Mode & Beauty alle pijlers

Waarom dragen veel bejaarden vaak Beige kleding?

16-09-2013 17:03 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben het hier over de bloemen kinderen uit de jaren 60, mensen die volop in het leven stonden in de kleurrijke jaren 70...



Ik kan me van de bejaarden uit de jaren 70 en 80 nog de vrolijk gekleurde bloemetjes jurk herinneren, ook geen pan maar dat zat nog kleur in!!



En nu.. Beige Beige..



Het viel me op en ik vroeg het me af..



Ik heb zelf geen grootouders meer aan wie ik het kan vragen.. Jullie enig idee??
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 18 september 2013 @ 10:41:

[...]





Mijn ouders (77 en 79) zijn beiden ernstig ziek geweest, maar zijn nu gelukkg wat opgeknapt en zijn weer volop aan het winkelen. Ik krijg iedere dag fotootjes toegestuurd van hun nieuwste aanwinsten. En dat is mooie, fleurige kleding.

Mijn moeder draagt orthopedisch aangepast schoeisel, maar ze weet toch altijd weer modieuze modellen op de kop te tikken. Ze heeft zelfs lange laarzen. Ook op dat gebied is er veel mogelijk.Wat fijn voor je ouders en voor jou dat het weer (redelijk) goed met ze gaat.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:eefjewentelteefje schreef op 18 september 2013 @ 10:19:

Ik kan niet loepen maar was t topic van een tijdje geleden over vrouwen, iets in de trant van ; van achter lyceum van voren museum ook van jou TO?

Iig daar ging het over vrouwen die zich te jong zouden kleden voor hun leeftijd, mét lang haar...



Absoluut niet!!



Ik vind dat juist onzin... Alsof je n niet meer slank mag zijn, hip gekleed en lang haar mag hebben omdat je wat rimpels meer in je gezicht hebt!!



Ik denk dan juist wauw wat ziet die er nog goed uit!!



Fooled me!
Alle reacties Link kopieren
Het heeft te maken met het idee van men van 'oud' heeft. Mensen hebben graag vaste dingen: dit is dit, dat is dat, als ik dat zie is het zo, en als ik iets anders zie... dan is dat raar.

Als ik soms lees, wat jongere forummers hier over oudere vrouwen denk, ben ik vaak best verbaasd. Het is ook wel de heerlijke gedachte dat je, als je nog in de twintig bent, toch NOOIT oud gaat worden. Of er in ieder geval nooit oud zult uitzien.



Het verandert wel langzaam, vroeger werden zeker vrouwen sneller als 'oud' gezien. Ik had een getrouwde tante, die er op 32ste of zo nog altijd zeer modieus was, en op karate ging. Nou.... je had iedereen moeten horen. Wat dat oude wijf nog wel dacht, zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 19 september 2013 @ 16:36:

Het heeft te maken met het idee van men van 'oud' heeft. Mensen hebben graag vaste dingen: dit is dit, dat is dat, als ik dat zie is het zo, en als ik iets anders zie... dan is dat raar.

Als ik soms lees, wat jongere forummers hier over oudere vrouwen denk, ben ik vaak best verbaasd. Het is ook wel de heerlijke gedachte dat je, als je nog in de twintig bent, toch NOOIT oud gaat worden. Of er in ieder geval nooit oud zult uitzien.



Het verandert wel langzaam, vroeger werden zeker vrouwen sneller als 'oud' gezien. Ik had een getrouwde tante, die er op 32ste of zo nog altijd zeer modieus was, en op karate ging. Nou.... je had iedereen moeten horen. Wat dat oude wijf nog wel dacht, zeg!



haha, inderdaad!



Ik denk het ook weleens hoor. Mensen die het dan over oude besjes van in de 60 die nog kwiek en fit zijn, hebben. 60ers zijn gewoon nog full time aan het werk, dat zijn je collega's notabene, logisch dat ze nog gewoon kunnen lopen, denk ik dan.
quote:Anthonius schreef op 19 september 2013 @ 16:13:

[...]





Absoluut niet!!



Ik vind dat juist onzin... Alsof je n niet meer slank mag zijn, hip gekleed en lang haar mag hebben omdat je wat rimpels meer in je gezicht hebt!!



Ik denk dan juist wauw wat ziet die er nog goed uit!!



Fooled me!



Oké, in echte redenen ben je dus niet geïnteresseerd? Zoals hoe ouder, hoe dunner het haar?



Ik krijg de neiging een topic te openen over al die ouwe mannen, die alleen omdat ze oud zijn kaal worden. Doe eens wat moeite man, je hoeft helemaal niet meer kaal te zijn tegenwoordig!
Alle reacties Link kopieren
http://www.exactitudes.com/index.php?/series/detail/99



http://www.exactitudes.com/index.php?/series/detail/74

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven