Mode & Beauty alle pijlers

ALDI dagcreme die alle anti rimpel cremes versloeg in test

19-05-2008 13:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de ALDI anti rimpel creme die alle andere dure cremes versloeg in die Duitse test...?



Zo ja welke van de 4...

en wat is je ervaring ermee..?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft in verschillende landen verschillende namen, hier heet hij ook Biocura. Lacura is geloof ik het serum of nachtcrème. Ik heb hem zelf niet, dus weet het niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
Ah zo: die Lacura is bij ons in de Aldi niét te koop, in Vlaanderen... Toch niet waar ik ga....



Gaat het dan niet over de Biocura creme van Aldi (die zo goed is in de tests) maar enkel over de Lacura serums?



Of alles?
Alle reacties Link kopieren
Nee, de geplakte tekst gaat over de dagcrème en de nachtcrème.

Die verschillende namen maken het wat ingewikkelder.
Alle reacties Link kopieren
Zijn die Aldi-cremes nu wel of niet geparfumeerd? Ik kan niet tegen die synthetische parfumgeuren, dus goede creme of niet als íe zo ruikt dan begin ik er niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zit een beetje parfum in, maar totaal niet vervelend, ik kan ook niet goed tegen parfum, maar voor mijn huid is deze crème echt zàlig....



Hij is gewoon héél licht en waterig...
Alle reacties Link kopieren
Ja, zit een beetje parfum in, maar totaal niet vervelend, ik kan ook niet goed tegen parfum, maar voor mijn huid is deze crème echt zàlig....



Hij is gewoon héél licht en waterig...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze nog niet nodig, maar ik geloof ook niet dat alles echt zo werkt. Waarom is het dan zo dat onze majesteit dan nog onder de rimpels zit? Zij heeft geld zat, en dan nog...
Alle reacties Link kopieren
quote:bbibi schreef op 02 november 2010 @ 14:00:

Ik heb ze nog niet nodig, maar ik geloof ook niet dat alles echt zo werkt. Waarom is het dan zo dat onze majesteit dan nog onder de rimpels zit? Zij heeft geld zat, en dan nog...



Wat is nou nodig hebben? Dat vind ik nou zo vreemd. Het begrip 'antirimpelcrème' is iets dat alleen een commerciële betekenis heeft, het heeft niets te maken met werking of ingrediënten. Dus die ga je dan alleen gebruiken als je al rimpels hebt of een rijpere vrouw bent?



Het enige wat je kunt doen, is je huid goed beschermen en verzorgen. Dat vertraagt het verouderingsproces. Dat kan bij een huid van elke leeftijd. En of er op het product nou 'antirimpel' staat of niet, doet niet ter zake. Dat is iets wat de fabrikant erop zet.



Geen enkele crème kan het verouderingsproces terugdraaien of stoppen. Vertragen is het enige. Samen met andere factoren als leefwijze, voedignswijze e .d.



Iedereen kan een goed verzorgende, vochtbindende crème met SPF kiezen, ongeacht leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:bbibi schreef op 02 november 2010 @ 14:00:

Ik heb ze nog niet nodig, maar ik geloof ook niet dat alles echt zo werkt. Waarom is het dan zo dat onze majesteit dan nog onder de rimpels zit? Zij heeft geld zat, en dan nog... Beatrix is trouwens ook een zware rookster, al heel lang. Ze ziet er ook niet echt uit alsof ze een gezonde leefwijze en voedingswijze aanhoudt of lekker sport. Juliana, haar moeder, idem dito. Die was ook flink gerimpeld, dus ook erfelijkheid zal een rol spelen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat ben ik wel met je eens, als ik een makeup draag, gebruik ik alleen een dagcreme. Maar of alles nou echt het ver ouderings proces tegen gaat? Geen idee
Alle reacties Link kopieren
Meen je dat serieus? Nooit geweten dat ze een zware rookster was!
Alle reacties Link kopieren




wat een hardstikke leuk topick
Alle reacties Link kopieren
quote:bbibi schreef op 02 november 2010 @ 14:13:

Meen je dat serieus? Nooit geweten dat ze een zware rookster was!



WA en Max ook.

Ze lusten ook wel een slokje. Bij de staf van KLM had WA altijd de bijnaam 'Prins Pils'.

Moeten ze allemaal zelf weten, overigens.
Alle reacties Link kopieren
Bij Maxima is trouwens ook wel aan de huid te zien dat ze rookt. Maar bij vrouwen vanaf een jaar of 30 is dat meestal wel te zien , vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:bbibi schreef op 02 november 2010 @ 14:00:

Ik heb ze nog niet nodig, maar ik geloof ook niet dat alles echt zo werkt. Waarom is het dan zo dat onze majesteit dan nog onder de rimpels zit? Zij heeft geld zat, en dan nog...



Waar ik het heb gehoord dat weet ik niet, maar er werd uitgelegd dat voor de echte royalty het niet hoort om jezelf te laten verbouwen alleen om cosmetische redenen.

Anderen uit de showbizz doen dat wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:bbibi schreef op 02 november 2010 @ 14:00:

Ik heb ze nog niet nodig, maar ik geloof ook niet dat alles echt zo werkt. Waarom is het dan zo dat onze majesteit dan nog onder de rimpels zit? Zij heeft geld zat, en dan nog...



Haha, omdat Beatrix al ouder is natuurlijk en niet altijd haar gezicht zo heeft verzorgd misschien. En ook, je krijgt wel dégelijk rimpels, maar je kan het wél vertragen.

Het IS gewoon zo: leg een laagje olie op je huid, en het vocht kan niet zo snel verdampen. En zoals je weet is vocht hééééél belangrijk in het al dan niet hebben van rimpels. En zij rookte ook.

Het is niet allemaal onzin hoor.

Het gaat er net om dat het allemaal niet duur hoeft te zijn, en dat je gewoon iets duns (olie) op je huid moet leggen ter bescherming.



Het is ook echt getèst he, daar gaat dit topic trouwens over.
quote:paulapiket schreef op 05 maart 2012 @ 17:11:

[...]





Hier ben ik het niet mee eens. Hoewel je goed moet zoeken en de meeste merken hun claims niet helemaal waarmaken, zijn er wel degelijk anti rimpel crèmes op de markt die meer doen dan alleen maar hydraten en beschermen.



Ik gebruik al een tijdje een relatief onbekende Amerikaanse crème die allerlei anti aging ingrediënten combineert die je niet vaak in een anti rimpel crème tegenkomt. Ik krijg nu regelmatig complimenten dat ik er frisser en stralender uitzie.



Deze goede anti rimpel crème is hier te koop, als je ook nieuwsgierig bent.Haal je nou een topic uit 2008 naar boven om je anti-rimpelcreme te spammen?
Mooi, alle DE bij AH is 2e pak de helft van de prijs, samen met een 10% kortingsbon bij alle boodschappen aan de kassa, bij de plaatselijke AH gaat het vrekken erg goed samen.
Alle reacties Link kopieren
quote:paulapiket schreef op 05 maart 2012 @ 17:11:

[...]





Hier ben ik het niet mee eens. Hoewel je goed moet zoeken en de meeste merken hun claims niet helemaal waarmaken, zijn er wel degelijk anti rimpel crèmes op de markt die meer doen dan alleen maar hydraten en beschermen.



Ik gebruik al een tijdje een relatief onbekende Amerikaanse crème die allerlei anti aging ingrediënten combineert die je niet vaak in een anti rimpel crème tegenkomt. Ik krijg nu regelmatig complimenten dat ik er frisser en stralender uitzie.



Deze goede anti rimpel crème is hier te koop, als je ook nieuwsgierig bent.



Ja, echt heulemaal gratis en voor niets hoor, jaaaaaaa echt waar!!!!! Helemaal gratis proberen, kost je heulemaal niets!!! Echt waar........

, oh ik jok een beetje, want het kost je naast de 5 euro verzendkosten ook nog eens 37 euro!!!! Maar als je de tube weer terugstuurt (wel vol natuurlijk ) dan niet...... Echt waar hoor, echt waar.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven