Mode & Beauty alle pijlers

Pittige kleding moet mogen?

24-06-2016 01:04 125 berichten
Zojuist heb ik een aflevering van hotter than my daughter gezien. Wauw, wat een lef.



Ik heb daar toch wel respect voor. Lekker schijt aan alles, heerlijk. Misschien moet ik dat ook eens gaan doen, als ik nu iets aantrek denk ik vaak wat zou een ander daarvan vinden. Wat ik vaak hoor is dat 'maarjaatje je ziet er altijd netjes uit'.



Ik vind die kledingadviezen in dat programma trouwens totaal waardeloos. Ik denk eerder dat we met zn allen wel wat pittiger gekleed mogen gaan eigenlijk, wat vinden jullie?
quote:Maarjaatje schreef op 24 juni 2016 @ 09:37:

Wellicht woon in dan in een saaie gemeente maar hier zie ik het niet, dames die zich zo kleden. Wat ik wel zie, op het schoolplein bijvoorbeeld, zijn vrouwen die er totaal geen moeite (meer) voor doen er leuk uit te zien. En dan heb ik niet niet over een uitzondering. En dat zijn dan mensen die ik al jaren ken, nu kinderen hebben, zo ongeveer 20kg zwaarder zijn en op een of andere manier zich wegcijferen voor .. ja voor wat eigenlijk? Ik begrijp dat totaal niet.

Hoeft toch ook niet? Zo heeft iedereen andere prioriteiten.

Ik vind het zelf ook heerlijk om met uiterlijk bezig te zijn; kleding, kapsel, make-up. Maar lang niet iedereen is zo.
quote:Goede-Fee schreef op 24 juni 2016 @ 09:12:

Vooral die afleveringen van die dames die zonder ondergoed gaan winkelen en dan de hele tijd gaan bukken om spullen te pakken. En die arme pubers ernaast.Er zitten echt heel erge bij ja. Dat vind ik ook niet pittig, maar soms ècht ongepast.
Alle reacties Link kopieren
Je zult dan precies de soort mannen vanwaar je het liefst aandacht zou willen krijgen, diegene die echt leuk zijn en hoger op de sociale ladder staan, gigantisch sterk afstoten.



Ik begrijp dat als je een bepaalde leeftijd bereikt en je opeens niet meer aandacht krijgt die je zelfvertrouwen geeft je dat terug wilt. Durf eerlijk naar jezelf te kijken en denk hierover na.. alles komt voort uit onderliggende verlangens. Waar verlang je.. ergens diep en diep in je onderbewuste naar?

En is dit echt de juiste bron om dit te krijgen of een valse, oppervlakkige bron die je op den duur nog erger - denk even na op welke gevoel ik doel - zal laten voelen?



Als je de borsten/vlees kaart moet spelen is dat een teken dat je weinig inhoud hebt en dat probeert te compenseren met de bloot-kaart. Dat stoot kwalitatief sterke mannen af die dus niet seksueel gefustreerd zijn en dus keuze hebben.



Mannen die hongerig zijn naar seks (alleen seks, en die minder gewilde mannen zijn) zul je aantrekken en je een valse gevoel van gewildheid en daarbij zelfvertrouwen geven.



Dit is natuurlijk niets nieuws en weten we allemaal, maar het is wel de harde waarheid. De vraag is wat wil je uitstralen.. wanhoop en geen inhoud met lage zelfbeeld?
The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything.
Alle reacties Link kopieren
dat ze lef hebben, en 'schijt' hebben aan wat andere mensen denken, is goed te zien ja.. en respect inderdaad daarvoor.

Maar om daarom rare outfits te gaan dragen, die heel ordinair zijn, en weliswaar hun eigen dochters laat schamen(!), nee ik vind dat niet kunnen.



Iedereen mag uiteraard dragen wat hij/zij wilt, iedereen heeft zijn/haar eigen smaak. Maar om er bij te lopen zoals de vrouwen uit deze programma.. Nee, dat komt echt wanhopig over. Én er is toch wel een grens voor wat jongeren en ouderen kunnen dragen. Kleed je naar je leeftijd zou ik zeggen..
say what?
[quote]SallySpectra schreef op 24 juni 2016 @ 09:47:

[...]



Er is niet alleen zwart en wit hè? Er zijn zat mensen die er niet bijlopen alsof ze net van een sm-feest/carnavalsoptocht komen, maar toch aandacht besteden aan hun uiterlijk. En er zijn ook zat programma's die de 'slonzen' onder handen nemen.





Dat is ook zo, maar ik vind het gewoon jammer om te zien, in mijn omgeving dan, dat vele er dagelijks niet veel moeite meer voor doen er leuk uit te zien. Ook mensen die ik al jaren ken en die voorheen behoorlijk 'hip' gekleed gingen, die er tegenwoordig als een moeke (geen idee hoe ik het netjes moet omschrijven) bijlopen. Dan zie ik toch liever iemand die wel aandacht aan besteed om er, op haar manier, er leuk uit te zien.
Ik ben best feministisch ingesteld geloof ik. Toch betwijfel ik een beetje of dat tegenwoordig niet is doorgeschoten. We hebben Amber Rose en Kim Kardashian als boegbeeld voor "zo bloot mogelijk".



En ik vind naaktfoto's mooi hoor. Super blote, sexy, schaars geklede vrouwen ook. Op een scherm en in de slaapkamer. En als een vrouw zich ook graag schaars wil kleden op straat mag ze dat van mij doen.



Wat ik vaak zie is dat vrouwen zich schaars kleden om zich sexy te kunnen voelen en aandacht te krijgen. Als ze er netjes uitzien, valt dat namelijk totaal weg. Ze hebben het nodig om op te vallen.



Ik vind een vrouw er juist veel mooier, stijlvoller en aantrekkelijker uitzien in een mooie, strakke, lange of half lange jurk of kokerrok of een mooie strakke jeans met een top met een hoge hals waarin je figuur goed uitkomt dan een vrouw in een mini jurk waar haar borsten nog net niet uitvallen. Voor mezelf is dat in ieder geval wel zo. Mijn figuur valt wel een beetje in de categorie Kim Kardashian en ik vind het gewoon niet nodig om me bloot te kleden.



Ieder z'n ding. Vaak slaan vrouwen de plank echter mis als ze er sexy uit willen zien. Ze zien er dan vooral heel ordinair uit en kopen kleding die absoluut niet bij hun figuur past. En wat totaal niet trendy is. Dat is zonde. Als je zelf graag wat meer sexy gekleed wil gaan, zou ik goed kijken wat bij je figuur past en je laten adviseren door een style advisor. Die heb je al bij de H&M! Hoeft dus niet duur te zijn.
quote:Maarjaatje schreef op 24 juni 2016 @ 10:00:

[quote]SallySpectra schreef op 24 juni 2016 @ 09:47:

[...]



Er is niet alleen zwart en wit hè? Er zijn zat mensen die er niet bijlopen alsof ze net van een sm-feest/carnavalsoptocht komen, maar toch aandacht besteden aan hun uiterlijk. En er zijn ook zat programma's die de 'slonzen' onder handen nemen.





Dat is ook zo, maar ik vind het gewoon jammer om te zien, in mijn omgeving dan, dat vele er dagelijks niet veel moeite meer voor doen er leuk uit te zien. Ook mensen die ik al jaren ken en die voorheen behoorlijk 'hip' gekleed gingen, die er tegenwoordig als een moeke (geen idee hoe ik het netjes moet omschrijven) bijlopen. Dan zie ik toch liever iemand die wel aandacht aan besteed om er, op haar manier, er leuk uit te zien.Ja nou ja, wat ik al zeg, voor niet iedereen is dat een prioriteit. En mijn handen jeuken ook weleens, dat ik denk: een goed kapsel, iets flatterendere kleding en wat mascara, en je ziet er zóveel beter uit. Maar eigenlijk slaat dat nergens op, want ook dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Misschien vinden sommige mensen mij juist tuttig en te opgemaakt.
HTMD daarin loopt de styliste in een blauw clownspak. Het zal stilistisch best verantwoord zijn, maar ik vind het eruit zien alsof ze binnen twee minuten in de piste staat te jongleren.
Alle reacties Link kopieren
Aan de ene kant vind ik die vrouwen inderdaad ook trashy en afschuwelijk gekleed. Aan de andere kant ben ik wel een beetje jaloers op hun instelling. Ze hebben lak aan de mening van iemand anders. En ik voel me NOOIT op mijn gemak, hoe netjes ik me ook kleed, hoe aangepast aan mijn figuur.



Verder vind ik persoonlijk ook dat de zogenaamd 'nette' vrouwen erg veel decolleté showen tegenwoordig. Overal kijk je tegen blote borsten aan. In de winkel, op kantoor, ... En niet altijd even mooie decolletés. Voor mij verliest een decolleté zo haar charme. Er is niets bijzonders meer aan. Je ziet het overal.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Die vrouwen in HTMD doen weliswaar precies waar ze zin in hebben en dat is te bewonderen, maar worden ze serieus genomen? Ik denk het niet. Ik zie ze nog niet als doktersassistente, bankmedewerker, sommelier in een sterrenrestaurant, gastvrouw bij een congres om maar een paar voorbeelden te noemen.



Zelfs vind ik kleding die je figuur subtiel accentueren zonder 50% bloot te laten zien veel sexier.



Waarom zouden we trouwens 24/7 sexy moeten zijn? Dat is beslist niet mijn streven. Nooit geweest ook. Voor alles een tijd en een plaats.



Ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die zich zo kleedt als in HTMD. Ik vraag me af waar de producers ze zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maarjaatje schreef op 24 juni 2016 @ 09:37:

Wellicht woon in dan in een saaie gemeente maar hier zie ik het niet, dames die zich zo kleden. Wat ik wel zie, op het schoolplein bijvoorbeeld, zijn vrouwen die er totaal geen moeite (meer) voor doen er leuk uit te zien. En dan heb ik niet niet over een uitzondering. En dat zijn dan mensen die ik al jaren ken, nu kinderen hebben, zo ongeveer 20kg zwaarder zijn en op een of andere manier zich wegcijferen voor .. ja voor wat eigenlijk? Ik begrijp dat totaal niet.



Ik wel.



Wij zijn opgevoed met ´bord leegeten´. En met ´eten weggooien is zonde´. Dan heb je een kind dat in de wiliknielusikniefase zit maar ja, weggooien is zonde. Dus eet je zelf de restjes. En ook die van koekjes, snoepjes, ijsjes en wat je kind verder nog krijgt van opa´s en oma´s en tantes en goedbedoelende vrienden. Het duurde bij mij even eer het kwartje viel hoor, maar dochterlief kreeg bij oma bijvoorbeeld een doosje rozijntjes, dat at ze niet op dus pakte oma een lollie, die ze ook niet wilde, dus kreeg ze een koekje, dat na twee hapjes ook niet lekker was. En ik moet eerlijk zeggen, mijn schoonmoeder koopt graag goedkoop. Nou is er niet veel mis met goedkoop, maar koop dan koekjes die goedkoop horen te zijn en niet een goedkope variant van iets dat eigenlijk duur is, want vaak is dat toch niet heel erg lekker. Evengoed, toen ze pakweg anderhalf was realiseerde ik me dat weg weg is. Of dat nou in mijn maag of in de vuilnisbak is. En dat oma heus geen dertig dingen op tafel hoeft te leggen.



Oma was overigens wel even pissig toen ze merkte dat er een hoop bleef liggen. Ook oma moest even omschakelen en die begon te vragen aan dochter wát ze wilde hebben. En als ze niks wilde, niet aan- of opdringen. Of niet zeuren.



Daarnaast veranderde mijn figuur. Ik ben op dit moment niet zwaarder dan voor mijn zwangerschap, en ik heb nog steeds dezelfde maat. Maar de kleren van toen passen totaal niet meer.

Wat doe je dan? Je neemt een pinpas mee en je gaat shoppen. Maar de kleren die je leuk vond passen niet meer en uitzoeken wat dan wel past duurt eeuwen. In de tussentijd zie je ohhhhhhhhhh wat een leuke trui voor Uk. En hier is uitverkoop, zo leuk voor Uk. En deze broek is ook gaaf. Bijpassende sokjes, ach, die onderbroekjes zijn ook superschattig. En het kost allemaal bijna niks.



Kom je thuis met vijf zakken vol kleren. Eén broek voor jezelf en acht broeken en tien shirts en vier rokjes plus bijpassende sokjes, maillots en een pyama voor je kind.

Geld weer op.



En bij die ene broek voor jezelf heb je dan in je kast weer geen passend shirt. Tegen de tijd dat je een passend shirt hebt gekocht is de broek al verwassen. Dus voilá, je moeke-outfit.



Ik ben dus nu op het punt dat ik, als ik een passende broek vind, die meteen maar in vier verschillende kleuren koop. Bij voorkeur basic, dus zwart, wit, donkerblauw en donkergroen. Dan kan ik qua shirts dragen wat ik wil.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:MrsNiceGuy schreef op 24 juni 2016 @ 10:28:

Aan de ene kant vind ik die vrouwen inderdaad ook trashy en afschuwelijk gekleed. Aan de andere kant ben ik wel een beetje jaloers op hun instelling. Ze hebben lak aan de mening van iemand anders. En ik voel me NOOIT op mijn gemak, hoe netjes ik me ook kleed, hoe aangepast aan mijn figuur.



Verder vind ik persoonlijk ook dat de zogenaamd 'nette' vrouwen erg veel decolleté showen tegenwoordig. Overal kijk je tegen blote borsten aan. In de winkel, op kantoor, ... En niet altijd even mooie decolletés. Voor mij verliest een decolleté zo haar charme. Er is niets bijzonders meer aan. Je ziet het overal.Dat hoeft echt niet zo te zijn. Een deel van die vrouwen kleedt zich met name zo uit onzekerheid, omdat ze dénken dat het sexy is, omdat ze graag op willen vallen, denken dat ze zo mannen aantrekken etc.
Wat betreft styling: mijn collega's kregen de kans om met een styliste naar De Negen Straatjes in Amsterdam te gaan en vele kwamen echt heel leuk en hip gekleed terug, zo ook een hele lieve enigszins muizige collega.



Ze kreeg massa's complimenten, straalde aan alle kanten, maar na enkele weken zie je haar langzamerhand weer terugkeren naar haar muizige zelf: make up wordt vergeten (geen tijd), haar wordt niet meer gedaan (te veel gedoe) en ze combineert haar hippe nieuwe kleding weer met haar kleurloze oude kleding. Het zit er blijkbaar gewoon niet in bij haar.
quote:amarna schreef op 24 juni 2016 @ 10:35:

Die vrouwen in HTMD doen weliswaar precies waar ze zin in hebben en dat is te bewonderen, maar worden ze serieus genomen? Ik denk het niet. Ik zie ze nog niet als doktersassistente, bankmedewerker, sommelier in een sterrenrestaurant, gastvrouw bij een congres om maar een paar voorbeelden te noemen.



Zelfs vind ik kleding die je figuur subtiel accentueren zonder 50% bloot te laten zien veel sexier.



Waarom zouden we trouwens 24/7 sexy moeten zijn? Dat is beslist niet mijn streven. Nooit geweest ook. Voor alles een tijd en een plaats.



Ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die zich zo kleedt als in HTMD. Ik vraag me af waar de producers ze zoeken.

Ik zie je hier wel eens hoor, maar je moet inderdaad goed zoeken.



Ik ben trouwens ook niet van de 24/7 sexy. Ik hou van vrouwelijk en elegant en maak het dan af met hoge fel gekleurde hakken. Dat is dan de eye catcher.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 juni 2016 @ 10:42:

Wat betreft styling: mijn collega's kregen de kans om met een styliste naar De Negen Straatjes in Amsterdam te gaan en vele kwamen echt heel leuk en hip gekleed terug, zo ook een hele lieve enigszins muizige collega.



Ze kreeg massa's complimenten, straalde aan alle kanten, maar na enkele weken zie je haar langzamerhand weer terugkeren naar haar muizige zelf: make up wordt vergeten (geen tijd), haar wordt niet meer gedaan (te veel gedoe) en ze combineert haar hippe nieuwe kleding weer met haar kleurloze oude kleding. Het zit er blijkbaar gewoon niet in bij haar.



Of ze heeft er het geld niet voor (over).



Kijk voor de grap eens in de libelle, bij de rubriek 7 jaar jonger. Het is (bijna) altijd een verbetering, maar, en nu pak ik nummer 23 er even bij;



Jurk 59,95

schoenen 69,90 (van esprit dus geen echt leer, je betaalt daar de merknaam)



Broek 39,95

top 21.95

Jasje 89.95

schoenen 59.95



Jumpsuit 69,95

pumps 99,95



Allemaal prachtig en leuk enzo, maar per set dus een hoop geld bij elkaar. Dat doe je één keer, misschien twee keer, maar ik kan me op die manier geen vijf sets per seizoen permitteren. En dan hebben wij nog een goed inkomen met ons tweetjes.

Hordes vrouwen moeten het met veel minder doen. Dan leg je echt niet zomaar eventjes 90 piek neer voor één jasje dat bij die ene broek hoort.



En ik heb één paar schoenen dat gewoon maar overal bij moet passen. Ik vind goede schoenen duur. De schoenen op de foto´s van de libelle zijn zomerschoenen, twee paar ook nog open. Met dat pestweer van de afgelopen weken zouden ze hier meer in de kast staan dan dat ik ze aan kan. Die zou ik zelf dus al nooit kopen, zonde van het geld, dat kan ik wel beter besteden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf het feit dát ze iets over zichzelf vertellen d.m.v. hun outfit het meest boeiend. Ik ben op zich niet bezig met de manier waaróp, omdat dit allemaal oudere mensen zijn die ik niet meer hoef te "redden".



Bovendien kijk je al vrij snel door kledingkeuze heen en zie je het niet meer, net zoals je verminkingen als brandwonden al heel gauw niet meer ziet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 24 juni 2016 @ 06:35:

Zit je nou serieus het dragen van hoge laarzen onder een normale werkoutfit te vergelijken met het dragen van dit soort kleding?



[afbeelding]Nah, wel lekker pittig hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Ceylon schreef op 24 juni 2016 @ 10:49:

[...]





Of ze heeft er het geld niet voor (over).



Kijk voor de grap eens in de libelle, bij de rubriek 7 jaar jonger. Het is (bijna) altijd een verbetering, maar, en nu pak ik nummer 23 er even bij;



Jurk 59,95

schoenen 69,90 (van esprit dus geen echt leer, je betaalt daar de merknaam)



Broek 39,95

top 21.95

Jasje 89.95

schoenen 59.95



Jumpsuit 69,95

pumps 99,95



Allemaal prachtig en leuk enzo, maar per set dus een hoop geld bij elkaar. Dat doe je één keer, misschien twee keer, maar ik kan me op die manier geen vijf sets per seizoen permitteren. En dan hebben wij nog een goed inkomen met ons tweetjes.

Hordes vrouwen moeten het met veel minder doen. Dan leg je echt niet zomaar eventjes 90 piek neer voor één jasje dat bij die ene broek hoort.



En ik heb één paar schoenen dat gewoon maar overal bij moet passen. Ik vind goede schoenen duur. De schoenen op de foto´s van de libelle zijn zomerschoenen, twee paar ook nog open. Met dat pestweer van de afgelopen weken zouden ze hier meer in de kast staan dan dat ik ze aan kan. Die zou ik zelf dus al nooit kopen, zonde van het geld, dat kan ik wel beter besteden.Nee de garderobe had ze al aangeschaft, dus geld was het probleem niet. Het was echt de tijd en aandacht voor zichzelf. Dat was ze niet gewend en dat vond ze wellicht ook niet nodig. Wel jammer want ze fleurde echt op.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 24 juni 2016 @ 10:35:



Ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die zich zo kleedt als in HTMD. Ik vraag me af waar de producers ze zoeken.



Volgens mij in Brabant en Limburg, aan het taaltje te horen..



Overigens denk ik bij die vrouwen over het algemeen niet aan 'schijt hebben aan alles en lekker jezelf zijn', maar juist aan 'hoe zorg ik dat ik aandacht krijg/opval/mensen het idee geef dat ik schijt heb aan alles'.
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe die vrouwen erbij lopen, smaken verschillen duidelijk. Ik ben moeder, gek op kleding en ik doe redelijk wat moeite om er (volgens mij) leuk uit te zien. Ik hou alleen absoluut niet van dit soort ''pittig''. Ik draag nooit iets boven de knie en een decolleté eigenlijk ook niet, ik vind het niet nodig, voel me er niet extra sexy door. Ik hou meer van het klassieke Franse. Ben wel benieuwd wat TO draagt als HTMD lekker pittig is.
Alle reacties Link kopieren
Maar het is toch nóóit goed wat dames dragen ?

Kuitbroek/afritsbroek/korte broek/bermuda/skinny jeans/piede wiepen.......



Trek aan waar je je lekker bij voelt en houd tepels en bilnaden binnenboord, dat is alles waar ik op hoop.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Martinimeisje schreef op 24 juni 2016 @ 11:20:

[...]





Volgens mij in Brabant en Limburg, aan het taaltje te horen..



Overigens denk ik bij die vrouwen over het algemeen niet aan 'schijt hebben aan alles en lekker jezelf zijn', maar juist aan 'hoe zorg ik dat ik aandacht krijg/opval/mensen het idee geef dat ik schijt heb aan alles'.



Ik woon in die omgeving, maar ik zie ze ook nooit.



Wel een paar weken geleden op de Geleense kermis geweest. Je ziet voornamelijk oude jeans óf eentje met gaten, een lubberend shirt en een parka of kort jack. Sneakers eronder, vettige kop haar erboven, nauwelijks make-up óf extreem veel. Jonge meiden standaard met lang, steil haar.

En dan heb ik 98% van de kermisbezoekers omschreven.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vaak de makeover ook niet echt veel soeps. 'Je bent 40, kleedt je niet als een puber' - vervolgens kleden ze die vrouw dan aan als een 60er. En ook vaak kleding die totaal niet bij het figuur past; als je grote tieten hebt moet je juist niet iets ruimvallends aan doen, want dan lijk je superbreed en zwanger. Meestal hadden ze een tuniek aan. Volgens mij werden ze gesponsord door een tuniekfabrikant oid Kortom ; ze gaan van het ene extreem naar het andere extreem; van superordi, strak, slechtzittend en bloot naar slecht zittend en superbedekt/wijd. Hou het dan een beetje in het midden en doe iets straks om de taille of gebruik een niet-asexuele print in de stof.



De superblote en superkorte outfits vind ik idd storend en geen gezond gedrag voor een normaal persoon; wil je zo graag aandacht en dan ook op zo'n manier? Herinner me nog specifiek een mevrouw in een korte rok, die zonder string de deur uitging en dan expres ging bukken bij de supermarkt. Rechtvoorover, gestrekte benen, grijpend naar de onderste plank, en dan eerst wachten tot er iemand aankwam. Prachtig vond ze het. Dan mankeert je gewoon wat, als je zo desperate bent.



That being said, volgens mij worden dingen die 'vroeger' ordi waren nu veel meer geaccepteerd; bijvoorbeeld die high waisted lichte spijkerbroeken (denk jaren 90 Beverly Hills 90210) die dan worden afgeknipt tot de billen half bloot zijn, daar zie ik zoveel pubers mee naar school gaan, letterlijk met hun reet halfbloot, dan kruipt het door die high waist ook nog op en lopen ze gewoon in een jeansstring. Of je nou dun of dik bent, cellulitis hebt of niet, wtf denk ik dan... Daar laat je je 16jarige toch niet mee over straat gaan? (of ga je als volwassene toch niet mee over straat?) Dit bedoel ik; en dan wijder en nog korter. https://s05-de.vinted.net ... 261463566.jpeg?1393435989



Excentrieke figuren hoeven van mij geen makeover; ze hadden eens zo'n hippieman en een gothic vrouw, prima toch? Die liepen niet met de tieten of kont bloot, ze zagen er gewoon opvallend/ 'anders' uit.. Snap dan de makeover niet zo; allemaal in het gareel en er hetzelfde uitzien? Dat vind ik nou ook niet echt nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ook eens een stel in cowboykleren. Als zij dat nou leuk vinden ?

*Heb ik niet eens over nagedacht toen ik mijn huidige avatar koos.*
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 24 juni 2016 @ 13:27:

Ook eens een stel in cowboykleren. Als zij dat nou leuk vinden ?

*Heb ik niet eens over nagedacht toen ik mijn huidige avatar koos.*Niemand dwingt die mensen om mee te doen aan een make-overprogramma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven