Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic 2

31-01-2023 22:30 502 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was er al een deel 2?
Hier kunnen er verder kletsen over make-up. Tips, flops en al je nieuwste aankopen!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een tijdje geleden dit oogschaduw palet gekocht bij Boozyshop:

https://www.boozyshop.nl/beauty-creatio ... =291465192

En het is prachtig! Fijn in gebruik, goed gepigmenteerd, heel mooie verzameling kleuren. Je kunt er talloze kanten mee op, ik ben er heel blij mee. Jammer dat er twee of drie shimmers bij zitten die zich niet zo fijn laten opbrengen met een kwast; een enkeling werkt beter met je vinger, daar ben ik eigenlijk niet zo dol op. En één blauwe shimmer heeft een beetje paarsige gloed waar ik niet op gerekend had, waardoor het dan nét niet past bij mijn blauwe trui. Maar dat zijn kleinigheidjes, overall ben ik er echt heel tevreden over.
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
03-12-2023 20:03
Niet te laag en niet te dicht naar je neus toe werken, dan lift je je gezicht. Je kunt de plaats bepalen met dit trucje:

Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn makeup-lust is niet te bedwingen. Heb 2 blushes gekocht van RMS, de Redimension Hydra in Crystal Slipper en Kir Royale. De CS is eigenlijk meer een subtiele bronzer. Heel mooi.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
18-12-2023 20:15
Mijn makeup-lust is niet te bedwingen. Heb 2 blushes gekocht van RMS, de Redimension Hydra in Crystal Slipper en Kir Royale. De CS is eigenlijk meer een subtiele bronzer. Heel mooi.

Afbeelding
Ziet er mooi uit! Glanzend zo te zien? Voor een blush hou ik wel van een glansje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het heeft een hele subtiele glow. Minder dan op het plaatje. Maar ik vind het wel mooi, vooral omdat ik weer vaak mijn bareMinerals foundation gebruik.
Lady_Day schreef:
18-12-2023 20:15
Mijn makeup-lust is niet te bedwingen. Heb 2 blushes gekocht van RMS, de Redimension Hydra in Crystal Slipper en Kir Royale. De CS is eigenlijk meer een subtiele bronzer. Heel mooi.

Wat een prachtige kleur!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
18-12-2023 20:15
Mijn makeup-lust is niet te bedwingen. Heb 2 blushes gekocht van RMS, de Redimension Hydra in Crystal Slipper en Kir Royale. De CS is eigenlijk meer een subtiele bronzer. Heel mooi.

Afbeelding
Oeh mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had toch maar eens een andere kleur lip vinyl van Maybelline geprobeerd.
Royal was een drama, bleef niet zitten, kleur vond ik ook wat problematisch.
Maar nu.
Ik had witty geprobeerd. Echt super! Blijft heel mooi zitten en redelijk comfortabel. Echt heel blij mee. Ik heb lippy ook (1plus1 gratis bij Etos) dus ben benieuwd hoe die bevalt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet iemand waar je in de buurt van Den Bosch of in Utrecht een workshop oid kan volgen voor het aanbrengen van basis make up? Ik heb me een poos terug ergens laten opmaken zodat ik het thuis na kon doen, maar lijkt me leuk om toch eens wat beter te leren hoe je een mooie dekkende basis hebt (wegwerken lijntjes bijvoorbeeld). Op Youtube zie ik al snel door de bomen het bos niet meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelf vind ik Robert Welsh erg goed qua uitleg over het gebruik van producten, kwasten, applicatie e.d. Zijn reviews over producten zijn ook altijd eerlijk.

Hij heeft vorig jaar ook een fundraiser gehouden n.a.v. de abortuswet in America.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Cosmos palet gekregen met kerst, wat een heerlijk, mooi palet! Nu de verkoudheid uitzieken zodat ik me weer eens fatsoenlijk op kan maken….😃
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze foto doet geen recht aan de heerlijke glitters en duochrome die erin zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Supersas09 schreef:
28-12-2023 14:55
Afbeelding

Cosmos palet gekregen met kerst, wat een heerlijk, mooi palet! Nu de verkoudheid uitzieken zodat ik me weer eens fatsoenlijk op kan maken….😃
Oh, wat een ontzettend leuk cadeau! Wat een plaatje, ik heb hem zelf ook in mijn hoofd. Voorlopig even niets. Ik wil wat afvallen en heb een paar 'mijlpalen' in gedachten voor wanneer ik mezelf beloon met iets moois. Dat is natuurlijk minder waardevol als stok achter de deur als ik toch al alles koop wat los en vast zit. Dus ik ga voorlopig niets kopen, alleen als ik het 'verdiend' heb door een mijlpaal te bereiken.
Laat je weten hoe deze bevalt? Daar ben ik erg nieuwsgierig naar.
Beterschap!
Alle reacties Link kopieren Quote
Supersas09 schreef:
28-12-2023 14:56
Deze foto doet geen recht aan de heerlijke glitters en duochrome die erin zitten.
Mooi zeg! En beterschap. Geweldig kado.
Alle reacties Link kopieren Quote
Supersas09 schreef:
28-12-2023 14:55
Afbeelding

Cosmos palet gekregen met kerst, wat een heerlijk, mooi palet! Nu de verkoudheid uitzieken zodat ik me weer eens fatsoenlijk op kan maken….😃
Die is mooi! Ik vind duochromes ontzettend leuk om mee te experimenteren. Het is jammer dat ze op de foto doorgaans niet tot hun recht komen.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Quaintrelle schreef:
29-12-2023 10:43
Die is mooi! Ik vind duochromes ontzettend leuk om mee te experimenteren. Het is jammer dat ze op de foto doorgaans niet tot hun recht komen.
Ik vind het ook leuk om duochromes te proberen op verschillende tinten oogschaduw. Hele leuke effecten soms.
Alle reacties Link kopieren Quote
He getver. Ik had me opgegeven om een foundation te testen. Krijg ik 5 samples.
3 in fairer dan fair, 2 super donker.
Kan wel mengen maar wat armoe.

Verder had ik een lip plumping iets gekocht. Wat een nepperij.
Tientje per stuk, kreeg van te voren allemaal mails dat het uit een us centrum was gesorteerd, in Omaha door customs etc. Advertentie en site zag er ook betrouwbaar uit.
Krijg ik een pakje uit china. Al irritant, gewoon China troep dus.
Ik smeren. Alsof ik peper op mijn lippen had. Heel naar gevoel.
Ook niet eraf te halen. Na het afhalen nog zeker 10 minuten met tintelende lippen gezeten. Nu is het weg.
En geen plumping lip 🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
30-12-2023 15:33
Ik vind het ook leuk om duochromes te proberen op verschillende tinten oogschaduw. Hele leuke effecten soms.
Je kunt er zoveel kanten mee op. Ik zag laatst iemand zwart als basis nemen, dat zag er ook prachtig uit. Heb daar zel helaas te kleine ogen voor.

Ik heb een duochrome palette van Illamasqua, maar alle kleuren zijn helaas te donker voor mij. Denk dat die veel beter staan bij iemand met een diepere huidskleur. Die heb ik eens cadeau gekregen bij een bestelling.

Zelf wacht ik nog op een bestelling met een Viseart palette Midsommer. Ik heb de solstice en hoewel het een prijzig klein palette is, grijp ik er altijd naar. Je kunt er zoveel kanten mee op, alle kleuren gaan goed samen zonder grijs te worden. Ik hoop dat deze ook zo fijn is.

Er zit ook een Sigma oogschaduw palette bij , die was afgeprijsd naar 28 euro inclusief dubbelzijdig kwastje. Dan mag ik voorlopig ook niks meer tot de voorjaarskorting bij Viseart.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Oops 2 keer
...
Wat een leuk topic
Ik lees en schrijf graag mee ,ik ben dol op make -up
Alle reacties Link kopieren Quote
Muurbloem22 schreef:
19-01-2024 16:13
Wat een leuk topic
Ik lees en schrijf graag mee ,ik ben dol op make -up
Welkom!
Ik heb op dit moment
Make-up van essens een palet
En van Catrice de disney make-up zijn echt hele mooie kleuren ,
Veel aarde tinten
Alle reacties Link kopieren Quote
Muurbloem22 schreef:
20-01-2024 06:38
Ik heb op dit moment
Make-up van essens een palet
En van Catrice de disney make-up zijn echt hele mooie kleuren ,
Veel aarde tinten
Ja, die zijn zeker mooi. Ik heb een paar palletten van Catrice en die zijn super praktisch en bruikbaar.
Surebaby schreef:
22-01-2024 15:41
Ja, die zijn zeker mooi. Ik heb een paar palletten van Catrice en die zijn super praktisch en bruikbaar.
Klopt :-D
Ik vind het jammer maar op mijn werk mogen we geen make-up op ,ik doe wel mascara op dat zie je niet
Anders plakken mijn wimpers steeds :)
Verder draag ik wel altijd wel make up
Ben aan het denken ooit in de toekomst een curcus Visagie te doen om meer te leren .
Ik kijk nu veel you tube filmpjes
Voor ideeën
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou nog laten weten hoe het cosmos palet bevalt. Nou, heel goed! Ik wil natuurlijk niemand een koop aanpraten, en het is persoonlijk, maar dit palet is voor mij echt een topper. De matte tinten zijn voor mij precies goed en de shimmers heerlijk veelzijdig. En alhoewel ik op werkdagen vaak alleen een bronzer op mijn oogleden doe voor het gemak, is het op vrije dagen een feestje om te spelen.
Hoe hebben jullie je make-up eigenlijk opgeruimd? Ik heb alles in 1 grote lade liggen in bakjes en potjes, maar ik mis soms overzicht in bijvoorbeeld lipstick. Maar alles uitstallen neemt zoveel plek in. Keuzes, keuzes!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven