Mode & Beauty alle pijlers

Lijk jij op een bekend persoon?

05-06-2014 20:38 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien maak ik hier nu echt een suf topic van maar ineens zit ik te bedenken dat steeds meer mensen om me heen zeggen; goh, jij lijkt op die... Dat gaat dan om een bekend persoon. Dat hoor ik echt wel een paar keer in de week.



Het grappige is wel dat iedereen weer vind dat ik op een ander bekend persoon lijk, dus zoveel zal ik er nou ook weer niet op lijken.

Ineens valt het me op.



Ikzelf zeg het namelijk nooit tegen iemand, omdat ik niemand om me heen echt op een ander (bekend) persoon vind lijken.. Nu vraag ik me af of jullie dat ook hebben of Dat het gewoon makkelijk wordt gezegd?
Ik lijk veel op Jennifer Grey van dirty dancing, zoals ze vroeger was. Door plastisch chirurgie ziet ze er nu anders uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:woepsie schreef op 05 juni 2014 @ 21:18:

Ik zie hier namen voorbij komen, waar ik nog nooit van heb gehoord.Kokkie:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Jennifer Grey van vroeger echt leuk om te zien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De getinte versie van Tatjana, vond dat niet leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:wolkje88 schreef op 05 juni 2014 @ 21:03:

[...]

Dan vind ik jou knap! ?
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetie schreef op 05 juni 2014 @ 20:58:

Agnetha van ABBA, maar dan iets meer van deze tijd, haha....... En nee, ik verzin het echt niet. Ben paar maanden geleden naar een 70's feest, dus maar weer eens als mijn evenbeeld geweest .Ook toevallig
Alle reacties Link kopieren
quote:Dropje70 schreef op 05 juni 2014 @ 21:16:

[...]



Hopelijk wel met andere oogschaduw dan? Whahaha, behalve dan op dat feest, he, toen moest ik in 70's look ;-)!!
Ik hoor zó vaak dat ik lijk op Brigitte Kaandorp. De eerste keer dat ik dat hoorde was ik stomverbaasd. Maar inmiddels kijk ik niet meer op als iemand het zegt.



Ik hoor het van bekenden en ook van onbekenden. Het zou dan met name gaan om de manier van praten, intonatie, manier van bewegen en de manier waarop ik bijv een anekdote vertel.

Ik ben blijkbaar een cabareteske verschijning (carrière misgelopen?)



Overigens is Brigitte wel ouder dan ik. Hoop dus dat ik er toch wel wat jonger uitzie.
ik ben sprekend George Clooney.



niet echt handig.......als vrouw
Alle reacties Link kopieren
quote:trouwehondenogen schreef op 05 juni 2014 @ 21:28:

[...]



Ook toevallig Ja, he, hahaaa...... Maar ik word/werd er niet boos om, ik vind het wel een compliment. Jammer alleen dat ik niet kan zingen.
Als 20-30ger leek ik op Julia Roberts, in iedergeval het toen rode haar beide met krullen, postuur, vorm van het gezicht. Zij Heeft bruine ogen en ik groen/ grijs. En haar mond is wat groter dan de mijne
Alle reacties Link kopieren
Mij is ooit gezegd dat ik net Julia Roberts ben, ik zie het echt totaal niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 05 juni 2014 @ 21:23:

[...]



Kokkie:

[afbeelding]

Oh ik lijk op Peppi





"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Haha sorrell wat grappig, had jou bericht nog niet gezien
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk sprekend op Sara kroos, inclusief bos krullen.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Na een heel slecht uitgepakte thuis-zelf-wenkbrauwen-verven sessie zag in de spiegel de zus van Ruud Lubbers.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitter@spice66 schreef op 05 juni 2014 @ 21:38:

Na een heel slecht uitgepakte thuis-zelf-wenkbrauwen-verven sessie zag in de spiegel de zus van Ruud Lubbers.



Proest, whahahaa.....



En? Lijk je inmiddels weer op jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger alleen van oude mannetjes gehoord: Daniela Bianchi. Mijn Italiaanse schoonfamilie kwam er bij de eerste ontmoeting ook mee aanzetten (en vooral de tip om mijn haar ook te blonderen).



Ik heb de naam ook moeten googlen, ben er niet echt blij mee eerlijk gezegd. Man vond het geen 1 op 1 maar "ziet echt wel hoe ze erbij komen".
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 05 juni 2014 @ 21:37:

[...]



Oh ik lijk op Peppi



[afbeelding]Mijn Vriend!!!!!!! Kom in mijn armen!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 05 juni 2014 @ 21:40:

[...]



Mijn Vriend!!!!!!! Kom in mijn armen!

[afbeelding]
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 05 juni 2014 @ 21:40:





Ik heb de naam ook moeten googlen, ben er niet echt blij mee eerlijk gezegd. Man vond het geen 1 op 1 maar "ziet echt wel hoe ze erbij komen".Dit is toch gewoon een knappe vrouw?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij trouwens wel fijn, om vergeleken te worden met Julia Roberts .



@Tickel: leuke babyfoto!
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:boerderijgeit028 schreef op 05 juni 2014 @ 20:44:

TO trapt af!



OT: Gigi RavelliDat klopt!
Ik ben vergeleken met een mix tussen Alicia keys en Nala.
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 05 juni 2014 @ 21:42:

Lijkt mij trouwens wel fijn, om vergeleken te worden met Julia Roberts .



@Tickel: leuke babyfoto!Wat lijk ik er erg op hè?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven