Mode & Beauty alle pijlers

eyeliner/potlood onder oog

27-08-2014 17:29 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik zie soms om me heen mensen die een eyeliner/potlood onder hun oog hebben, zoals op onderstaand plaatje.



Mijn vraag welke eyeliner hiervoor geschikt is.

Degene die ik hebben vervagen namelijk al na een paar uur als ik dit doe....



http://www.newcreation.be/ezine/pictsez ... liner3.jpg
Live, Laugh, Love
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het er bij redelijk wat vrouwen (vooral 40+ die dit al jaren doen) niet mooi uitzien, een lijntje onder de ogen. Het benadrukt de onderkant van de ogen, waardoor de ogen al snel hangender tonen. Helemaal als door de leeftijd of aanleg de ogen al wat druiperiger staan.

Een lijntje aan de binnenkant van je ogen maakt je ogen kleiner.

Ik vraag me af of het goed is voor je hoornvlies om steeds vuil op je oogbol te krijgen.

Een mooi onderlijntje is wat mij betreft gecombineerd met verder ook goed opgemaakte ogen, voor de balans. Ik ken niet veel vrouwen die dit mooi kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:canoodle schreef op 27 augustus 2014 @ 22:08:

Ik vind het er bij redelijk wat vrouwen (vooral 40+ die dit al jaren doen) niet mooi uitzien, een lijntje onder de ogen. Het benadrukt de onderkant van de ogen, waardoor de ogen al snel hangender tonen. Helemaal als door de leeftijd of aanleg de ogen al wat druiperiger staan.

Een lijntje aan de binnenkant van je ogen maakt je ogen kleiner.

Ik vraag me af of het goed is voor je hoornvlies om steeds vuil op je oogbol te krijgen.

Een mooi onderlijntje is wat mij betreft gecombineerd met verder ook goed opgemaakte ogen, voor de balans. Ik ken niet veel vrouwen die dit mooi kunnen.



Eens!

Als je je mascara al een beetje goed weet aan te brengen heb je geen lijntje nodig. Integendeel, het oogt veel frisser en idd jeugdiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven