Mode & Beauty alle pijlers

Binnenkort Eerste tattoo zetten maar een beetje dom geweest

01-06-2016 07:04 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi goedemorgen,



Dinsdag 7 juni gaat er lang gekoesterde wens in vervulling.Dan krijg ik mijn eerste tattoo en daar ben ik heel blij om en nog steeds maar wel zenuwen. Maar omdat het eerste is had ik mijn voorgenomen om de dagen daarna het mijzelf niet druk te maken. Van wege de verzorging en hoe ik mijn voel.



De dag zelf lukt dat nog prima in de ochtend de tattoo zetten daarna niks.Die dag daarna gelijk een dagje Zaandam gepland en ladies night bij pathe. Zelf voorgesteld omdat mijn vriendin het en beetje moeilijk heeft en haar een leuk dagje gunde! Ik snap echt niet dat ik zulke dingen voorstel maar goed.Ga het wel proberen maar ik denk dat ik geen tijd heb om mijn tattoo te verzorgen.Die dag daarna moet ik waarschijnlijk werken.Had gehoopt dat zeker tot die komende maandag uit te stellen maar goed!



Of overdrijf ik gewoon? hebben jullie enkele Dankjewel
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 juni 2016 @ 11:57:

[...]



Dat kan. Maar ik lig ziek in bed en heb geen zak te doen verder. Dus beetje ergeren en zeggen wat ik er van vind kan prima.



Ok, nu snap ik je. Beterschap!



On topic: toch geen napijn van je tattoo eerder dit jaar hoop ik, dat je nu het bed moet houden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 01 juni 2016 @ 11:59:

[...]





Hangt er van af. Die van mij wel (met pauzes tussendoor hoor). Halverwege de middag ben ik in slaap gevallen. Zegt ook iets over dat het met de pijn dus wel meevalt

Dat had ik ook!

Voor het eerst dat ik iemand "ontmoet" die dat ook had.

Mensen vinden me altijd maar raar
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Dymphnatam schreef op 01 juni 2016 @ 12:01:

[...]





Ok, nu snap ik je. Beterschap!



On topic: toch geen napijn van je tattoo eerder dit jaar hoop ik, dat je nu het bed moet houden?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 01 juni 2016 @ 07:49:

dan zou ik ook een dagje thuis blijven...Wel langer. Dan zou ik de deur waarschijnlijk helemaal nooit meer uitdurven
óu sont les neiges d'antan

Ik had bij de laatste wel verrot veel pijn ...in mijn heup omdat ik zo raar gedraaid lag.

Dat heb ik nog wel een paar dagen gevoeld.
Ik bleek later nog heel vaak mis te grijpen naar mijn pollepel, die ik natuurlijk vernacheld had met mijn actie (want van hout)



Dat deed iedere keer ook een soort van pijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Coco87 schreef op 01 juni 2016 @ 07:18:

Gaat dit over een tattoo zetten of over een niertransplantatie?
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang mag je je ziekmelden na het zetten van een tattoo ?
quote:amarna schreef op 01 juni 2016 @ 12:10:

Hoe lang mag je je ziekmelden na het zetten van een tattoo ? Tsja ziekmelden? Ik weet niet hoor in deze ernst van de zaak. Ik denk eerder dat je langer afwezig mag zijn dan als met zwangerschapsverlof. Ik vind een tattoo toch een stuk ingrijpender dan een bevalling!
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 01 juni 2016 @ 12:10:

Hoe lang mag je je ziekmelden na het zetten van een tattoo ? Dat is afhankelijk hoe het herstel verloopt welke valt of staat bij hoe de verzorging van de tattoo de eerste 24u verloopt.
quote:edamame schreef op 01 juni 2016 @ 12:33:

[...]





Dat is afhankelijk hoe het herstel verloopt welke valt of staat bij hoe de verzorging van de tattoo de eerste 24u verloopt.Ik voorzie grote moeilijkheden. Precies de dag erna naar Zaandam. Of all places...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 01 juni 2016 @ 12:35:

[...]



Ik voorzie grote moeilijkheden. Precies de dag erna naar Zaandam. Of all places...Onderschat de ladies night diezelfde dag niet...daar lopen wellicht vrouwen met (besmettelijke) tattoos. Erg onverantwoord allemaal als je het mij vraagt, maar goed...
quote:edamame schreef op 01 juni 2016 @ 12:39:

[...]





Onderschat de ladies night diezelfde dag niet...daar lopen wellicht vrouwen met (besmettelijke) tattoos. Erg onverantwoord allemaal als je het mij vraagt, maar goed...



Ik heb destijds een week rondgelopen met een streng knoflook om mijn nek. Samen met mijn pollepel bood dit voldoende bescherming.



Of valt dit onder medisch advies?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 01 juni 2016 @ 12:44:

[...]



Ik heb destijds een week rondgelopen met een streng knoflook om mijn nek. Samen met mijn pollepel bood dit voldoende bescherming.



Of valt dit onder medisch advies?Vooruit, knoflook en een (er van uitgaande een houten) pollepel vind ik van zodanige 'natuurlijke' aard qua grondstof dat dit redelijk onschuldig "medisch" advies is. Ik zal je niet melden. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de rest van het jaar maar vrij nemen voor het verzorgen van je tattoo.
quote:edamame schreef op 01 juni 2016 @ 14:03:

[...]





Vooruit, knoflook en een (er van uitgaande een houten) pollepel vind ik van zodanige 'natuurlijke' aard qua grondstof dat dit redelijk onschuldig "medisch" advies is. Ik zal je niet melden. ;)Zie je nou hoe effectief het is? Het werkt zelfs op dit forum!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven