Mode & Beauty alle pijlers

de harembroek en andere lelijke modedingen.

04-06-2010 21:37 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind em verschrikkelijk lelijk tenminste. Zoiets kun je volgens mij alleen dragen als je 16 bent, en nog rondhupst in maatje 36. Zag laatst een stevige vrouw van een jaar of 40 in zo'n ding lopen. Ik vraag me dan altijd af wat ze 's ochtends gedacht heeft toen ze voor de kast stond. "Goh, wat zal ik vandaag eens aan doen. Weet je wat, ik trek die leuke harembroek met dat shirtje aan. Lekker modieus".



Goed, ieder z'n ding natuurlijk. En misschien beledig ik nu wel allemaal stevige vrouwen van begin 40 op het vivaforum die zelf zo'n broek geweldig vinden. Hahaha.



Net als skinny jeans. Zoiets staat fantastisch als je, wederom, maatje 36 hebt. Bij alles boven die maat vind ik het al niet mooi meer. Zit me trouwens ineens te realiseren dat de skinny jeans zo 2009 is, of kan het dit jaar ook nog?
Alle reacties Link kopieren
Met jeans met stoere laarzen eroverheen kan je bijna niet fout gaan, staat altijd leuk@



Maar die housebroeken met print, daar kan ik wel om lachen. Veel mode wordt gerecycled, maar de hopeloze zaken (kuif, opgetoefd haar, aussie) komen in het algemeen niet meer terug want iedereen ziet een paar jaar later meestal wel in dat het echt belachelijk staat!



Ik word wel nostalgisch van die broeken, doet me denken aan de jaren 90 met die gekke gabbers en housers. Mijn god, wat zagen die eruit! Of van die 20 jarigen met een SPEEN in...my god...
Alle reacties Link kopieren
quote:wdr schreef op 15 juli 2011 @ 00:04:

Met jeans met stoere laarzen eroverheen kan je bijna niet fout gaan, staat altijd leuk@



Niet mee eens. Persoonlijk vind ik een broek in de laarzen spuuglelijk dus zeker niet leuk staan.

Je bent toch niet aan het paardrijden?



Bewijst dus maar weer eens dat over smaak niet te twisten valt
Alle reacties Link kopieren
Mensen zouden eens moeten kijken naar wat staat bij hen en niet wat in de mode is. En dan bedoel ik niet dat je een wit gebreide trui met rode ballen, die totaal niet in de mode is aan kan trekken omdat ie wel staat. Maar eenvoudig is altijd mooier dan overdaad.
Alle reacties Link kopieren
Vind het zowiezo erg moeilijk iets leuks te vinden aan kleding, tis een verschrikking de afgelopen jaren. Zeker voor een net 40 gepasseerde. Wat n ellende in die winkels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven