Mode & Beauty alle pijlers

wat heb jij aan met kerst?

27-11-2014 21:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu al de leukste, gezelligste feestelijke kleding voorbij komen voor de feestdagen.



Ik besteed altijd veel aandacht aan mijn uiterlijk maar ik vind die feestelijke kleding altijd veels te koud. Liever trek ik een lekkere trui aan.



Zitten jullie graag opgedoft tijdens de feestdagen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal lekkere makkelijke kleding dragen, krijg gasten, dus moet wel goed uit de voeten kunnen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ook met kerst heb ik het liefste zo min mogelijk aan. Vandaar dat ik dan minstens 1 dag in de sauna doorbreng.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 november 2014 @ 00:53:

Geen idee wat ik over een maand aantrek. Ik weet geeneens wat we gaan doen. Eten waarschijnlijk, maar hoe, wat, waar en met wie, geen flauw idee.

Je hebt geen idee?

Nou met een beetje mazzel zit jij op de Bahama's hoor met kerst.

Dus ik zou maar snel een sexy bikini en strandjurkje gaan scoren.
Alle reacties Link kopieren
Oh, best leuk om over na te denken. Heb nog geen idee. Althans voor eerste kerstdag. Tweede kerstdag heerlijk op de bank in mijn c&a huispak
Ik ga me niet opdoffen. Moet nl naar schoonfamilie en daar heb ik geen zin in. Dus dan ga ok daar niet feestelijk zitten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Misschien had ik het anders moeten formuleren. De meeste weten niet precies wat ze precies gaan aantrekken.



Ik vroeg me af of je altijd opgedoft zit of juist lekker comfortable in bijv joggingpak, of een lekkere trui_jurk?



Ik zit nooit opgedoft. Veels te koud. Mss inderdaad de verwarming hoog zetten
quote:liebeskind schreef op 28 november 2014 @ 08:22:

Misschien had ik het anders moeten formuleren. De meeste weten niet precies wat ze precies gaan aantrekken.



Ik vroeg me af of je altijd opgedoft zit of juist lekker comfortable in bijv joggingpak, of een lekkere trui_jurk?



Ik zit nooit opgedoft. Veels te koud. Mss inderdaad de verwarming hoog zetten In de sauna is het standaard al warmer, ik kan het je echt aanraden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 kersttrui en een leuk jurkje. 1 dag ben ik bij mijn ouders en dan dof ik me wel op ja. Wordt ook wel een beetje verwacht bij ons thuis.



Maar of dat dit jaar zo zal zijn weet ik niet. We zijn allemaal nog niet echt in de stemming voor kerst. Oma ligt erg slecht en we weten dus niet of ze er dan nog is. Als ze er nog is, en het gaat enigzins, dan gaan we met de hele familie bij iemand thuis. Zal onze laatste kerst samen zijn :(. Indien ze er tegen die tijd niet meer is, dan denk ik dat er dit jaar niet echt kerst gevierd zal worden...
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het al precies hoor; een witte broek, T-shirt en jas. Moet werken met kerst
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 28 november 2014 @ 09:49:

Oma ligt erg slecht en we weten dus niet of ze er dan nog is. Als ze er nog is, en het gaat enigzins, dan gaan we met de hele familie bij iemand thuis. Zal onze laatste kerst samen zijn :(.



Wij hebben ook altijd kerst met opa/ oma gevierd. Vorig jaar nog in t hospice... toch anders dit jaar. Hoop dat jullie dit jaar nog van elkaar kunnen genieten!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wat ik normaal ook aan heb en als we thuisblijven gaat de joggingbroek aan.

Ik heb zo'n hekel aan die verplichte familiebezoekjes en verplicht gezellig doen, terwijl het normaal ook niet gezellig is thuis. Dus heb ik ook geen zin om feestelijke kleding aan te doen. Met een beetje geluk ga ik 2de kerstdag iets met vrienden doen, dat is wel gezellig!
Bad decisions make good stories
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te denken om dit jurkje te kopen voor de Kerst:

Maar dat is natuurlijk wel erg koud... dus ik twijfel nog.
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 28 november 2014 @ 10:08:

Ik zit te denken om dit jurkje te kopen voor de Kerst: [img]http://www.c-and-a.com/iview/OUTFIT_DET ... 6236_1.jpg[/img]

Maar dat is natuurlijk wel erg koud... dus ik twijfel nog.Hij is wel erg leuk!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat koud-verhaal niet zo. Je staat toch niet de hele dat buiten. Je kunt er een dikkere panty onder doen of als je dat niet mooi vindt, 2 panty's, 1 huidkleurige en 1 zwarte bijv. Ook kun je er een vestje of jasje overheen doen.



Ik heb het dus over dat jurkje van Lala.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik zou best opgedoft aan tafel willen zitten met kerst, maart mijn familie doet dat niet echt aan. Dus ik ben altijd wat feestelijker dan de rest, maar niet heel heftig zeg maar... Maar van de kou trek ik me niets aan: je zit toch binnen.
Alle reacties Link kopieren
Wij vieren kerst altijd uitgebreid, dus iedereen doet er altijd wel moeite voor om er mooi uit te zien. Ik snap dat kou-verhaal ook niet helemaal, je zit toch binnen? Op een jurkje kan je ook prima een vestje of een jasje dragen..
Alle reacties Link kopieren
Ik doe wel feestelijk. Kerstavond is er een etentje bij mijn schoonmoeder. Dan moet ik er inderdaad op letten dat ik een vestje of zo bij heb want daar is het altijd koud.

Kerstdag is bij mijn moeder en daar is het net altijd veel te warm. Zeker voor de outfits van de kinderen is dat lastig. Want: vaak met vestje of een hemdje eronder, maar de bovenste laag is meestal binnen de tien minuten uit. Als baby deden ze daar kerst in een rompertje



Dit jaar wordt het voor mij op kerstavond een jurk met zwart en roze en met een soort van Chinese print (met vestje, dikkere panty en zwarte pumps). Kerstdag een feestelijke zwarte jurk met een beetje glitter in (en de panty en de pumps). Het kan zijn dat ik bij die zwarte jurk voor een rood vestje ga (dat dan meteen uit zal zijn) en rode schoenen. Dat weet ik nog niet.

Voor hetzelfde geld draai ik beide dagen ook nog om qua outfit, hoor. Zo vast staat het allemaal niet.



Jurkje van Lala zou ik doen. Ziet er leuk uit.



Tweede kerstdag vieren we in België niet. Dat is weer gewoon een werkdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 28 november 2014 @ 08:30:

[...]



In de sauna is het standaard al warmer, ik kan het je echt aanraden!Met een gesmolte kerstboom erin?
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 28 november 2014 @ 09:49:

Ik heb 1 kersttrui en een leuk jurkje. 1 dag ben ik bij mijn ouders en dan dof ik me wel op ja. Wordt ook wel een beetje verwacht bij ons thuis.



Maar of dat dit jaar zo zal zijn weet ik niet. We zijn allemaal nog niet echt in de stemming voor kerst. Oma ligt erg slecht en we weten dus niet of ze er dan nog is. Als ze er nog is, en het gaat enigzins, dan gaan we met de hele familie bij iemand thuis. Zal onze laatste kerst samen zijn :(. Indien ze er tegen die tijd niet meer is, dan denk ik dat er dit jaar niet echt kerst gevierd zal worden...Geniet van jullie samenzijn. Dat is het allerbelangrijkste! Dikke
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 28 november 2014 @ 10:08:

Ik zit te denken om dit jurkje te kopen voor de Kerst: [img]http://www.c-and-a.com/iview/OUTFIT_DET ... 6236_1.jpg[/img]

Maar dat is natuurlijk wel erg koud... dus ik twijfel nog.Wowwww!
Alle reacties Link kopieren
quote:marie123 schreef op 28 november 2014 @ 09:50:

Ik weet het al precies hoor; een witte broek, T-shirt en jas. Moet werken met kerst



Kijk jij weet het al!



Vind je het vervelend om te werken of misschien juist niet? Door de sfeer die dan bijzonder is?
Alle reacties Link kopieren
Toevallig gisteren deze jurk gekocht om te dragen met kerst:

http://www.steps.nl/pippa-dress#92=1456

(de blauwe)



Zwarte panty eronder met mooie enkellaarsjes met hak.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Kitten, alleen vind ik het een beetje raar bij de achterkant ter hoogte van het achterwerk en schouders. Net of de stof daar anders is.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 28 november 2014 @ 11:12:

Leuk Kitten, alleen vind ik het een beetje raar bij de achterkant ter hoogte van het achterwerk en schouders. Net of de stof daar anders is.Oh ja, ik zie wat je bedoeld. Dat komt door het licht op de foto denk want in het echt is het helemaal hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 november 2014 @ 00:53:

Geen idee wat ik over een maand aantrek. Ik weet geeneens wat we gaan doen. Eten waarschijnlijk, maar hoe, wat, waar en met wie, geen flauw idee.Wow! Trek je dit jurkje ook na de feestdagen aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven