Mode & Beauty alle pijlers

welk jurkje voor bruiloft

18-04-2014 11:42 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb eind mei een bruiloft (vrij sjiek) en twijfel nog tussen de volgende jurkjes:



zie post hieronder voor de jurkjes
Nou zeg , wordt mijn favo website hier ineens gebashed ?!



Ik vind alle 3 de jurkjes niet zo mooi. Maar zou voor de middelste gaan als ik moest kiezen.
quote:pinkie80 schreef op 18 april 2014 @ 12:09:

[afbeelding]Práchtige jurk
Alle reacties Link kopieren
Ik zou aanraden om een jurk te zoeken die je eerst kunt passen i.p.v. bestellen via internet. Heel veel jurken lijken erg mooi op een plaatje maar staan in het echt totaal niet (of te kort, te lang, verkeerde stof, pasvorm etc). Op een bruiloft is het prettig dat je iets aanhebt waar jij je lekker in voelt.



Verder kan je in de winkel kijken naar bijpassende spullen (jasje, bolero, tas etc in de juiste kleur).



Verder zou ik een jurk kiezen die je ook nog eens vaker aankunt . Als je gaat voor een echte chique feestjurk heb je kans dat je die vervolgens in de kast blijft hangen. Dat is erg jammer van een (vaak) dure aankoop.
Alle reacties Link kopieren
De middelste! Laatste vind ik ook erg mooi maar ook erg sjiek. Is het een sjieke bruiloft?
Alle reacties Link kopieren
http://www.debijenkorf.nl ... =lister&&fh_modification=



of zoiets?



Evelien, ik ga geen jasje of tas er bij kopen. Heb genoeg tassen en schoenen dus dat is niet noodzakelijk. Goed punt dat ik hem vaker moet aankunnen.
quote:twijlfelmiep schreef op 18 april 2014 @ 12:54:

http://www.debijenkorf.nl ... =lister&&fh_modification=



of zoiets?



Evelien, ik ga geen jasje of tas er bij kopen. Heb genoeg tassen en schoenen dus dat is niet noodzakelijk. Goed punt dat ik hem vaker moet aankunnen.Helemaal zwart op een bruiloft vind ik eigenlijk niet kunnen. Maar das persoonlijk .
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 18 april 2014 @ 12:55:

[...]





Helemaal zwart op een bruiloft vind ik eigenlijk niet kunnen. Maar das persoonlijk .Dit. En hij legt heel erg het accent op de buik, doordat er daar een tailleband zit. Als je er moeite mee hebt dat je een buikje hebt (zoals je zelf zegt), dan is dit niet jouw jurk.
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh, deze wil ik zelluf

Nou ja, in mijn dromen dan, want het zou een rolmops met bloemetjes worden helaas.



You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren




En deze wil ik er ook bij
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze alle 3 niet zo mooi. De bovenste is net een jurkje waar je een zwart truitje nonchalant overheen hebt gedaan, de 2e te simpel en kort en de 3e vind ik wel leuk, maar niet voor een bruiloft.



Van welke kleuren hou je, wat staat je goed, wat is het budget?
Cum non tum age
quote:pinkie80 schreef op 18 april 2014 @ 13:16:

[afbeelding]Precies zo'n soort jurkje heb ik afgelopen maand op de Canarische eilanden gekocht. Kosten: 22 euro
Alle reacties Link kopieren
Topvintage was vier jaar geleden leuk. Nu is de kans inmens dat je op een bruiloft drie anderen in jouw jurkje ziet lopen. 'Bijzonder' zijn ze al een tijdje niet meer.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je het, wat je figuur betreft, kunt hebben zeg ik de eerste.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van simpel, kleuren die goed staan: alle kleuren blauw, beige, rood en roze.



Ben vrij klein (1.57), weeg 51 kilo en heb vrij brede schouders. Dus liever geen halter, zeer uitlopende rok. Plooi mag wel. Liefst een V-hals.



Budget is circa 250 euro.
Alle reacties Link kopieren
Qua lengte, jurken vallen bij mij meestal 5 cm langer omdat ik klein ben, dus jurk 2 valt bij net boven de knie.
Alle reacties Link kopieren
Pinkie die middelste is gaaf!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit een mooie paarse jurk
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 18 april 2014 @ 12:48:

[...]





Práchtige jurk



Vind Ik ook !! Of hij goed doet voor mijn figuur geen idee ( vrees zelfs van niet , koop nooit een ronde hals. Maar waar heb je deze gezien pinkie?



Ik bedoel dus die nude jurk met die bloemen ....
love2dance wijzigde dit bericht op 18-04-2014 22:36
Reden: Foto ontbreekt ...
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven