Mode & Beauty alle pijlers

Land met de meest mooie vrouwen

22-08-2014 23:45 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst las ik een forum over het land met de ''meest mooiste vrouwen''. Zelf las ik dat de meeste toch Azie of Oost-Europa kozen waar de meest mooiste vrouwen zitten en Zuid-Amerikaanse landen kwamen ook vaak van pas. Wat vinden jullie zelf? Welk land heeft de mooiste vrouwen?
Italië
Alle reacties Link kopieren
Brazilie.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:alliehamilton schreef op 23 augustus 2014 @ 08:29:

Candice komt uit zuid AfrikaCandice Swanepoel van Zuid-Afrikaanse nationaliteit inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Zuid-Amerikaanse vrouwen het mooist.

Venezuela, Brazilië, Puerto Rico enz. Bij Miss verkiezingen zitten die altijd in de top 10.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mijn mannelijke vrienden aldaar waren het absoluut Finse vrouwen. (De jonge vrouwen in het uitgaansleven dan, ze vielen massaal bijna flauw als ze niet 1, niet 2, niet 3 maar gewoon de hele toko vol met mooie vrouwen zagen).
quote:elninjoo schreef op 23 augustus 2014 @ 08:42:

Dus ze is Brits of Nederlands qua roots...Naar eigen zeggen heeft zij Nederlandse roots.
quote:langeleis schreef op 23 augustus 2014 @ 00:46:

Morgen pas? Moeten we nog langer dan 24 uur wachten Bedoelde gewoon vandaag. Ik had niet door dat het al na twaalven was.
Ik vind sowieso mijn eigen land en India . Want ik zie vaak natuurlijke schoonheden (zonder make-up e.d.) in die contreien. Maar in Nederland lopen ook veel mooie vrouwen rond. En vrouwen uit Latijns- Amerika en het Midden- Oosten kunnen ook heel mooi zijn.
quote:lilalinda schreef op 23 augustus 2014 @ 08:50:

De mooie Nederlandse vrouw, of liever toch exotisch?

Hier draait al een vergelijkbaar topic, voor de liefhebbers.



Objectief bezien, wint Venezuela, die hebben de meeste Miss World en Universe verkiezingen gewonnen.It's like a contest for plastic surgeons



Venuzuela's Beauty Pageant: Obsession with perfection leads to high plastic surgery rate
quote:coconutz schreef op 23 augustus 2014 @ 08:58:

[...]





Blank als ideale schoonheid? Daar ben ik het niet mee eens. Ik hoor juist vaker dat er word gekozen voor Latijns Amerikaanse uiterlijke kenmerken.



Niet voor niets associeren wij in NL een getinte huid met een "gezonde uitstraling". We gaan niet voor niets massaal zonnen in de zomer en in de winter nr de zonnebank.In Latijns-Amerika en Azië vinden ze juist een blanke of lichtere huid mooier. Over Shakira (Colombia) hoorde ik dat zij voordat zij internationaal doorbrak dat zij veel donkerder van huidskleur was.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik Indische en Pakistaanse mannen en vrouwen vaak heel erg mooi.

En inderdaad Oost-Afrikaanse mensen, met die prachtige jukbeenderen.
In Zweden en Noorwegen schijnen ook hele mooie vrouwen te wonen..
Alle reacties Link kopieren
Laatst zei een toerist in Amsterdam tegen mij: "Nederlandse vrouwen zijn zo mooi! En jullie dames blijven gewoon nog zo normaal en aardig.

Vrouwen die er in mijn land(Turkije toevallig) zo uit zien als jij en je vriendin (wij zijn gewoon gemiddeld van uiterlijk) lopen allemaal met hun neus in de lucht en hun ego in de wolken!"



Dus Nederlanse vrouwen zijn EN mooi EN bereikbaar !
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 22 augustus 2014 @ 23:58:

Volgens onderzoeken doen wij het niet slecht:



Top 10 landen



Top 10 steden

Daar klopt toch niets van! Die vrouwen zijn toch niet representatief voor de bevolking? En eindigen boven italie... lijkt mij stug.



Ik zou eigenlijk niet weten waar de mooiste vrouwen wonen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een compleet zinloze vraag.



1. Schoonheid is niet objectief, er zijn allerlei typen vrouwen en smaken verschillen.

2. De kenmerken van universele schoonheid (symetrie met name) zijn niet gebonden aan nationaliteit.

3. Elk land heeft heel erg mooie en erg lelijke vrouwen. Gaat het dan om aantallen of om gemiddelden?

4. Als jouw land hoog of laag in de top-10 staat, maakt dat je niet mooier of lelijker.



Fascinerend dat mensen dit zo'n boeiende vraag vinden, getuige het aantal topics erover..
What a nuanced anxiety
Nederlandse vrouwen hebben vaak fijne Europese trekken.



Maar de lichamen zijn het mooist uit zuid- Amerikaanse landen.



Negroïde vrouwen zijn wel vaak trots en zelfverzekerd en dat stralen ze uit, maar mijn smaak is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Dit onderzoekje van Linda wijst volgens mij niet per se uit dat er in verschillende landen verschillende idealen bestaan, maar wel dat er een enorm breed scala aan idealen bestaat!



http://www.lindanieuws.nl ... -ander-schoonheidsideaal/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven