Mode & Beauty alle pijlers

De fashionista's zijn mutsen #44

30-12-2010 17:25 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren




De fashionista's hebben hun pumps en frivole jurkjes voorlopig aan de besneeuwde wilgen gehangen. Op zevenmijlslaarzen en met warme muts op leuteren ze hier verder over alles wat er (in meer of mindere mate) toe doet.



Link naar het vorige topic: #43
Een restaurant uitkiezen waar ze niet zo heel snel achter elkaar het eten brengen en dan iig 3 gangen bestellen?



Idd wel echt onhandig dat jullie geen oven hebben. Maar wel een combi magnetron, toch? Dan kun je toch evengoed een broodje afbakken?
Alle reacties Link kopieren
Begrijpelijk van PTT trouwens.



En Roz, waarom 8 pakjes haarverf?
Alle reacties Link kopieren
van zo'n fout zou ik ook gaan blozen roz
Alle reacties Link kopieren
Combi magnetron hebben we wel, alleen dan duurt het 1:15 uur voor je een appeltaart gebakken hebt. En het is een stom klein ding dus ik denk niet eens dat een ciabatta erin past.



Als ik later groot ben ( ) wil ik een oven! Een grote, of twee ovens. I kokkerellen en bakken.

Alleen het is stom dat niemand hier mijn creaties lust, of ze zeggen dat ze het niet hoeven oid. Net als met die smoothies. Had ik een staafmixer gekocht en fruit. Kom ik op zondag thuis zegt mijn moeder: Nou sinds wanneer zit jij aan het fruit? Is toch niks voor jou? En dan maak ik een smoothie voor ons samen of voor haar, en dan vind ze het niet lekker of ze hoeft niet. Nouja, dan niet.

Vriend en schoonouders zijn wel altijd gewillig om te proeven gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik kocht steeds haarverf als het in de aanbieding was, omdat ik toch mijn haar steeds verfde.

Alleen nu verf ik het niet meer en heb ik 8 pakjes bruine verf over. Schoonmoeder verft haar haar ook altijd donkerbruin dus ik zou ze meenemen voor haar.
quote:varuca schreef op 15 januari 2011 @ 14:12:

[...]





dat lijkt me ook heel lastig







Scherp Var, ik had er gewoon overheen gelezen... (maar goed, ik kan als excuus aanvoeren dat ik 3,5 uur heb geslapen)
Alle reacties Link kopieren
mijn ma is juist blij als ik een keer fruit eet



bij een vriendin hebbenz e een oven van 90cm breed. Echt een geweldig ding. hun keuken is sowieso geweldig. ik wil die keuken. Moet duidelijk dus een groot huis vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:varuca schreef op 15 januari 2011 @ 14:14:

van zo'n fout zou ik ook gaan blozen roz Zie je me al lopen, met mijn auto in de tas? (En dan zit ik te klagen over een zware tas als er allemaal drinken inzit en camera's )
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 15 januari 2011 @ 14:17:

[...]









Scherp Var, ik had er gewoon overheen gelezen... (maar goed, ik kan als excuus aanvoeren dat ik 3,5 uur heb geslapen)ik heb ook al twee nachten slecht geslapen, dus dacht eerst dat het aan mij lag dat die zin zo raar was
Alle reacties Link kopieren
Dat huis waarin ik gister zat is ook helemaal wauw

Ze hebben alleen alles in bruintinten en daar hou ik niet zo van. Maar de meubels zelf, en die mooie balken in het plafond. Wauwie!



Tante van vriend heeft ook een hele mooie keuken. Nog langer dan de onze, in teak-kleur volgens mij. Zo'n keuken zou ik ook wel willen. En vooral die oven. Ze heeft zo'n oven waarbij je 1 grote deur hebt, en daarnaast zit dan nog een smal oventje voor een cakeblik oid.
quote:Rozigst schreef op 15 januari 2011 @ 14:16:

Combi magnetron hebben we wel, alleen dan duurt het 1:15 uur voor je een appeltaart gebakken hebt. En het is een stom klein ding dus ik denk niet eens dat een ciabatta erin past.



Als ik later groot ben ( ) wil ik een oven! Een grote, of twee ovens. I kokkerellen en bakken.

Alleen het is stom dat niemand hier mijn creaties lust, of ze zeggen dat ze het niet hoeven oid. Net als met die smoothies. Had ik een staafmixer gekocht en fruit. Kom ik op zondag thuis zegt mijn moeder: Nou sinds wanneer zit jij aan het fruit? Is toch niks voor jou? En dan maak ik een smoothie voor ons samen of voor haar, en dan vind ze het niet lekker of ze hoeft niet. Nouja, dan niet.

Vriend en schoonouders zijn wel altijd gewillig om te proeven gelukkig



* je kunt een ciabatta doorsnijden voordat je 'm in de oven stopt. Een broodje afbakken duurt veel minder lang dan een taart bakken. (ik ben het verder nog steeds helemaal met je eensch over die oven verder hoor).



* Wat betreft je moeder, her loss. Erg jammer. Tunnelvisie.
Alle reacties Link kopieren
leuk shirt met lola bunny



Alle reacties Link kopieren
Ja ach.. Trek me er ook al niet zoveel meer van aan. Oren dicht en gaan met die banaan.

Kan misschien naar de bakker gaan om te kijken of ze nog een ciabatta hebben die al afgebakken is, maar ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.



Had wel zin in een ciabatta met roomkaas, zalm, sla en tomaat.

Lekker soepje erbij. Yamm



Zou ook niet weten wat ik anders moet maken. (Ovenpasta, maar de naam zegt het al )
Alle reacties Link kopieren
ook erg leuk



Alle reacties Link kopieren
dat klinkt ook erg lekker roz.
Kun je niet iets wokken? Pad Thai noodles? Of Nasi? Of Thaise groene curry. Of anders pasta? Dat kan ook zonder oven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat al te kijken op het Wat eten we vandaag topic

Dan denk ik: Dát is lekker! Ohh en dat! En dan weet ik het niet meer
Alle reacties Link kopieren
Hachee is ook wel lekker. Met aardappelpuree en rode kool.

Alleen dat heb ik nog nooit gemaakt. Hmm.. even over nadenken
Alle reacties Link kopieren
Ik had ptt verkeerd begrepen. Ze is niet bang dat ze vergeet uit te loggen,maar ze kan niet meer uitloggen. of te wel het wordt steeds ernstiger met het forum.
Als je hachee wil maken moet je wel op tijd beginnen volgens mij. Dat moet toch lang sudderen? (vergeef me al ik ernaast zit, heb nog nooit hachee gemaakt en de kans dat ik het ooit ga maken is natuurlijk nagenoeg 0)
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst mijn uitlogknop ook al kwijt. Dacht al dat ik er overheen keek, maar hij was er echt niet!

Nu was het niet zo erg omdat het op vriend zijn laptop was, maar toch
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet hachee inderdaad heel lang pruttelen.
Alle reacties Link kopieren
klopt gb. tenminste mijn ma maakt wel eens zuurvlees, dat is de limburgse variant en daar begint ze vaak wel een paar uur van te voren mee. het lekkerste is de ene dag maken en de volgende opnieuw opzetten en dan eten. dan is het vlees echt mega mals en lekker.
Alle reacties Link kopieren
idd, zie nu dat ik hetzelfde heb. kan wel inloggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven