Mode & Beauty alle pijlers

Ronde zandloper: wat moet ik aan?

06-05-2016 16:08 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na twee zwangerschappen in een paar jaar ben ik een beetje kwijt wat mijn stijl ook alweer was. Nu kinderen krijgen een gepasseerd station is, wil ik er graag weer leuk uitzien. Ik heb mijn oude figuur nog niet helemaal terug, maar daar werk ik aan. Volgens een snelle Google-ronde ben ik een ronde zandloper/8-figuur: duidelijke taille, grote borsten. Daarbij heb ik ook een buikje (wordt aan gewerkt).

Nou is het probleem dat alles wat ik in de stad zie hangen, mij niet staat (vormeloze dingen, hooggesloten dingen of stugge stoffen, terwijl ik echt wel wat stretch kan gebruiken). Zelfs de basic t-shirts met v-hals die ik voorheen altijd aan had zijn er niet meer . Ik ben altijd al een mode-nitwit geweest, dus ik kan wel wat advies gebruiken! Alles wat ik nog in de kast heb hangen is oud en versleten of kan ik pas weer aan als mijn figuur helemaal de oude is.



Mijn vraag is dus: wat staat mij goed? Wat moet ik waar gaan kopen om er weer een beetje leuk uit te zien? Formele kleding heb ik niet nodig, ik heb extreem informeel werk
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor de adviezen, ik begin er zowaar lol in te krijgen

En als iemand nog meer plaatjes wil posten: graag!!
Zoals ik schreef slaag ik bij heel veel winkels wel.



Wat me te binnen schiet over mijn favoriete blousjes trouwens: een paar van die blousjes komen van de H&M. En ik heb er ook een paar laten vermaken/tailleren, dat doe ik ook nog weleens als het niet goed zit. Het is geen succes gegarandeerd, een beetje 50/50.



Ik ga mijn kledingkast weleens langs en als ik dan kleding heb wat ik nooit draag vanwege de pasvorm, maar nog steeds wel heel leuk vind, dan breng ik het naar een naaiatelier. Ook een tip misschien
Wat vindt je van een skater dress? Ik kan helaas geen plaatjes plakken maar misschien heb je iets aan deze link; https://www.google.nl/sea ... hWJvhQKHUTEDEAQsAQILA#tbm=isch&q=skater+dress+black
oh, zie dat er wel een paar 'pittige' jurkjes naarboven komen met die link, maar het gaat om het idee

Het kleed iig altijd mooi af zo'n jurkje.
Alle reacties Link kopieren
bij Vila hebben ze momenteel eenvoudige V-neck shirts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven