Mode & Beauty alle pijlers

JMannen en kettingen

15-06-2013 16:07 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe denken jullie daarover? Volwassen (J) mannen die kettingen om hun hals dragen



Graag uitleg en wat voor soort, merk of type dan wel of niet kan volgens jullie.
ik heb geen motto
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2013 @ 20:27:

[...]





[afbeelding]



Alhoewel...........Ook leuk, mooie trui.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wat schreef ie dan? Hij heeft zijn halve OP gewist, en mijn glazen bol is stuk.



Nou, Spectral schreef op pagina 1, nadat TO schreef dat hij een Hamilton had, het volgende:



Zegt me niets.... en m'n vriend ook niet, en die heeft nogal wat horloges.





Toen schreef TO, na deze reactie van haar, dit stukje:



Dan heeft hij het niet goed opgezocht. Ik draag een horloge die bij mij past krijg de indruk dat jouw vriend er eentje draagt om indruk te maken zie je wel vaker bij havenarbeiders enzo.... Ik kan ook wel een Breitling kopen als mijn baas maar vind deze uitstraling stoerder en unieker.
27 mensen vinden dit leuk.
Alle reacties Link kopieren
Kettingen geven mij vaak de indruk dat de man in kwestie een patser is. En is dus een totale afknapper.



Maar To als je dan opschept over je merk horloge ( wat niet eens zo'n big deal is) andere mensen denkt te kennen aan de hand van horloge merken. En je vriendin ook als een halve B.A Baracus rond loopt denk ik dat het echt heel goed bij je past. En dan iets gouds met geslepen glas erin ( dat noem je dan wel diamant ;) )
Alle reacties Link kopieren
Mijn smaak is het niet.

Man draagt een trouwring en horloge. Bij gelegenheden manchetknopen en dat was het wel zo'n beetje. Heel af en toe een vriendschapsbandje dat nichtje heeft geknutseld voor haar oom (dan moet je wel hè).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 15 juni 2013 @ 16:52:

[...]





Als je nou eens kijkt op de site van hamilton http://www.hamiltonwatch. ... -service/service-centers/ en dan onder Nederland zie je dat het wel degelijk deel uitmaakt van Swatch, maar als jij denkt dat je zeer exclusief bent met je swatch, be my guest



Maar Bugatti is ook onderdeel van Volkswagen. Is het dan ook niet meer exclusief?



Ik draag m'n sieraden omdat ik ze mooi vind, heeft prijs/ exclusiviteit weinig invloed op.

Draag momenteel een horloge van Vostok, en een paracord armband.
Alle reacties Link kopieren
quote:B-100 schreef op 16 juni 2013 @ 10:23:

[...]





Maar Bugatti is ook onderdeel van Volkswagen. Is het dan ook niet meer exclusief?



Ik draag m'n sieraden omdat ik ze mooi vind, heeft prijs/ exclusiviteit weinig invloed op.

Draag momenteel een horloge van Vostok, en een paracord armband.Bugatti valt niet onder de middle range van volkswagen :-D
Er zijn maar weinig mannen die wegkomen met een ketting. En dat heeft niets met de ketting, maar met de man te maken. Een leren armband, simpele ring of horloge vind ik wel het maximale.
Alle reacties Link kopieren
Bugatti ligt rond de miljoen voor een auto, dat is behoorlijk exclusief. Hamilton tussen de 500 en 1500e, niet echt schokkend en zeker niet exclusief....
Alle reacties Link kopieren
Oorbellen kan ik heeeeeeel soms waarderen, bij een beetje van die kunstzinnige types,mdie nog in de jaren 80zijn blijven hangen.

Zoals bv Sebastiaan labrie.

Zelfde types komen ook weg met een ketting, als het maar niet te stylish is, maar gewoon omdat ze die ketting al 20 jaar om hebben.

Alle andere type mannen liever geen ketting, en of leren armband.

Trouwring zonder fratsen en een klassiek horloge is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft oorbellen, beide kanten.

Draagt meestal een zilveren simpele ketting.



Draagt de laatste tijd ook vaak kralen armbandjes en een soort dog tag ketting die hij van mij gekregen heeft.



Staat m heel goed, ik vind het erg sexy.



Moet wel zeggen dat ik sieraden niet bij elke man leuk vind en heb niks met ringen en van die grote stalen armbanden enzo.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maar serieus, met zo'n uitdossing kun je toch geen normale baan hebben?
Alle reacties Link kopieren
Bianca, je hebt ze wel weet weten uit te zoeken hoor.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 16 juni 2013 @ 10:34:

Er zijn maar weinig mannen die wegkomen met een ketting. En dat heeft niets met de ketting, maar met de man te maken. Een leren armband, simpele ring of horloge vind ik wel het maximale.



Een leren armband heeft ook niet mijn voorkeur is wat te vrouwelijk net als leren of kralen kettingen. Mannelijk is een gouden schakelketting maar ja dat word weer geassocieerd met de sjonnies



Ik denk dat ik voorlopig nog maar geen ketting neem kijk alleen eens wat het teweeg brengt hier, 86 reacties in 1 dag tijd waarvan de meeste over mijn horloge.....
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 16 juni 2013 @ 13:25:

Vriend heeft oorbellen, beide kanten.

Draagt meestal een zilveren simpele ketting.



Draagt de laatste tijd ook vaak kralen armbandjes en een soort dog tag ketting die hij van mij gekregen heeft.



Staat m heel goed, ik vind het erg sexy.



Moet wel zeggen dat ik sieraden niet bij elke man leuk vind en heb niks met ringen en van die grote stalen armbanden enzo.Oorbellen aan beide kanten is verwijfd net als kralen armbandjes enzo. Dog tags is ook niet mijn smaak lopen teveel gays mee. Maar als jouw vriend er blij van word
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Zo. Meneer is op zijn teentjes getrapt .
27 mensen vinden dit leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster__ schreef op 16 juni 2013 @ 21:45:

Zo. Meneer is op zijn teentjes getrapt .Neuh liefje waarom.. blijft Viva he
ik heb geen motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven