Mode & Beauty alle pijlers

skinny jeans en dikke billen

29-11-2007 23:09 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg aan het twijfelen over de aanschaf van skinny jeans. Vind ze erg leuk, mijn twijfel bestaat er vooral uit of een skinny jeans mij wel staat met mijn dikke billen en stevige bovenbenen. Ik heb maat 44-46.

Wat vinden jullie, kan dat? Of vinden jullie het echt geen gezicht?
Alle reacties Link kopieren
Hmm, nou, als ik het grootste deel van de reacties hier lees, is de skinny sowiezo een belachelijk kledingstuk..Ik heb zelf maat 44 en heb twee skinny´s, een donkerblauwe en een zwarte. Ik heb zelf behoorlijke billen en bovenbenen, maar slanke kuiten en een hele smalle taille. Ik draag de broeken nooit als gewone broeken, maar met lange truien en tuniekjes waarbij ik het accent op mijn taille leg. Ik krijg alleen maar leuke reacties en voel me er prima bij. Ik draag ook spijkerbroeken met een wijde pijp en rechte pantalons, maar soms wil je je niet bezighouden met ´veilige´ kledingstukken en wil je ook eens wat nieuws en hips aanhebben. Ik heb jarenlang problemen gehad met mijn gewicht en heb nog steeds dagen dat ik me ontzettend lelijk en dik voel, maar ik probeer me daar nu niet meer zoveel mee bezig te houden. Wie bepaalt dat iets niet mooi is? Jij toch zelf nog steeds??
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens een slim-fit jeans van de mannenafdeling van de HM..Die mannen hebben blijkbaar toch iets in hun figuur zitten dat ik pas

. Ik heb een zwarte spijkerjeans, zit vrij hoog dus geen vetjes die eronder vandaan komen. Zit niet TE strak maar wel mooi strak..

En inderdaad maat 40/42 zit je al snel op als je rond de 1.80 bent en een redelijk normaal figuur hebt... Ik ben 1.80 heb maat 42

Mijn broek is maat 33 ( mannen hebben geen heupen) en lengte 36.. succes ermee! En inderdaad.. gewoon een eerlijke vriendin meenemen en lekker gaan passen :)

-x-
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het er me eens dat het aan de proporties ligt.

Ik had zelf 2 jaar geleden mijn eerste skinny gekocht, en had toen een flinke maat 38 bij 1.77.. kreeg toen veel complimentjes over mijn broek en hoe die me stond. Ondertussen ben ik wat afgevallen en heb ik een maatje 36, ik deed van de zomer weer eens een skinny aan en kreeg toen van alle kanten te horen dat het niet zo mooi stond, dat mijn benen wel erg dun leken zo. Was wel een beetje pijnlijk ergens.. maar het kan je dus blijkbaar wel degelijk slanker maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alle berichten gelezen, dus misschien mosterd. Maar ik ben zelf absoluut geen fan van de skinny jeans. Ongeacht je figuur. Vind het gewoon geen mooie broek en het staat heel snel verkeerd. Maar weinigen die hem dan net aankunnen, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
overig de echte skinny broeken krijgen de meeste mensen maar een rare kont in.. zo'n plat geval..

-x-
Alle reacties Link kopieren
Ben waarschijnlijk de uitzondering, maar...



IK vind een skinny juist mooier als er een beetje been in zit, ik vind die stokjes in een skinny er niet echt aantrekkelijk eruit zien.Sorry.



Kijk je moet ook geen gestopte worst worden in zo'n broek, maar volgens mij kan het best met maat 42-44 hoor, moet je natuurlijk bij maat 44 ook geen mega dikke benen hebben...



Weet je... eigenlijk kan je zo toch ook geen advies geven, zoiets moet je zien...
Alle reacties Link kopieren
Ben overigens ook niet zo'n fan van zo'n broek... met laarzen wel leuk, maar trek er alsjeblieft geen ballerina's onderaan, vreselijk @-(
Ik vind ze wel leuk maar ben het ook met de persoon voor me eens dat ballerinas er niet bij passen.Zelf draag ik er pumps,larzen of nette schoenen bij.Zelf stop ik de broek niet in mijn larzen want dat is geen gezicht.
Alle reacties Link kopieren
mieke23 schreef op 01 december 2007 @ 13:34:

Gisteren heb ik (maat 40-42, 1.78m, brede heupen, lange benen) voor het eerst zo'n broek aangepast in de winkel, gewoon om even te kijken hoe het staat. En jawel, het stond nog leuk ook! Bij de laarzen in en een normaal truitje erop.

Toch heb ik em niet gekocht. Voelde me echt een sulletje in tè hippe kleren.(normaal ga ik redelijk behoudend/ klassiek over straat). Maar het kàn dus wel met een wat grotere maat en brede heupen...




Ik vind dit grappig omschreven: een sulletje in te hippe kleding. Kan me er wel iets bij voorstellen. Maar wel zonde dat je 'm niet hebt gekocht, ondanks dat 'ie leuk stond!



Ontopic: ik durf zelf ook niet aan de skinny jeans. Denk inderdaad ook dat het om de lichaamsverhoudingen gaat.
Als mijn benen buiten verhouding waren zoals b.v.erg dun of erg dik dan zou ik geen skinny jeans dragen omdat ik me er niet lekker in zou voelen want daar gaat het toch om dat jij jezelf lekker voelt in een kledingstuk en dat ook uitstraalt.
Heb gisteren voor het eerst een skinny geprobeerd! En wat ik al dacht.. ik ben niet zo groot, 1.71 en heb maat 42-44, en leek er dus nog kleiner en dikker in! Geen gezicht, helaas! De stof van de broek was heel mooi, heel donkerblauw met een soort zilveren glans erover (het klinkt nu meer een kerstbal, als ik dit zo lees..).

Zegt de verkoopster, probeer eens deze lange trui met de legging eronder, je laarzen erbij. Ik ben helemaal geen fan van leggings, maar het stond wel leuk!

Dus ik heb nu een legging in de kast!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 36, maar vind een skinny jeans mij niet staan. Maar ik ben dan ook klein, en heb best flinke kuiten. Heb een keer zo'n spijkerbroek gepast, stond er een verkoopster langs mij van 1.80 lang en figuur fotomodel. Heb de broek toen maar gauw terug gehangen..
Alle reacties Link kopieren
Broek in de laarzen... en al helemaal met skinnyjeans. Ik vraag me altijd af of zulke dames hun paard kwijt zijn ofzo!
Alle reacties Link kopieren
Skinny jeans zijn voor skinny people!

Ik zag onlangs iemand met 'dikkere' bovenbenen in een skinny jeans lopen en ik vond het een verschrikkelijk zicht. Ik zeg niet gauw iets tegen iemand, maar ik heb me echt moeten inhouden om haar niet te zeggen dat het haar totaal niet stond. Mijn vriend vond het ook verschrikkelijk. Dus toch maar mee opletten. Ik zou ze zelf ook nooit dragen, en ik heb maat 38-40.
Alle reacties Link kopieren
Was je vriend niet toevallig nog dronken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook maat 44-46 en dacht dat een skinny jeans geen gezicht zou zijn, maar wat blijkt: ik heb een zwarte gekocht bij de WE en er werd me gevraagd of ik was afgevallen!

Je moet het dus gewoon proberen! Je ziet vanzelf of het je staat of niet en het ligt natuurlijk ook aan wat voor figuur je hebt.

Ik draag er wel iets overheen, maar niet perse iets heel langs tot aan mijn knieen ofzo :-]
Alle reacties Link kopieren
i like big big buttss
Alle reacties Link kopieren
and i cannot lie
mensen die een skinny jeans dragen en juist geen billen hebben das pas lelijk!



Ben een vrouw maar kijk wel naar vrouwen die een skinny jeans dragen en mooie dikke billen hebben.Vrouwen met maat 34 hebben vaak (niet altijd) een onvrouwlijk lijf.



Dus eigenlijk kunnen er maar weinig vrouwen een skinny jeans hebben.



ben wel nieuwsgierig naar wat is next??
Met maat 34 hoef je niet per se een onvrouwelijk lijf te hebben hoor want iedere maat heeft iets moois.Als deze maat bij je lengte en lichaamsbouw passt dan is het juist wel vrouwelijk.Tenzij een vrouw zich in maat 34 hongert dan blijven er vaak geen billen meer over en da's wel jammer.Ik vind zowel volle billen mooi,als ook gespierde en kleine billen...verhoudingen zijn nou eenmaal bij iedereen anders.Ik heb ronde gespierde billen en mijn vriend van die kleine ronde...ze passen bij hem en ik vind ze mooi. :-)-)
Ik vind skinny's juist super.. Achja, jullie den er zo over.. Ik ben wel 1.65, 11 jaar oud en ong 34.. Duus..



xMehttp://www.lasplash.com/uploads/1/skinny_jeans_1.jpg of http://girldir.com/files/images/skinny-jeans-spring2008.jpg
Alle reacties Link kopieren
Haaj

ik zit ook te denken om een skinny te kopen

maar ik ben ook nog wel stevig

maar ik kan mijn maat nergens vinden

weet 1 van jullie het ?
Alle reacties Link kopieren
Misschien bij de Grote Maten?
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd vind ik skinny jeans al niet mooi lijken bij meiden die maat 38 of meer dragen, omdat het echt de nadruk legt op je billen en benen. Zelf koop ik alleen kleding die bij mijn figuur past, omdat ik me op die manier ook veel zelfverzekerder voel. Maar ieder zijn eigen mening en smaak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven