Mode & Beauty alle pijlers

Vinden jullie een baard mooi?

20-09-2014 13:47 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan bedoel ik zo'n jaren zeventig baard. Een volle baard dus.



Ik heb het idee dat je het steeds meer ziet, ook op reclames bij mannelijke modellen.



Ik vind het mooi!
Het is juist weer uit aan het raken. De kerels in mijn omgeving die de afgelopen 1 à 2 jaar een baard hadden, gaan steeds vaker voor korter of een 3dagen baardje.
Ik vind een baard van 2 weken ofzo trouwens wel leuk, maar zo'n enorme baard vind ik niets. Jeukt en kriebelt zo.
Alle reacties Link kopieren
Hier in de UK was vanochtend in het nieuws dat bedrijven die scheerapparaten en scheer benodigdheden produceren, in de problemen aan het raken zijn door alle baarden.
En het houd je van de straat als je je een keer verveelt:



Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lelijk en het maakt meestal oud. Baarden en snorren met van die gele plekken vind ik ronduit vies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 20 september 2014 @ 14:17:

Ook maar niet



[img]http://media.nu.nl/m/m1oxc1jablns_sqr256.jpg[/img]Nee dit vind ik ook echt niks!
quote:Scamp schreef op 20 september 2014 @ 14:19:

Hier in de UK was vanochtend in het nieuws dat bedrijven die scheerapparaten en scheer benodigdheden produceren, in de problemen aan het raken zijn door alle baarden. Dat krijg je met die prijzige mesjes
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet mooi,stoppels van een paar dagen ''ken net''.
Brrr
Alle reacties Link kopieren
Bij het zien van zo'n lange baard krijg ik ook associaties van etensresten die erin blijven hangen...

Goor...
Alleen als het hoofd waaraan het vast zit erbij past.
quote:pientjexxx schreef op 20 september 2014 @ 14:20:

Ik vind het lelijk en het maakt meestal oud. Baarden en snorren met van die gele plekken vind ik ronduit vies.Ik vind het net mooi als een man er wat ouder uitziet. Niet bejaard natuurlijk, maar volwassen. Al die gladde babyfaces, meh.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het soms iemand echt oud maken. Gisteren zat er naast ons een groepje studenten te eten en van eentje dacht ik in eerste instantie dat het de vader was van een van de anderen, hij leek echt ruim over de veertig. Tot ik beter naar zijn gezicht keek. Het kwam echt door de baard. Bij sommige mannen staat het nog wel een soort van "hip" (hoewel ik het bij niemand echt mooi vond) maar het stond hem ouwelijk, hij leek echt een man van middelbare leeftijd.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft een baardje zoals Paul Hollywood en ik vind het fantastisch. Hij gaat naar een barbier om het netjes te houden en zorgt dat het schoon blijft. Van mij mag hij hem niet meer afscheren!

Mijn zoon heeft een tijdje een wilde baard gehad, rood terwijl hij verder blond is. Moest er erg aan wennen, maar toen hij eraf was vond ik het nogal kaal...
quote:juf_deetje schreef op 20 september 2014 @ 14:26:

Mijn man heeft een baardje zoals Paul Hollywood en ik vind het fantastisch. Hij gaat naar een barbier om het netjes te houden en zorgt dat het schoon blijft. Van mij mag hij hem niet meer afscheren!

Mijn zoon heeft een tijdje een wilde baard gehad, rood terwijl hij verder blond is. Moest er erg aan wennen, maar toen hij eraf was vond ik het nogal kaal...Dat noemen ze toch een pratende k#t ?

Alle reacties Link kopieren
Ringbaardje toch?
Alle reacties Link kopieren
Mannen met baarden.. Heel erg fijn!

Moet wel bij het type passen én een echte, volle baard is het mooist.. Niet zo'n ringbaardje. Jakkie.



http://www.someecards.com ... xMi03MzQxMjkwNjdiOGZkMzgz
When in doubt, add glitter.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 20 september 2014 @ 14:09:

[...]





Moet je nou de baard eens vervangen door andere beharing. Gaat de hele goegemeente hier aan het griezelen. Hoe vaak het ook gewassen wordt. Bipshaar, poeshaar, pikhaar, okselpluk, allemaal brrrrr.Dat vind ik net zo overdreven. Haar is niet vies.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het alleen mooi als de rest van het uiterlijk ook een beetje hip en trendy is. Je moet er een bepaald type voor zijn vind ik. Een kennis verdient geld met zijn baard, wordt ineens veel gevraagd als model voor Glossy's.
Prachtig.

Een baard.

Als er een fijne man aan vastzit tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het net uit de kluiten gegroeide tuinkabouters. Geen porum.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax, 39 minuten geleden

Een baard is leuk bij een kabouter.

Eens.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel erg van de man afhangen, bij sommige staat een baard wel bij andere absoluut niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4, 33 minuten geleden

Wel eens gebeft door een man met een flinke baard??

You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik niet. Helemaal gladgeschoren vind ik ook niks: ik ga voor stoppeltjes.
Had ik maar een motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven