Mode & Beauty alle pijlers

Donkere kringen verwijderen met fillers

05-08-2016 11:35 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik heb erg veel last van donkere kringen onder mijn ogen en ik smeer me momenteel arm aan concealer. Daarom dacht ik er aan om mijn donkere kringen weg te werken met fillers. Ik heb bij fillers altijd het idee dat je het ziet dat er iets is gedaan en dit wil ik juist voorkomen...Vraag aan jullie dus: heeft iemand ervaring met donkere kringen wegwerken met fillers, de zichtbaarheid van fillers in het algemeen en een kliniek in de Randstad die jullie aanraden?
Alle reacties Link kopieren
Bolotero is toch Botox?
roosje1976 schreef:
08-10-2018 18:59
Bolotero is toch Botox?
Google maar : een filler
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb net zitten kijken. Klopt :-] .

Ze zijn wel 2x zo duur als de kliniek waar ik naar toe ga maar dat is een andere filler. Ik zal eens contact met ze opnemen wat de mogelijkheden zijn. Een dikke maand geleden heb ik mijn jukbeenderen laten opvullen om ook het diepste punt van m’n kring iets te laten opvullen. Toch blijf ik mij storen.....

Ik wil wel zeker weten als ze met een andere filler aan de gang gaan in dat gebied of dat geen kwaad kan.

Bedankt voor je reactie.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje nog gizzmo. Welke arts heeft jou geholpen?
roosje1976 schreef:
08-10-2018 19:15
Vraagje nog gizzmo. Welke arts heeft jou geholpen?
Ik zie dat hij er niet meer werkt, laatste keer voor mij is nu 2 jaar geleden. Weet niet meer hoe hij heet. Zolang zit het bij mij nu nog naar wens. Ik had o.a. 2 hele diepe lijnen van neus naar bovenlip. 3 x in een periode van 2 jaar gevuld en nu dus nig steeds tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt geen kringen onder je ogen laten opvullen? Dit gebied gaat heel snel zwellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op meerdere plekken in m’n gezicht fillers maar alleen last van zwelling onder m’n ogen.
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
08-10-2018 17:26
Hoi Dames,

Een oud topic maar toch m’n vraag.

Mijn probleem is bij een filler onder m’n ogen dat het een paar weken heel erg gaat zwellen. Ik durf de deur dan eigenlijk niet uit. Jullie misschien tips of de ene filler meer zwelt dan de andere?
Ik heb het nu al 1,5 - 2 jaar niet meer laten zetten. Maar mijn arts vertelde dat hij niet permante fillers gebruikt met 4 verschillende samenstellingen die dus ook niet voor ieder deel van het gezicht geschikt zijn. Wat is er bij jou gezet? Je kunt ook terug gaan in het kader van na zorg. Het gaat toch wel om een niet permanente filler met hyaluronzuur (bijv. Juvaderm)?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb een niet permanente filler. Ooit begonnen met juvederm. Deze vond ik erg duur. Had ik trouwens ook zwelling van. Nu de laatste jaren Princess.
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
08-10-2018 19:54
Ja, ik heb een niet permanente filler. Ooit begonnen met juvederm. Deze vond ik erg duur. Had ik trouwens ook zwelling van. Nu de laatste jaren Princess.
Wat ik van mijn moeder weer, zeg maar Marijke Helwegen 2.0, is dat op de factuur het gebruikte middel en hoeveelheden staan vermeld. Dat is schijnbaar sinds 2017 verplicht. Die heb je via de mail gekregen of post.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven