Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #81

16-03-2014 14:07 3015 berichten
Deel 81 van de saga die weinig introductie meer nodig heeft. Praat hier vooral over alles wat wel (of niet) over mode en beauty gaat.







Het vorige topic vind je hier.


Alle reacties Link kopieren
O, ja, IN-SPI-RA-TIE. Maar ja, als ik ze dan toch niet kan kopen, heb ik er ook geen ruk aan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik voel een nieuw thema hier.
HOGE bikinibroek. Toch wel ok. Maar niet voor mij.



Alle reacties Link kopieren
ik weet het niet bij die hoge broekjes. Als je heel dun bent misschien, maar anders maakt het toch vooral dik vind ik.



Hier was t net aan t stormen, niet normaal!



Mijn wishlist

- de ideale zwarte laarsjes

- lichte jeans voor de zomer

- blouseje of shirt met lange mouwen

- leuke platte sandaaltjes
Het houdt wel je buik een beetje in toom, als die niet heel plat is.



Waaraan moeten die ideale laarsjes voldoen?
Alle reacties Link kopieren
Bijten jullie?



Want als jullie niet bijten dan kom ik hier vaker.
Alle reacties Link kopieren
Ik bijt niet. Voor de anderen kan ik dat niet met zekerheid zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een hoog broekje op foto's vaak wel mooi, maar ik zou me er zelf niet prettig in voelen, denk ik. Beetje grote-oma-onderbroeken-gevoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 24 april 2014 @ 18:06:

Ik bijt niet. Voor de anderen kan ik dat niet met zekerheid zeggen.

Fijn dat er in ieder geval eentje niet bijt.



Volgende week wil ik graag eventjes wat zomerkleding inkopen. Over een kleine twee weken naar de zon dus dat mag.
Alle reacties Link kopieren
Welkom. Leuk, zomerkleding kopen. En lekker dat je op vakantie gaat.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Ja heerlijk, ben wel toe aan een beetje zomer! Enige probleem is dat ik niet echt weet wat ik nodig heb aan zomerkleding. Mijn hele zomergarderobe ligt nog 145 km van hier..
quote:Discover schreef op 24 april 2014 @ 18:03:

Bijten jullie?



Want als jullie niet bijten dan kom ik hier vaker.Meestal niet. Ik sla weleens mijn nagels uit.
Heerlijk vooruitzicht Discover. Wat staat er op je lijstje?



Ik zat net nog op het balkon en dacht daar te gaan eten. Maar het begint me toch te plenzen nu. Blègh. Ik ga zo nog weg.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook noodweer. Goed voor de tuin zeg ik als vlijtige huisvrouw



Ideale laarsjes... hak, maar minder dan 10 cm. Echt leer. Geen gespjes.



Ik heb gisteren trouwens een ereader gekocht voor mn vakantie. Scheelt weer 8 kg aan boeken meezeulen. Echt wel een mooi ding.
Alle reacties Link kopieren
En haai Discover. Ik bijt nooit, ben een mietje
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 24 april 2014 @ 18:39:

[...]





Meestal niet. Ik sla weleens mijn nagels uit.



Haha, ik ben alleen bang voor bijters.



Ja ik kijk er ook echt naar uit! Haha oneindige verlanglijstje natuurlijk maar ik ga op zoek naar:



- Jurkjes: zowel super zomers en zwierig als wat nettere exemplaren.

- Rokjes: Ik hoop eens basic rokjes tegen te komen die flatterend zitten, niet te kort zijn en van een fijn materiaal zijn gemaakt. Het lijkt me heel leuk om tegen een koraalkleurige zwierige high-low rok te lopen.

- Maxirok/jurk: Stiekem wil ik nog wel een maxi item in mijn kast erbij. En dan een wat strakkere variant van een elastisch materiaal.

- Shortjes/Korte broeken: Ik mis nog wat passende shortjes/korte broeken. Een leuke basic spijker bijvoorbeeld en misschien een knalkleurtje. Maar ik wil geen hele korte waarin ik mij ongemakkelijk voel.

- Blousjes: Lange mouw, korte mouw, met of zonder details, casual of meer gekleed, ik vind het allemaal wel leuk.

- Topjes/Shirts: Zelfde verhaal als hierboven eigenlijk. Maar geen kinderachtige opdrukken, teksten die nergens op slaan of met vormeloze pasvorm.

- Schoenen: Leuke slippertjes in basic kleurtjes. (wit, beige, blauw, zwart, knalkleurtje erbij misschien.)

- Vestje: Een fijn zomers vestje voor de wat koudere momentjes. Comfortabel en makkelijk te combineren gewoon.

- Zonnebrillen: Dit is echt een must, want die heb ik niet! Gewoon een paar goedkopere, zodat ik wat kan wisselen.

- Hoed: Ik wil dolgraag zo'n klassieke grote zonnehoed, maar die zijn voor een redelijke prijs onvindbaar. Maar misschien loop ik er tegen aan!

- Bikini: Een extra bikini op een zonvakantie is nooit weg natuurlijk. Misschien hijs ik mezelf wel in zo'n hoog exemplaar, gewoon om uit te proberen.

- Sokken/ondergoed: Is op den duur wel weer nodig dus mocht ik het tegenkomen dan komt dat goed uit.





Dus eigenlijk, gewoon bijna alles. Maar bijna al mijn zomerkleding ligt dus ver van hier, en ik weet niet of ik de kans krijg het voor de vakantie op te halen en ik heb ook geen idee wat ik nog wil dragen/pas. We shall see. Haha.
Hoi!



Ook ik bijt niet hoor!

Vanavond even de stad in geweest met Vriend. Moest van hem (op zijn kosten, haha) een nieuwe bh uitzoeken. Godsgruwelijk duur maar zit godsgruwelijk lekker. En ik heb een godsgruwelijk mooie bikini gezien en als ik die zou kopen ben ik 130 euro lichter maar gosselememachies wat mooi

Oh, de bh is trouwens van Primadonna. *slik*

Ik heb er een stuk of teveel gepast en ik vond ze allemaal mooi en ze zaten allemaal zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Oh jullie zijn allemaal lief haha!



@Roz



Wat een straf dat dat moest van je vriend! Super leuk dat je geslaagd bent. Foto of link van die bikini? Ik kan mij echt niet voorstellen dat ik ooit zoveel uit zou geven aan een bh. Ik bespaar daar echt zoveel mogelijk op.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



*Regelt wat mannetjes voor koffie*



Alle reacties Link kopieren
Jömig, Discover, dat is een fikse lijst. Je krijgt het nog druk, de laatste twee weken voor je vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed, Roz, je nieuwe bh. Lief van Vriend, zo'n cadeau. En inderdaad: foto van de bikini?



Ik ben echt een cheap ass als het om bh's gaat. Heb allemaal dezelfde: zwarte katoenen, met kipfilets (zodat het nog wat lijkt) en een klein randje, tientje bij H&M. Zit prima, blij mee. Ik hoef niets anders.
Alle reacties Link kopieren
GB, heb gisteravond weer getraind voor de wandeltocht. Nah ja, een eind gelopen met X en ondertussen bijgepraat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven