Lijf & Lijn alle pijlers

Zomerslank, de tabel!

22-03-2012 15:47 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oorspronkelijk topic: Zomerslank, nu of nooit

NaamLengteStartStreef+/-BMIbijz.meldaapje-ik1.6070,564, -6,5-3,5262wk weeg-pauze23-4aldente1.6480,775, -5,7-5,528eerste streef!20-6menmo1.697864, -14-625gezond verstand6-7mette1.7379,265, -14-525minder koolhydraten29-6miezemuis1.727665, -11-723al 20 kilo kwijt30-6pinguin1.787970, -9-324meer discipline10-5ris1.6494,2>90, -4-1,934diabetes11-7sciath1.758070, -10-1,726al 5 kilo kwijt18-6schaduwlicht1.5976,753, -6,7-428,5streef 70->63->537-5sproet1.749375, -18-1027gezond verstand + Wii12-7tamarara1.787871, -7+224,5medicatie11-5teacup1.6473,564, -9,5-326meer sporten30-4yagmur1.605953, -6-1,523gezond verstand1-7





Wijzigingen dikgedrukt doorgeven, in ieder geval de +/- gegevens en BMI
Alle reacties Link kopieren
Grappig dit! Mensen denken ook altijd dat ik minder weeg! Bij mij kloppen de verhoudingen,als ik afval, val ik overal af behalve bij mn borsten

Heb geen dikke benen en geen dikke kont wel inderdaad wat teveel buikvet en dikke bovenarmen, die vind ik zo lelijk! Maar ja, hard aan het sporten hopelijk wordt het gauw beter.

Gisteravond zei mn. Vriend dus weer dat ik het sporten niet moet overdrijven en dat ik er nu goed uitzie. Toen zei ik: jij wilt toch dat ik er komende xomer strak bij loop? Zei hij: ik heb liever dat je wat dikker bent en gezellig iedere avond bij me op de bank zit!!!! Sukkel! Het enige issue in onze relatie is aktijd mijn gewicht geweest. Het is nooit goed genoeg hij wil echt een poppetje om mee te pronken. En niet arrogant bedoeld maar ik zie er best goed uit en heb met mn werk ook vask sjans met de piloten. Ik baal nu zo van onze relatie dat het altijd daarom draait. Maar ja, hij krijgt mij niet kapot en onzeker, absoluut niet!!!

Sorry hoor maar moest dit ff kwijt. Ga vanavond, morgen, vrijdagochtend en zondag weer sporten, niet voor hem maar omdat IK het zelf wil.



Punt.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer hardgelopen. Ging goed.



Er staat trouwens in de tabel wel dat ik mijn gewicht heb doorgegeven, maar mijn huidige gewicht (wat ik 23-03 heb doorgegeven) staat er niet in. Klopt dat Sproet?
Alle reacties Link kopieren
Als ik afval, vallen mijn borsten nooit mee af helaas.

Ik jojo al jaaaren tussen de 70 en de 80 kilo en mijn borsten worden nooit kleiner of groter. Heb altijd dezelfde BH's.

Ik twijfel altijd al over een borst verkleining, maar dat doen ze niet graag als je te zwaar bent geloof ik.

Wel jammer dat grote borsten altijd toont alsof je dikker bent. Ik liep vorige week in mijn sportbh (die alles plat plet) en toen kreeg ik al opmerkingen v an mijn moeder en een vriendin of ik afgevallen was.



Vanmiddag wel zitten snaaien trouwens, had vrij van mijn werk en de kinderen gingen allebei bij vriendjes spelen zodat ik alleen thuis was....slecht he. Vanavond extra hard sporten!
Alle reacties Link kopieren
He, ik heb het juist anders! Mensen schatten me juist wat zwaarder in dan ik werkelijk ben, juist door mn kleine borsten. Omdat mn cupmaat nou niet echt bij de rest van mn lichaam past lijkt het net of ik een erg dikke buik heb (want het verschil tussen uitstekende buik en uitstekende borsten is nogal klein..)! Maar het vet zit bij mij vooral op de heupen, billen en bovenbenen. Typisch peervormig figuur (heb wel een duidelijk aanwezige taille, maar ben echt "bottom heavy".

Hier gister goed gestart, maar was 2u later thuis dan gepland (vrijdag groooooote belangrijke deadline en nog heel veel te doen), en thuis gelijk verder gaan werken. Daardoor over mn honger heen gekomen en na een biscuitje om 5u dus niets meer gegeten (dus ook geen avondeten..). Slecht!

Nu in de trein naar huis, en vriendlief staat vast te koken! Straks nog even een uurtje sporten (even ontspannen!) om daarna weer aan het werk te gaan..
Alle reacties Link kopieren
Zo dames,

Ik ga zo de stad in en mijn eerste streefbeloning kopen, schoenen!

Gisteren was officieel dat ik echtechtecht mijn eerste streefgewicht heb behaald (dat was 78,3 kg, gisteren woog ik 77,4 kg).



En vanochtend zag ik zelfs al de 76,7 op de weegschaal verschijnen! Nu weet ik dat per dag wegen echt niet betrouwbaar is, maar het bewijst wel dat het kan! Ik kan de 76 ook nog halen!



Ik ben zo vreselijk blij en opgelucht en trots op mezelf.

Nu eerst bakkie thee en appel en dan heerlijk (en natuurlijk lopend) de stad in!



Toevoeging: dit zijn ze geworden! http://www.taft.nl/collecties/ladies/bo ... t/140-54-1
Alle reacties Link kopieren
Go Aldente, je eerste streef gehaald!

En goede beloning! Welke kleur zijn ze? Vind de rode cool!



Ik heb mij voor de 90-grens beloond met twee goede tijdschriften, heerlijk om in bad te lezen.

En ben vandaag afgevallen door naar de kapper te gaan, heerlijk van lang naar halflang haar gegaan, scheelt toch al gauw een halve kilo!



Hier even een sportdip, maandag en dinsdag super, en gisteren en vandaag geen enkele puf te vinden... Ongesteld of zo.

Snaaihonger viert ook hoogtij, dus ik hoop dat ik mezelf in kan houden vanavond...

Voor de rest gaat eten fantastisch, ik geniet zo van de lunch de laatste tijd!

Taal niet meer naar chocoladepasta oid, ben helemaal gelukkig met mijn boterhammen met philadelphia, rookvlees, komkommer, radijs, kaas, ei, kipfilet, en dat in allerlei combinaties.

(vandaag philadelphia tomaat/pesto, ei en kipfilet, jammie!)

En twee boterhammen met dat soort spul vullen beter dan 4 boterhammen met chocoladepasta!

Twee keer in de week pure hagelslag is genoeg voor mij nu!

(eerder 2x per dag!)



O, en trots op mijn buikspieren! Kan weer 100 jack-knifes!

(vanuit ligstand dubbelvouwen met je handen en voeten naar het plafond.)
Alle reacties Link kopieren
Sproet: de blauwe! Rode waren van niet zo'n mooi materiaal en combineren ook iets minder lekker
Alle reacties Link kopieren
Aldente, gave schoenen! Zoiets zou ook in mijn kast niet misstaan

Sproet, lekker dat je van die suiker kick af bent! Dat is mij nog niet helemaal gelukt, kan echt nog momenten hebben dat ik trek heb in iets zoets.. Beleg mijn lunch boterhammen vooral met een gekookt eitje en een plakje jonge kaas, of met philadelphia kruiden. Heb van het eten vanavond nog een baguette over, en wil daar de helft morgen van meenemen, alleen wat zal ik daar voor beleg op doen? Iemand tips?

Ik heb ein-de-lijk mn producten af voor deadline morgen, alleen nog een model klein beetje bijwerken maar dat kan alleen op de universiteit (hier geen ruimte om te zagen/schuren/boren etc ). Wilde mezelf bijna belonen met een schaaltje chips, maar toen maar even hierheen gegaan en nu heb ik er geen zin meer in :P

Niet vergeten om me morgenochtend te wegen, normaal moet ik vrijdags werken dus heb ik 's ochtends lekker de tijd, maar nu moet ik natuurlijk vroeg richting de uni en dan wil ik het vast nog wel gaan vergeten met mn slaaphoofd.. Ben benieuwd of ik dichterbij een BMI van onder de 25 ben gekomen deze week! (Maar gok van niet, aangezien ik echt heel weinig heb gesport - alleen een uurtje gesquasht- en niet zo goed heb gegeten.. We shall see! )
Alle reacties Link kopieren
Joehoe toch een kilo eraf!



Maakt het totaal:

-6 kg

BMI 25,2



Volgende weeg hopelijk een officieel gezond gewicht!
Alle reacties Link kopieren
Menmo, proficiat! Wat goed, al 6 kilo!



Ik ga wat langzamer, maar vanochtend toch nog goed nieuws van de weegschaal: een kilotje eraf! Nu 76 kg. Nog zes te gaan dus.



dus voor de tabel:



totaal: -3 kg

bmi: 24





Succes weer allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Gisteren bij de dietiste geweest en ik heb er weer helemaal zin in.

Motivatie is hoooog!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Sorry van mijn asociale gedrag, ik heb al 2 weken niets van me laten horen. Ik heb het mega druk en ook het afvallen gaat niet zo geweldig. Ik blijf steken op een schamele 2,2 kilo. Dat moet beter kunnen. Ik weet overigens hoe het komt: die verdomde paaseitjes..

Ik kom voorlopig even niet (veel) posten, dus misschien is het handiger om me uit de tabel te halen.



Veel succes voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Huidig gewicht: 75,3 kg

Huidig BMI: 29,8

Deze week: - 0,3 kg

Totaal: - 1,4 kg



En het gaat me veel te langzaam. Vorige week was het - 0,4 kg, en toen dacht ik 'Ik ga weer hardlopen, dan gaat het vast wat sneller', nou, niet dus! Op deze manier gaat het nog jaren duren. Ik wil minimaal 0,5 kg per week eraf hebben, en het liefste zelfs 1 kg per week.
Alle reacties Link kopieren
Een kilo per week is te veel, Schaduwlicht, dat gaat je opbreken (en je gaat jojo'en), maar die halve zou mooi zijn!

Maar goed, dit keer 0,3, de volgende keer 0,7, zit je nog mooi gemiddeld.



Ananasx, geen probleem als je aangeeft dat je weinig post, zet ik je gewoon even op pauze.



Verder mooie cijfers hier, ik ga even aan de tabel!
Alle reacties Link kopieren
quote:schaduwlicht schreef op 28 maart 2012 @ 16:09:

Vandaag weer hardgelopen. Ging goed.



Er staat trouwens in de tabel wel dat ik mijn gewicht heb doorgegeven, maar mijn huidige gewicht (wat ik 23-03 heb doorgegeven) staat er niet in. Klopt dat Sproet?

Klopt, ik heb de huidige gewichten er niet instaan, alleen de start en hoeveel er in totaal af is, bij jou dus 1,1 als het goed is?

BMI doe ik alleen op halven, maar naar onderen afgerond, vanaf 29,8 mag hij op 29,5.

(dus 28,9->29,4=29, 29,4->29,9=29,5)

Maar de rekensom van 76,7-1,1=? moet iedereen zelf maar kunnen maken. Anders komen er teveel cijfertjes in de tabel, wordt het een onoverzichtelijke boel van.
Alle reacties Link kopieren
O, ik zie dus nu dat je op de 29,5 mag, whoehoe!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga trouwens voor een gelijkstand deze week, heb geen puf om te sporten...

Gisteravond de chipszak gepakt, maar na een paar handjes weer weggelegd! Had ik niet verwacht, ik was zo sikkeneurig dat ik even geen discipline zou hebben.

Maar: Er zat nog een klein beetje in de zak, en normaal zou ik dan denken: "och, die laatste paar kunnen er ook nog wel bij". Maar het stond me tegen! Heb hem opgeborgen en een bakje cornflakes gegeten.



Enne, Menmo: ik mijn suikerkick kwijt? Nou niet helemaal hoor, ik moest me gisteren bedwingen om na mijn gezonde lunch alsnog een boterham met chocoladepasta te nemen. Maar dat lukte gelukkig wonderwel.

Maar denk nou niet dat mijn lijf geen trek meer heeft in suiker hoor! (Zeker nu, toch ongesteld gebleken en dan is chocola ineens een stuk verleidelijker!)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sproet schreef op 30 maart 2012 @ 15:36:

Een kilo per week is te veel, Schaduwlicht, dat gaat je opbreken (en je gaat jojo'en), maar die halve zou mooi zijn!

Maar goed, dit keer 0,3, de volgende keer 0,7, zit je nog mooi gemiddeld.Maar in het begin is een hele kilo toch niet erg? Het gaat in het begin vaak sneller (moet je nagaan, als het straks nog langzamer gaat, dan blijf ik stilstaan!). Bovendien zie ik vaker in dit topic dat er bij mensen een kilo af is, dus dan valt het blijkbaar toch wel mee hoe erg dat is. Ik moet de grootste moeite doen voor die 300 gram, die niet eens iets zegt, want dat kan ook vocht zijn. En vorige week was het ook maar 400 gram. Ik baal. Op deze manier 20 kilo afvallen? Dat gaat nooit lukken en echt motiverend is het ook niet.
Alle reacties Link kopieren


Snap ik, Schaduwlicht.

En toch zit je met de 1,4 heel gemiddeld in het schema qua hoeveelheid.

Hoe gaat het nu met eten dan? Wat eet je zoal op een dag?



Ik duim gewoon voor een langzame start, en dat het volgende week sneller gaat!
Alle reacties Link kopieren
@ Sproet, echt fijn dat je de tabel zo goed bijhoudt!

Alleen het gewicht wat erin staat is dus het startgewicht? Dat was bij mij namelijk 79 kg, niet 77 (helaas, anders was ik nu al een heel stukje dichter bij m'n streef)



@ schaduwlicht, ik kan me voorstellen dat dat frustrerend is! Hopelijk lukt het de motivatie een beetje vast te houden, en gaat het binnenkort alsnog er allemaal af?



Sterkte allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ai, dan ben ik bij jou een keer te enthousiast bezig geweest, pinguin, haha!

(maakte af en toe een denk-/typfout bij het gedachteloos overtikken van de gegevens.) komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Geregeld!

Tabel bijhouden is op zich niet moeilijk hoor, en het houdt mijn motivatie ook hoog, zo kan ik dit topic niet lang ontwijken als ik geen zin meer heb in afvallen...
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn dat je de tabel bijhoudt sproet! sorry, maar ik heb even geen andere input deze week zit even in een dip. Ik heb echt slecht gegeten deze week inc. chocola. Maar goed ik ben wel vastberaden het morgen(straks dus) weer gezond voort te zetten. Ik weet ook precies waarom het misging dus.. Ik weeg deze week even niet hoor.



Dames veel succes, ik kom volgende week weer bijlezen.
Alle reacties Link kopieren
Yes, eindelijk vooruitgang geboekt!!!



Nieuw gewicht: 68.0

Nieuw BMI: 26.56.



Dat gaat de goede kant op!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie allemaal minnetjes, top!

Heb hier lekker een quiche met tomaten en mozzarella in de oven staan voor vanavond, genoeg voor 2 dagen! Morgen lekker niet koken, maar restje van vanavond opwarmen!

Hele huis ruikt nu lekker, heb er zo'n zin in! Vriendlief staat ook al steeds even door het venstertje van de oven te gluren.. :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven