Mode & Beauty alle pijlers

online originele UGG kopen

29-06-2009 13:36 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil graag een paar Uggs kopen, maar ze zijn zo vreselijk duur.

Een vrinding van mij heeft ze door iemand uit Ameria mee laten brengen van ¤ 150,=. Voor die prijs wil ik ze natuurlijk ook wel hebben. Ik zelf wil graag de classic tall.

Hebben jullie ervaring met het kopen van Ugg via internet. Op deze site zijn ze echt goedkoop http://www.footwearetc.com/ moet je nog wel 19% btw betalen bij de aflevering. Wie van jullie heeft al eens besteld bij footwearatc. en ging dat goed.
Ik bestel alleen maar ugg australia en dat verkopen ze niet via australië. Heeft dus geen zin En idd, er komen nog douanekosten en invoerrechten bij. Zoveel goedkoper ben je dan ook weer niet. En uggs voor 60 euro...daar lijkt me de kwaliteit dan ook wel naar. De uggs van ugg australia zijn echt niet alleen maar door het merk zo duur.
Alle reacties Link kopieren
www.hetehakken.nl is betrouwbaar. Verkoopt ook Ugg Australia..



Dit is de bijpassende hyve: http://uggfan.hyves.nl/



Ze staan ook op de Beverwijkse bazaar, je kan de verkoopster geloof ik mailen, en dan neemt ze je bestelling mee.
Hete hakken is geen officiële dealer. Ze staan niet op de site van ugg australia. Heb het al vaker mis zin gaan met sites waarvan gezegt werd dat ze echte verkochten. Het kan best zijn dat ze echt zijn hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar je hebt geen 100% garantie daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 04 januari 2010 @ 11:02:

Ik bestel alleen maar ugg australia en dat verkopen ze niet via australië. Heeft dus geen zin En idd, er komen nog douanekosten en invoerrechten bij. Zoveel goedkoper ben je dan ook weer niet. En uggs voor 60 euro...daar lijkt me de kwaliteit dan ook wel naar. De uggs van ugg australia zijn echt niet alleen maar door het merk zo duur.





ze zijn gewoon veel goedkoper hier, lijkt me logisch.

en het lijkt me ook logisch dat ik gewoon hier ugg australia koop.

Maar goed, ik woon hier dus ik zal het wel niet weten.

geeft niet.

Er zijn ergere dingen.
Ik vind het gewoon een erg groot prijsverschil. En in australie moeten ze ook gewoon vanuit china komen, want daar worden ze gemaakt. Lijkt me dat ze die kosten toch ook gewoon moeten door berekenen. Ik vind het dan gewoon raar dat ze maar 60 euro zouden zijn. In amerika zijn ze al zo goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat ze expres zo duur worden gehouden.

De Warmbats kunnen toch ook voor 45 euro verkocht worden en zijn echt hetzelfde als de zgn. echte Uggs.

Ook Emu's zijn kwalitatief hetzelfde en de helft goedkoper, alleen vind ik de zool niet mooi.



Sarah, kun jij niet achter een adres komen voor me?

Als ze bij jou echt zo goedkoop zijn, zijn ze met kosten erbij toch nog de helft goedkoper dan hier.
Emu is kwalitatief echt niet hetzelfde. Die hebben nl. 2 soorten. Een goedkope en een dure soort. De dure is ongeveer dezelfde prijs als ugg australia en is van goede kwaliteit. De goedkope soort is van mindere kwaliteit. Daarbij is nl. de binnenkant op de buitenkant geplakt en bestaat de laars dus uit 2 delen ipv uit 1 geheel. En dat merk je echt in kwaliteit.

Warmbat heb ik nog nooit in mijn handen gehad, dus daar weet ik de kwaliteit niet van. Maar goed, ik geef alleen maar aan dat het een erg groot verschil is met bv. amerika en dat ze toch allemaal geìmporteerd moeten worden vanuit china. Dat kost ook gewoon geld, dus vraag me dan toch af hoe ze er in hemelsnaam voor dat bedrag nog winst op kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie deze al:

Komen uit Nieuw Zeeland en ik zag de site in een luxe tijdschrift: http://www.wearlikeme.com/site/catalog/ ... p/cPath/25
Alle reacties Link kopieren
Abc
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een neppaar, maar wil ook graag echte uggs. Dit is al mijn derde jaar dat ik op nep-uggs loop (wel elk jaar anderen) maar ze zijn zoo geweldig. Terwijl ik eerst altijd riep dat ik ze vreselijk vond.. Ik zal ook eens surfen of ik wat kan vinden!
Alle reacties Link kopieren
ik wil graag UGGS bestellen via de shopbop.com. Is dat een betrouwbare site? Hoe zit het met de invoerrecht, hoe werkt dat? Betaal je aan de postbode ofzoiets?
Shopbop is een betrouwbare zite. Ik heb er zelf ook een paar besteld. Je betaald gewoon met creditcard de schoenen aan de website, en als de postbode je pakje komt brengen (komt met UPS) dan betaal je nog een bepaald bedrag aan de bode zelf. Zorg dus dat je geld in huis hebt, want UPS brengt je pakje niet naar het postkantoor zodat je het daar kan ophalen. Het wordt gewoon weer door de meegenomen. Ik laat het altijd afleveren op mijn werk, daar ben ik overdag altijd en weet ik zeker dat ik het pakje aan kan nemen. Het bedrag dat je moet betalen ligt een beetje aan wat je besteld. Maar er komt iig 10 euro bij voor UPS omdat ze het invoeren voor je en ze zelf dat bedrag voorschieten, daarnaast komt er 19% btw bij. En shopbop geeft zelf geen verzendkosten aan (want die berekenen ze niet) dus UPS bedenkt zo ongeveer een bedrag waar ze dan 19% over vrage. Ik was voor mijn roseberry van $230 nog 85 euro kwijt aan de deur.
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt me nou een prima topic om even te melden hoe blij ik ben met mijn nieuwe uggs. Heb ze online gekocht, helaas voor zo'n beetje de volle mep, maar ze zijn PAARS en COOL en ze zitten zooooo lekker! Kortom; ik bem om! Was altijd anti-Ugg, maar deze zijn TE leuk.
Alle reacties Link kopieren
Kreeg een mailtje van Van den Assem met extra korting aanbiedingen. Er staan ook Uggs met korting op de site.

www.assem.nl
Alle reacties Link kopieren
Abc
anoniem_88682 wijzigde dit bericht op 28-01-2017 23:31
Reden: Fout
% gewijzigd
Extra tall? Die bestaat niet ;) Gewoon tall is het dan. Welke kleur heb je? Ik heb daar de grijze van! Vind het wel jammer dat de prijzen zo omhoog gaan hier in nederland. 2 Jaar terug waren deze nog 220 in de winkel...
Alle reacties Link kopieren
Abc
Ik heb idd ook die gewone classics, maar heb ook een paar met de zolen zoals de ultra tall. Moet zeggen dat ik die toch lekkerder vind lopen. De gewone classics lopen toch een beetje hard en die ultra-zolen veren beter. Moet wel zeggen dat de classics beter gaan lopen als je ze vaker aan hebt
Alle reacties Link kopieren
kan iemand mij vertellen wat de levertijd via shopbob is?
4 dagen ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek me rot op forums en google maar kan tot nu toe niets goedkopers vinden dan bopshop.com. Nog suggesties. Hoor ook over Australische sites dat ze goedkoper zouden zijn vanwege de gunstigere dollarkoers maar kan geen Australische sites vinden. ook in UK zouden ze goedkoper zijn. Ervaringen? Ervaringen met madeinchina.com?
Madeinchina.com verkoopt nep. Niet aan beginnen dus. Hou het gewoon op shopbop.com, goedkoper ga je ze niet vinden of het is nep. In de UK zit geen site meer die verzend naar nederland, enige die daar zat is ermee gestopt naar ons te verzenden. Australische sites zijn er bijna niet volgens mij, dus ik zou gewoon bij shopbop bestellen. Is goed geregeld bij ze en het is iig betrouwbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wel dat shopbop een kleine collectie heeft, heb net ook even gekeken, maar 4 dagen verzendtijd is wel heel erg snel.
Alle reacties Link kopieren
wie weet hoe ugg halendi valt en waar ik deze voor een leuke prijs kan kopen? Ze staan op marktplaats voor ¤ 75 ipv ¤100 maar ik weet niet of deze verkoopster te vertrouwen is.
Alle reacties Link kopieren
poeder, dat zou weleens mijn advertentie kunnen zijn.

ik ben betrouwbaar, maar dat zegt natuurlijk iedereen.

ik bied altijd aan om met paypal te betalen, ivm kopersbeschermin.

tevens bied ik aan om er n ebay nu kopen auction van te maken, zodat men ook via ebay beschermd is.

tot slot geef ik altijd mijn adres en telefoonnr.



je mag me mailen op uggshoes2009@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven