Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
smoovall, waar kun je dat kopen?
Alle reacties Link kopieren
Via internet. Www.smoovall.nl

Het is echt de moeite waard. Ook in de zomer als je zweterig bent werkt het goed.
Alle reacties Link kopieren
Trind nail balsam en Trind nail repair voor gespleten, bladderende, dunne nagels. Mijn nagels zijn in 2-3 weken tijd een stuk sterker geworden en ik merk het direct wanneer ik het niet heb gebruikt.



Hydrocolloide blaren pleisters voor puisten. Ik koop altijd van die vellen en knip er dan vierkantjes van af wanneer ik een puist heb. Onderhuidse worden sneller naar boven 'gezogen' en wanneer ik toch een uit heb geknepen (foei!) zorgt zo'n ding ervoor dat het plekje na een nachtje dragen al zo goed als is verdwenen.



Bioré aqua rich watery essence SPF50+ PA+++ zonnebrand. Japanse zonnebrand (14 euro op Ebay) die vrijwel direct intrekt, niet plakt, geen witte waas achterlaat en fantastisch goede bescherming geeft. Super populair bij mensen die van de (Koreaanse) skincare routines zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frietmetmayo schreef op 28 maart 2017 @ 19:51:

[...]





Waar te koop??



Wat ik fijne producten vind:



Herbacin wuta kamille handcreme, enige spul wat helpt boj mij schrale altijd kapotte handen. Trekt snel in en is niet vet.





Purol stick; sinds ik deze gebruik nooit geen zere droge lippen meer.



Paula's choice; pas meebegonnen en WoW eindelijk heb ik een gave huid.In een Toko, of bij het kruidvat.
Ik lees mee :-)
Careprost werkt bij mij niet
Maybelline the rocket waterproof mascara, heb hem al een paar keer in de stromende regen getest en hij gaat geen kant op!



Biotherm Biosource total renew oil, een van de weinige reinigers die ook de Estee Lauder double wear van m'n gezicht af krijgt.



Maybelline age rewind concealer, dekt ontzettend goed en trekt niet in de lijntjes (eindelijk weer te koop in Nederland bij de Wehkamp).
Alle reacties Link kopieren
quote:elkedagiseencadeautje schreef op 28 maart 2017 @ 19:50:

Leuk topic



Smoovall, voor schurende bovenbenen werkt perfect! Nu lekker elke dag een jurkje aan op vakantie.

Hoe lang gaat zo'n flesje mee? Ze zeggen op de site dat het 4u houdt.

Mijn ervaring met Vevina is erg goed. Hele dag geen last meer van, kan gewoon rokjes dragen!! Maar best prijzig dus onderzoek naar andere middelen kan geen kwaad :-)



Goed topic trouwens, altijd in voor goede tips!
Alle reacties Link kopieren
Donna Karan deo stick. Van de Douglas. S ochtends op doen hele dag fris. Is geurloos.
Alle reacties Link kopieren
Douglas XL.xs Essentials eye & lip make-up remover, flesje kost maar 2,99 ( nu in de aanbieding voor 1,50).



Mascara vliegt er af zonder hard te wrijven. En geen last van rode of geïrriteerde huid rond de ogen, wat ik bij andere make-up removers wel heb.

Echt perfect spul, voor mij niks anders meer.
quote:Konijntje999 schreef op 17 maart 2017 @ 17:54:

De redness solutions dagcreme van Clinique. Nee, je haalt de oorzaak van je couperose niet weg, maar mijn huid is er wel veel rustiger door geworden waardoor ik dat laatste beetje roodheid makkelijk verdoezel. Vind het veel te duur (en ik geloof nooit in dat soort speciale cremetjes) maar het werkt ontzettend goed.



Dat klinkt als iets wat ik wel wil proberen dan!! Vraagje: zit er ook een SPF in en zo ja hoe hoog?



Ik ben heel tevreden met Dermablend Fluid Corrective Foundation 16HR om couperose en rode vlekjes te verdoezelen, oogt heel natuurlijk.



Purol zalf, zo'n klein blikje (niet de creme!) is mijn favo-lipbalsem. Ook voor ruwe plekjes en als nagelriembalsem.

Heb altijd een blikje in mijn tas én een blikje in de badkamer. Na het tanden poetsen en voor het slapen gaan goed inmasseren; nooit meer droge velletjes gehad. Evt. eerst je lippen scrubben als je droge lippen hebt en de volgende ochtend is alles weer ok.

Klein beetje opdoen en daarna met je vingers lipstick voor een kleurtje en je hebt een prima lipgloss.



ps: van de Dermablend heb ik eerst een proefje aangevraagd bij Vichy per mail: kreeg meteen 5 zakjes toegestuurd om het uit te proberen, vooral niet teveel gebruiken een heel klein beetje is echt genoeg, blijft goed zitten en ik héb wat merken geprobeerd deze is echt super
Alle reacties Link kopieren
Tvp
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pleeborstel schreef op 28 maart 2017 @ 20:30:

Douglas XL.xs Essentials eye & lip make-up remover, flesje kost maar 2,99 ( nu in de aanbieding voor 1,50).



Mascara vliegt er af zonder hard te wrijven. En geen last van rode of geïrriteerde huid rond de ogen, wat ik bij andere make-up removers wel heb.

Echt perfect spul, voor mij niks anders meer.Is dit met olie ? Dat vind ik namelijk heel naar. Gebruik nu van Nivea, maar moet idd wel "boenen"
Alle reacties Link kopieren
tvp
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 28 maart 2017 @ 14:30:

[...]





Heb je john frieda frizz ease original hair serum ook geprobeerd?



Ja ook geprobeerd.

Enige wat een beetje goed hielp wat een flesje serum van Gliss Kur, met diamant ofzo, blauw flesje, maar die is uit de handel.

Ik heb vandaag de gladmakende spray van 'l Oreal gekocht (1+1 gratis bij Etos)

Morgen even proberen.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 28 maart 2017 @ 19:26:

[...]





Voor mijn haar met hetzelfde probleem deed de Regenerate Repair serie van Dove wonderen.

Bij de Kruidvat overigens de helft goedkoper als bij de Etos, ik weet niet hoe het komt maar ik geef het je maar mee

Ik gebruik hem in combinatie met de conditioner en sindsdien lijkt mijn haar bijna weer op haar Dankjewel, zal er eens naar kijken!
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:Studentje95 schreef op 28 maart 2017 @ 11:28:

[...]





Slapen op een satijnen of zijde kussen ipv. katoen kan ook helpen!Valt ook te proberen, dankjewel!
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 28 maart 2017 @ 19:26:

[...]





Voor mijn haar met hetzelfde probleem deed de Regenerate Repair serie van Dove wonderen.

Bij de Kruidvat overigens de helft goedkoper als bij de Etos, ik weet niet hoe het komt maar ik geef het je maar mee

Ik gebruik hem in combinatie met de conditioner en sindsdien lijkt mijn haar bijna weer op haar Heb ik die Dove Regenerate Repair op mijn verlanglijstje gezet, wordt hij niet verkocht in België. Pfff. Hopelijk snel.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 28 maart 2017 @ 21:27:

[...]





Heb ik die Dove Regenerate Repair op mijn verlanglijstje gezet, wordt hij niet verkocht in België. Pfff. Hopelijk snel.



Waar woon je?

Ik wil m wel een keer meenemen voor je als je in de goeie regio woont?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Product x werkt echt. Ik zweer bij product x.
kennis is knowledge
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 28 maart 2017 @ 21:47:

[...]





Waar woon je?

Ik wil m wel een keer meenemen voor je als je in de goeie regio woont?Bedankt, maar eind april ben ik misschien nog eens in Nederland, ik zal dan eens zoeken. Of naar een webshop die ook naar België verzendt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iig elke dag in regio Antwerpen, als dat in de buurt is voor je wil ik gerust iets meenemen!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 28 maart 2017 @ 22:27:

Ik ben iig elke dag in regio Antwerpen, als dat in de buurt is voor je wil ik gerust iets meenemen!Heel lief, helaas zit ik wat zuidelijker. Ik waag mijn kans in Nederland eind april, en ik zag ook dat drogisterij.net ze verzendt, en daar heb ik vroeger wel al eens wat besteld.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
No-ad, heeft echt hele goede zonnebrand en niet duur (getest in zuid anerika op een witte huid), boegem balsem gebruik ik overal voor maar werkt super bij kleine 'verbrandingen' (vetspetters/heet water op je hand/arm), chi olie voor het stijlen krijg je zacht haar van en voorkomt pluis als ik het niet stijl, waterproof potlood van John van G gaat ook echt nergens heen, enige bodylotion die helpt tegen extreem droge huid is dermocair van Sanex, Paula's choice werkt ook echt en tegen roodheid in gezicht gebruik ik de groene basecoat van de Etos (gewoon mengen met bb cream).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven