Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Alle reacties Link kopieren
@Hopps Je kunt het. Die twee kilo is er zo weer af!



Ik maak wel een weekplanning. Daarbij helpt dat ik thuis altijd van Hellofresh eet. Dus mijn avondeten hoef ik niet te bedenken. Omdat ik veel punten per dag moet eten, past dit er altijd makkelijk in. Mijn ontbijt is nagenoeg iedere dag hetzelfde, alhoewel ik met smaken afwissel. In mijn ontbijtje gaat 50 gram havermout, iets van fruit, 250 gram magere yoghurt en 10 gram lijnzaad. Soms voeg ik er dan nog kaneel of een heel klein beetje pure chocola aan toe. Daarnaast drink ik nog een glas optimel. Dan heb ik mijn zuivel weer binnen Nu ik er over nadenk is mijn lucht ook bijna altijd gelijk, 2 of 3 boterhammen met mager beleg en een rauwkostje. Tussendoor neem ik 's ochtends nog een cracker met mager beleg bij de thee en 's middags een stuk fruit of een bouillonnetje. Dat is het wel zo'n beetje. Als ik thuis ben, gaat het netjes
Haal jij dan wel je punten konijnhangoor ? Je hebt er rond de 40 toch ?



Gisteren gewogen was gelijk gebleven en daar was ik al blij mee ! Voorlopig laatste keer wegen nog twee dagen werken en dan drie weken vakantie heerlijk .
Dorii Nog even knallen deze week en dan lekker vakantie zet hem op die plus heb je weer snel genoeg weg gewerkt.



Konijnhangoor wat fijn dat je start zo lekker gaat. Confronterend z`n vraag wat vind je mooi aan jezelf

Ik ga bijna nooit uit eten als ik dat doe dan reserveer ik er al mijn weekpunten voor en doe ik het die dag rustig aan en ga daarna gewoon genieten. Maar ga ongeveer 1 keer per maand uit eten. Soms nog minder



Hopps balen kan het helpen om hier je dag kwa eten eerlijk te plaatsen als extra stok achter de deur?

Ik maak een globale weekplanning ik weet wat ik die week ga eten maar beslis die dag zelf wat het precies word.



Geniet van je vakantie Pretzel



Ik heb pas in september vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vakantie al gehad, eind mei zijn wij even weg geweest. Nu dus de zomer doorwerken, dat vind ik wel jammer. Vandaag en morgen weekend, en dan het weekend alweer werken pff.Het is hier de afgelopen week wel goed gegaan, vorige week ongesteld en daarbij veel vocht vast gehouden, ik wilde eigenlijk zaterdag niet op de weegschaal en heb het ook niet gedaan. Ik had echt olifantenbenen dus kon nooit goed zijn. Vandaag wel gegaan en ik ben weer afgevallen. Zit nu in totaal op -5,9kg. Ben erg blij hiermee, ik begin al te dromen van de -30kilo te behalen haha. Ik mag trouwens maar 32 punten op een dag, vind het soms maar bar weinig.

Mag ik trouwens ook in de tabel erbij? Dat lijkt me weer extra motivatie :D



Smufin: welkom, wat knap dat je al eens eerder zoveel bent afgevallen, Mr Menx eet ook graag en is ook te dik maar stopt nu eerst meer roken en snoept dus lekker door. Knap dat je zo goed de bbq’s ben doorstaan, ik vind dat toch altijd lastig. Lekker zo’n sausje en worstje etc. Tikt aan. Succes!



Pretzel: gefeliciteerd met je man! Af en toe zu’n weekend moet kunnen toch, ik heb zelfs weleens gehoord dat het je lichaam een soort ‘kick’ geeft waardoor het afvallen daarna weer beter gaat.



Dorii: jammer van de +2, houdt je misschien ook vocht vast met dit weer? Ik hoor veel mensen erover klagen. Succes met de laatste loodjes van het schooljaar



Konijnhangoor: Klinkt wel motiverend, hoe je de cursus beschrijft. Met uit eten neem ik het er gewoon van. Wij gaan vrijdag. Wij gaan overigens niet zo vaak uit eten, maar dan neem ik gewoon lekker voor, hoofd en dessert. Spaar mijn extra weekpunten op en wat ik dan tekort kom is maar even pech. Maar dat moet je natuurlijk niet elke week doen :D



Hopps: wat leuk,spontaan een weekje weg. Heb je het leuk gehad? Ik maak altijd een weekplanning (maar dat deed ik ook al voor de ww) qua avondeten. Ik doe 1x in de week boodschappen en af en toe nog iets kleins tussendoor. Zo haal ik ook niet de ‘foute’ dingen in huis.
Alle reacties Link kopieren
Daaaaaag allemaal!! Ik meld me af voor de komende drie weken. Wij vertrekken morgen richting Zuid Europa. Vandaag wassen doen, inpakken n nog op pad voor de laatste dingetjes.



Heel veel succes de komende weken allemaal, veel plezier voor de andere vakantiegangers en hopelijk wordt het hier in NL ook mooi zomerweer.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie!!
@menx als je even je PB functie aan zet stuur ik je de gegevens wij zijn hier vooral van het zelf doen

32 punten is ook niet veel. Wil jij echt 30 kg afvallen? Want dan gok ik dat je nog geen gezond bmi heb en dan vind ik 32 punten wel erg laag.



@ Samarkant geniet er van hele fijne vakantie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem aangezet volgens mij, thanks alvast.

Ja ik wil zeker 30kg kwijt en inderdaad heb ik nog geen gezond bmi. Ik heb al mijn gegevens goed in de app ingevuld, heb het net nog gecheckt. Zit trouwens zelfs op 31 punten zag ik net. Ben begonnen bij 34 maar het worden er steeds minder (ligt dat misschien aan mijn gewicht?) Ik maak wel wekelijks mijn extra weekpunten op. Alleen de activepunten doe ik niks mee, ik sport namelijk nog niet echt op het moment.
@ Menx je heb pb met de inlog gegevens. Ik ben dan wel benieuwd naar je gewicht. Maar als ik kijk naar mijn moeder die ook nog lang geen gezond bmi heeft die zit ook al op die 30 punten.
Samarkant, fijne vakantie!

Bedankt voor de motivatie, ik ga er weer voor. Ga toch maar een weekmenu proberen te maken.

Menx, ik zit ook op 31 punten met een te hoog bmi. Sommige dagen vind ik 31 punten echt wel veel, maar eigenlijk zijn ze zo op
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, 30 punten klinkt als heel weinig. Ik mag er 50. Dat is wel weer heel veel. Zonder extra tussendoortje kom ik meestal rond de 40 uit en dan neem ik nog maar een of twee crackers met beleg, waardoor ik toch uitkom.



De etentjes vind ik wel erg moeilijk hoor. Ik nam van de week een salade met kaas, zat er toch een partij kaas op. Wel voor 30 punten denk ik. Dus toen maar veel laten staan en de sla opgegeten. Wel lastig.



Vanaf volgende week heeft vriendlief ook vakantie, ben benieuwd. Hij gaat ook mee een keer sporten, spannend



Succes weer dames!
Klopt mijn bmi is ook te hoog en zit op 30 punten , 30 punten is te doen hoor moet vaak nog iets bij pakken om er aan te komen . Alleen inderdaad kaas ofzo zitten hoog in de punten dus dat is altijd wel rekenen geblazen .
Alle reacties Link kopieren
Nouja 31 is ook niet TE weinig maar ik moet soms wel even puzzelen, voornamelijk afhankelijk van het avondeten merk ik. Ik verga gelukkig niet van de trek haha, eet regelmatig een stukje fruit en tegenwoordig eet ik knäckebröd, beschuit of ceacottes als ontbijt, dat scheelt aanzienlijk in de punten ivm brood merk ik.

Vanavond gaan we uit eten, heerlijk! Heb er echt zin in.
30/31 punten ben erg benieuwd wat ik er van ga maken als ik er tegen die tijd kom zit nu op 42 punten ben benieuwd wanneer ik de 30 grens in ga.



Volgende etentje is pas weer augustus maar dat is wel in buffet vorm dan kan je zoveel nemen als je wil hoop dat ik mijzelf tegen die tijd onder controle kan houden.
Zo... ik meld me ook maar weer eens. De afgelopen maanden zijn qua WW zwaar geweest, ik kwam aan, viel af, kwam aan, viel af en bleef maar op dat plateau hangen.

Ik bewoog meer dan ik ooit gedaan had, ik kreeg veel opmerkingen dat spieren zwaarder zijn dan vet en dat het echt aan mijn lijntje (nou ja tje...) te zien was.

Gisteren EINDELIJK weer eens 9 ons er af en nu op mijn lichtste punt nadat ik begonnen ben. Nog 9 ons en dan ga ik een feestje vieren dat ik 30 kilo kwijt ben.

Ik ben gaan sporten, ga vaker wandelen (hier vlakbij een mooi rondje van 3,5 kilometer) en na alle hectiek van huis zoeken, nieuwe baan, verhuizing, nieuw huis en omgeving, begint hier de rust een beetje terug te keren. Zal me dus ook weer wat regelmatiger melden.



Wat leuk dat er zoveel nieuwe mensen aangehaakt zijn en wat gaan jullie lekker! Single, ik vind je een topper, wat een doorzettingsvermogen laat je zien, dat had je in het begin ook niet gedacht.

Samarkand, hele fijne vakantie gewenst en hoe gaat het met de drukke Jufmevrouw? Lees je nog een beetje mee af en toe?



Een heel goed weekend allemaal!
Wat een lief compliment dank je wel



Zet hem op SilverShadow op naar de -30 je kan het!
stuiter gewoon 2.3 kg afgevallen deze week
Wat fijn! Super goed van je.
bedankt ben er super blij mee
Alle reacties Link kopieren
Vanavond weer cursus gehad, maar -0,3 voor mij. Nu op advies van m'n coach ga ik van 50 naar 45 punten. Kijken wat dat doet voor mij. Was wel even een dompertje.
Dat is balen maar er af is er af. Mijn start gewicht lag ieta boven die van jou en ik mocht er toen maar 48.

Niet opgeven konijnhangoor zet hem op deze week.



Hoe gaat het met de rest?
Net weer de 10.000 stappen aangetikt en morgen op de fiets naar kantoor. Hopelijk deze week weer een goede score.



@konijnhangoor: kan me voorstellen dat je er van baalt maar het is er inderdaad af. Ik had vorige week ook maar 1 ons er af en daar baalde ik ook van. Hou vol, je bent al super goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allen,

Konijnhangoor, ik snap dat je baalt! Maar ws gaat 't wel beter met 45 punten, hou vertrouwen!



Ik ben druk druk zo voor de vakantie, weinig rust en tijd om fatsoenlijk hier te reageren, sorry!



Ik had vorige week op zich een goede week, 0,9 kg eraf! Deze week gaat lastiger worden!

Afgelopen weekend was ik ergens waar ik geen fatsoenlijk eten kon krijgen, dus ben gezwicht voor patat.....wel met ketchup ipv mayonaise, maar al met al teveel punten gegeten die dag. En mijn extra weekeinden heb ik deze week zo nodig, want ik heb 2 etentjes buiten de deur.....ik ben bang dat ik er deze week best overheen ga....we zullen zien.



Volgende week voor 2 weken op vakantie. Ik ga mijn best doen om binnen mijn punten te blijven, maar wil er die 2 weken niet al te star mee omgaan. Wil alleen absoluut niet weer aankomen, gelijk blijven is op zich oké....wordt wel een uitdaging denk ik.



Hoe doen jullie dat in de vakantie? Houden jullie je strak aan je punten of gaan er wat losser mee om?



Een goede week allen! xxx
Ik weet nog niet wat ik tijdens mijn vakantie ga doen is nog te ver weg.



hou weer vocht vast met dit weer voel het gewoon aan mijn voeten en handen.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat me niet demotiveren, bedankt meiden. Wel vind ik het ff een baalmomentje. Gister wel zon meetlint meegekregen. Kijken of daar wel effect te merken is.



Ik merk nu na 2 weken wel dat ik me beter voel, meer energie, meer zin in activiteiten en ik heb zelfs een tankini aangeschaft om te gaan zwemmen met de kleine! Zo'n zin in!



De komende week ben ik nog thuis, maar daarna op vakantie. Dat wordt een uitdaging, want geen sportschool en te veel lekker eten. Gelukkig hebben we een huisje, dus ik kan lekker zelf koken daar! Enne, een beetje genieten tussendoor moet kunnen.



De 45 punten maak ik me geen zorgen over. Ik vond 50 al heel veel, dus ik ben blij dat ik dan nu echt wen beetje kan opletten!



@ilja, heerlijk weer bijna een kg er af! Voor etentjes heb ik gister tips gevraagd. We waren toch maar met 7. Lunchtip was salade met vis/vlees (geen kaas!) en de dressing apart vragen. Voor diner was de tip, neem vooraf ham met meloen en als hoofd vis/vlees en vraag de saus apart, ipv frietjes vraag een grote salade of verse groente. En neem na lekker een bakje koffie



@single, ik denk dat ik dat ook heb. Balen. Voel vooral m'n voeten na een dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven