Mode & Beauty alle pijlers

Lichte, witte beenhaar wegscheren in de zomer?

01-05-2024 13:53 89 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hii,

Ik heb witte en lichte haartjes op mijn bovenbenen. Je ziet ze wel goed zitten en zijn best lang en het zijn best veel.
Zouden jullie deze wegscheren voor de zomer met een korte broek aan?

Alvast bedankt voor het lezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
01-05-2024 20:31
Haha dit ja. Geen zin om vaak mijn benen te scheren. Sterker nog, ik vind kort trimmen vaak chiller dan scheren, dus meestal doe ik dat. Niemand die het ziet hoor.
Nee maar voelen wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sylphide75 schreef:
03-05-2024 23:45
Ik ook niet. Een mooie treasure trail kan ik waarderen, beetje okselhaar ook nog wel maar verder mag hij haarloos zijn. Benen uiteraard wel. Klein beetje borsthaar mag ook nog maar geen halve orang oetang please. En rughaar: no!

treasure trail, :HA:
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
03-05-2024 11:22
Waarom trek je dit zo persoonlijk aan? :rofl: niemand is geïnteresseerd in jouw oksels lieverd, helemaal niet jouw oksels 40 jaar geleden
Persoonlijk aantrekken, nee hoor!
Gelukkig is niemand daarin geïnteresseerd ik zou dat ook niet normaal vinden, ik nog minder in de harige benen/oksels van een ander.. :facepalm:

Ieder z'n mening over wel/ niet geschoren benen etc,
Alle reacties Link kopieren Quote
Summersun2023 schreef:
02-05-2024 21:46
Het ging over algemeen beeld van vrouwen in de jaren 80
Jij doet alsof in de jaren 80 geen enkele vrouw haar benen of oksels schoor, alleen omdat dit het algemene beeld op jouw school was.
Dat vind ik vreemd, want er waren genoeg vrouwen die dat wel deden."
Ja mijn moeder bijvoorbeeld. Ik leerde van haar vanaf mijn 12e mijn benen scheren. Ik leerde van haar en mijn oma wat je goed verzorgen inhoudt en dag dat prettig voelt voor mezelf. Want ik doe het voor mezelf. Heerlijk: gladde armen en benen, mooi verzorgde voeten en handen. Ik ben altijd good to go. Draag ook nooit een huispak ofzo. Ik haat slonzigheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
pepexx schreef:
04-05-2024 10:26
treasure trail, :HA:
Haha, ja zo heet dat😂. Heb het ook niet bedacht. Maar dat streepje haar kan enorm sexy zijn. Mits een slanke gespierde buik, niet op een vette bierpens🫣
Alle reacties Link kopieren Quote
Sylphide75 schreef:
03-05-2024 23:45
Ik ook niet. Een mooie treasure trail kan ik waarderen, beetje okselhaar ook nog wel maar verder mag hij haarloos zijn. Benen uiteraard wel. Klein beetje borsthaar mag ook nog maar geen halve orang oetang please. En rughaar: no!
Maar hoe komt het dan dat een man 'uiteraard wel' haar op zn benen heeft een het voor een vrouw bij een goede verzorging hoort om dat haar weg te halen? Ik snap dat gewoon echt niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
ldp schreef:
04-05-2024 14:15
Maar hoe komt het dan dat een man 'uiteraard wel' haar op zn benen heeft een het voor een vrouw bij een goede verzorging hoort om dat haar weg te halen? Ik snap dat gewoon echt niet.
Iets met dat een vrouw zacht en glad “hoort” te zijn? Het staat toch gewoon ook mooier om gladde benen te hebben onder je rokje? Vind ik dan. Ik haal ook het haar op mijn armen weg. Okselhaar vind ik ook niet mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sylphide75 schreef:
04-05-2024 21:00
Iets met dat een vrouw zacht en glad “hoort” te zijn? Het staat toch gewoon ook mooier om gladde benen te hebben onder je rokje? Vind ik dan. Ik haal ook het haar op mijn armen weg. Okselhaar vind ik ook niet mooi.
Ik vind het echt zonde van mijn tijd om dagelijks mijn halve lijf te ontharen. Kan wel leukere dingen bedenken. Ik stoor me ook niet aan haargroei. Maar heb sowieso niet zoveel met beautyroutines, make up, op en top kapsel etc. Ik schud mijn haar los, borstel erdoor, tanden netjes gepoetst en eventueel wat lippenbalsem en dan op naar het werk. Gewoon als mezelf, dat vind ik prima genoeg.

In de zomer onthaar ik weleens mijn benen, maar lang niet elke dag hoor. Bikinilijn begin ik niet aan, teveel ellende met ingroei, ontstekingen etc. Ik draag een badpak met pijpjes, dus opgelost.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik scheer mijn haren regelmatig weg. Wat een ander doet moet hij/zij zelf weten.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
MadameBijoux schreef:
04-05-2024 21:13
Wat een ander doet moet hij/zij zelf weten.
En dit vooral natuurlijk.

Een ander vies noemen omdat er haar groeit vind ik absurd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanillana schreef:
04-05-2024 21:36
En dit vooral natuurlijk.

Een ander vies noemen omdat er haar groeit vind ik absurd.
Dat is het natuurlijk ook.
Haar op je benen is niet viezer of minder vies dan haar op je hoofd.
Er zijn maar weinig mensen die om die reden van vrouwen verwachten dat ze hun hoofd kaal scheren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanillana schreef:
04-05-2024 21:36
En dit vooral natuurlijk.

Een ander vies noemen omdat er haar groeit vind ik absurd.
Inderdaad! Ik hou me ook niet ermee bezig of een ander zijn/haar benen/oksels scheert of niet. Een ieder kan en mag er anders instaan. :)
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeker met lichte haartjes lijkt het me minder noodzakelijk, maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf prettig vindt. Wat anderen denken is uiteindelijk van minder belang.
Alle reacties Link kopieren Quote
lieselotje schreef:
06-05-2024 13:24
Zeker met lichte haartjes lijkt het me minder noodzakelijk, maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf prettig vindt. Wat anderen denken is uiteindelijk van minder belang.
Precies dit. Doe wat je zelf prettig vind! :)
Je pense donc je suis

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven