiere gevormde billen hebt.



Wat de waist trainer betreft het werkt wel.. ik heb hem ook en ben van *schrik niet* 112 cm opvang naar 96 gegaan wel in combi met goede voeding en sporten en natuurlijk is het geen wondermiddel maar het houdt je taille wel strakker al de rest. Ik heb m nu naar de eeuwige jachtvelden gesodemieterd en doe alles op eigen houtje. Ik merk nu wel dat er in 1.5 week ineens 2 cm bij is gekomen ondanks goede voeding enz. Dus wil je zoiets gebruiken moet je hem echt altijd dragen en dat lijkt mij dus echt niks. Hier gaan de kilo's helaas wat langzamer als de cm'ersZe moeten wel telkens iets nieuws verzinnen want hun hele bekendheid is gebaseerd op rariteiten. Valt dat weg dan hebben ze niets over.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 30 april 2017 @ 19:43:

[...]



Ze moeten wel telkens iets nieuws verzinnen want hun hele bekendheid is gebaseerd op rariteiten. Valt dat weg dan hebben ze niets over.Fans en het publiek vallen daar gewoon echt voor. Is het de waist trainer niet meer dan komt ze met "contouren" als deze weer weg valt komt ze weer met iets nieuws waar de fans voor weg zwijmelen. Maar inderdaad wat jij zegt haal dat alles weg en het is een gek figuur met een veelste grote plastic fantastic kont
Alle reacties Link kopieren
De hele Kim K hype heb ik sowieso nooit begrepen. Ben opgegroeid met Kate Moss en Pamela Anderon. Dus een 'flat ass' en smalle heupen. Ik ben gewoon te vroeg geboren
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven