Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's zijn jarig! #50!

10-04-2011 12:52 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ter ere van de 50ste verjaardag van de Fashionista's geef ik een feestje!





Deel #49!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
zow vanochtend geyogaad, vanmiddag werken en nu gewoon een beetje klooien op mijn laptop




Het is heel fijn buiten. Vanmorgen een afspraak bij opdrachtgeverT. Nu weer thuis. Moet helaas hard aan de slag. Geen tijd om in de zon te zitten. Ik heb helemaal geen zin.
Alle reacties Link kopieren
ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt gb
Moet ik me dan maar overheen zetten. Niets doen is geen optie.



Lekker geyogaad?
Alle reacties Link kopieren
ja hoor. ben nu heerlijk ontspannen. heb dus ook totaal geen zin om straks te gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
Var, GB:



Hier ook geen zin en toch moeten.



Leuk weekend gehad?
Ja, weekend was fijn. Leuke lunch met vriendinnen/ex-collega's waarvan er 1 al een aantal jaar in Sydney woont. 's Avonds een wijntje gedronken met een vriendin. Zondag bij mijn ouders geweest en 's middags met een boek in de zon gezeten. Fijn dus.



Jij? Fijn weekend gehad?



Ik probeer mezelf te motiveren, maar ik moet ook nog bedenken hoe ik het handig kan aanpakken en het wil niet zo erg.
Alle reacties Link kopieren
dat helpt idd niet om je te motiveren om te beginnen gb.



mijn weekend was rustig. ook lekker
Alle reacties Link kopieren
Heb ook een leuk weekend gehad. Zaterdag the usual, met huishoudelijke klussen, markt en even de stad in. 's Avonds met bevriende buren gegeten en bijgepraat over hun verbouwing en aanstaande verhuizing.



Gisterochtend naar de sponsorloop van dochters voetbalclub geweest. Ze liep zich de longen uit het lijf (elf rondjes om het voetbalveld). Heel aandoenlijk. Alles voor de club.

's Middags bij een vriend van Eman langs geweest en daar in de omgeving een lange wandeling gemaakt en onderweg op het terras gezeten.
Alle reacties Link kopieren
En ik, ontaarde moeder, dacht nog: ze loopt een rondje of vier en dan is ze er wel klaar mee. Moet nu 22 euro dokken.
Alle reacties Link kopieren
Dan kun je trots zijn op dochter Elynn
Haha en dat kun je slecht uit haar spaarpot halen. Gewoon 4 pakjes minder roken.
Alle reacties Link kopieren
grinz, ze rent je nog arm Elynn
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk kan ik weer inloggen



Happy new topic *spuit elf meld*
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 11 april 2011 @ 13:36:

Gewoon 4 pakjes minder roken. Gewoon?



Alle reacties Link kopieren
Sugar:
Alle reacties Link kopieren
heeee Sugar
Alle reacties Link kopieren
*knip*
Alle reacties Link kopieren
grinz, dames ik ga er vandoor. tot vanavond
Alle reacties Link kopieren
Doeg, Var. Werkse vanmiddag.
Kan me voorstellen dat het bier inmiddels je neus uitkomt. Gatver, ik bedoel figuurlijk...



Sugar! Inlogproblemen?
Alle reacties Link kopieren
*zet bier weer koud weg*



Inlogproblemen ja Eerst kon ik niet uitloggen, daarna niet meer inloggen. Heel Erg Irritant.. Maar het is weer gefixed gelukkig!



Alles oké hier?
Ja! Feest hè, zoals je ziet. Zoek maar een leuk wit party outfitje voor jezelf uit.

Bij jou ook alles goed?
Alle reacties Link kopieren




Grappig, Elynn, die dochter van jou! Wel knap, overigens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven