Mode & Beauty alle pijlers

panty/legging voor onder rokje, ruim boven de knie

03-07-2010 21:30 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met belangstelling allerlei topics doorgelezen over dit onderwerp. Alleen nog steeds geen oplossing gevonden. Bij hema en Zeeman geweest, maar niks hoor. Ben ik te laat? Ik zoek een panty/legging o.i.d. niet zichtbaar onder een rokje om het 'schuren' van de bovenbenen tegen elkaar (pijnlijk!) tegen te gaan. Bodylotion, talcpoeder, het helpt allemaal niet. Geen rokje dragen is natuurlijk ook een optie, maar ik wil wel een rokje aan! Wie heeft er goede tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Macy2 schreef op 04 juli 2010 @ 19:44:

@waldorff, kledingmaat heeft weinig te maken met schurende dijen. Dat ligt puur aan de vorm van je benen/dijen.



Ik ben stevig en heb last van schurende dijen, mijn vriendinnen waarvan de 1 juist te licht is en de ander normaal slank hebben er ook last van. Een ander vriendin die weer wat steviger is, juist weer niet.



Dus gewicht/kledingmaat zegt niets in dit probleem.Gewicht niet nee, maar het lijkt me dat als je benen wat dikker zijn dat een maat 38 niet gaat passen, toch? Maar ja, dat zal ik dan wel verkeerd zien.
Alle reacties Link kopieren
Waldorff, ik reageer op jouw comment op Lones die aangeeft maat 36/38 te hebben en zich afvraagt of ze een maat 40 dan kan dragen of te groot is.



Jij spreekt je verbazing uit dat zij met maat 36/38 last heeft van schurende benen. Ik geef hierop aan dat maat weinig zegt, dat het aan de vorm van je benen ligt.



Ik snap jouw laatste reactie op mijn comment dus niet. Nergens gaat het er over of maat 38 gaat passen of niet, alleen dat er blijkbaar dus ook slanke vrouwen zijn met maat 36/38 die last hebben van het fenomeen schurende dijen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Macy2 schreef op 04 juli 2010 @ 20:50:

alleen dat er blijkbaar dus ook slanke vrouwen zijn met maat 36/38 die last hebben van het fenomeen schurende dijen.Ok, dat verbaast me enigzins, maar dan ben ik nu weer op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb X benen. Zelfs toen ik maat 34 had, had ik last van schurende bovenbenen.



Ik ga die broekjes van Sloggi ook maar eens uitproberen. Evenals de vevina creme.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Kom net van de action. heb daar voor 3 euro een soort corrigerende slip gekocht in zwart wit en huidskleur.

Model wielrennersbroekje. geen geschuur meer!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook maat 36/38 en heb er dus ook last van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net die leggings van v en d besteld. Die kosten maar 3 euro voor 2 paar.

Ik heb 1 zo'n sloggi-broekje, maar dat vond ik niet lekker zitten: kruipt op bij mij. Ik heb ook een paar korte panty's (volgens mij vorig jaar bij wehkamp gekocht) maar dat is best warm. En zelfs met een panty heb ik last van schurende bovenbenen. Korte leggings lijken me daarom beter.

Meteen 2 jurkjes besteld....kon het niet laten.
Alle reacties Link kopieren
zag ze laatst volgens mij bij de coolcat. die komen net iets onder de knie maar je kunt ze meestal wel dubbelvouwen zonder dat ze te strak zitten. Heb zelf geen last van schuren maar doe het omdat ik geen zin heb dat iedereen bij een windvlaag weet wat voor ondergoed ik draag(god wat vind ik dat erg als je bij een vrouw gewoon dr billen ziet en zij het niet door heeft of het haar niet kan schelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven