****Bar Too Much 208****

09-02-2014 12:24 1402 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Sjemig, wat maken mijn buren toch een herrie op de vroege morgen. Gekrijs, gejank, gesmijt met deuren. En het feest begint meestal al om 6.30
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Bah Jo, dat is niet leuk wakker worden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Als we nou naar een seniorenflat verhuizen, hebben we er vast geen last meer van



Nog plannen vandaag, Mir? Ik denk dat ik straks maar eens een flink stuk ga wandelen. Het ziet er zo stralend uit buiten.
Alle reacties Link kopieren
Jo, in een seniorenflat zijn ze allemaal doof en praten daarom keihard, hebben de TV keihard aan, op onmogelijke tijdstippen, slaan met deuren, want dat horen ze zelf toch niet, enz. enz.



Ik ga zo beneden koffie zetten voor de gezamenlijke koffie-ochtend en vanmiddag ga ik op bezoek bij een buuv die heel ernstig ziek is geweest en sindsdien in een verpleeghuis zit. Eigenlijk is ze dus inmiddels een ex-buuv.



Het ziet er wel stralend uit, heerlijk.



Mijn jongste heeft het erg moeilijk, die zie ik nog maar zelden lachen. Maar gisteren was hij eindelijk weer es echt vrolijk, want hij heeft een nieuwe fiets. En nu kan hij eindelijk weer gewoon fietsen, i.p.v. met zijn knieën in zijn nek, omdat zijn oude fiets nog een ietsiepietsie te klein kindermaatje was. Ik kon hem nauwelijks bijhouden en dat vond ie erg leuk. De rest van de dag was ie alsmaar aan het grijnzen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat hij zo blij was met zijn nieuwe fiets. Het is altijd zo rot als je kind slecht in z'n vel zit. Je voelt je vaak ook zo machteloos dan.



Dat van die seniorenflat was ook maar een geintje hoor. Alhoewel K en Saar wel in de doelgroep vallen haha.

Maar ik ben er natuurlijk nog veuls te jong voor....
Alle reacties Link kopieren
Ik ga hondjes uitlaten.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Senior is toch vanaf 50?

Dan ben IK er nog veuls te jong voor, maar jullie allemaal niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Jo, Yette en Mir



Moggûh, wat een leuk geleuter als vanouds weer. Tnx voor de feliciataasies. Gelukkig nog niet zo oud dat ik me moet inschrijven voor een seniorenwoning.

Kunnen we met ons allen niet in een pre-seniorenflat?

Jo, snel naar buiten hoor, t is nu nog heerlijk. Fris windje maar de zon heeft echt al kracht, vond het heerlijk vanmorgen met Fluffy. Die is inmiddels ook al weer wat grijzer

En hoe het gaat...daarvoor moet ik maar naar andere pijlers

Zodra het weer nog wat mooier is naar de Noordzeekust, uitwaaien. Op het zwarte monster uiteraard, was t maar zover!

En jullie houden het forum still alive and kicking?
Alle reacties Link kopieren
In een seniorenflat kom je toch helemaal niet aan je rust?! Staan ze 4 keer per nacht aan je deur te rommelen op zoek naar de wc
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Leuk Pun, op het zwarte monster naar de Noordzeekust! Komen jij en oom Agent dan weer een wijntje en biertje drinken bij ons in de tuin? Ik vond het vorige keer ook erg gezellig.



Ik krijg vanmiddag 2 logeetjes. Dus dat wordt weer veel Uno spelen
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Wat zal ik eens gaan doen vandaag?

Ja, ik weet het, ik ga maar weer naar Ikea.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Mir, ben jij de hoofdsponsor van die club

Ik was weer eens naar vieze Jo en verder de huishoudelijke taken.

Ik heb mijn wijnie dus verdiend, ik zeg PROOST
Alle reacties Link kopieren
Joopp, vandaag mocht ik bij Ikea een heleboel geld uitgeven van een ander, das ook leuk.

In mijn huis is geen plek meer voor meer spullen, maar gelukkig elders wel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook weer eens naar Ikea. Is alweer veel te lang geleden.



Wij zijn vandaag op het strand geweest met de jongetjes. Wat een heerlijk voorjaarsweer.

Morgenmiddag brengen we ze naar huis. Zal weer stil zijn hier
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Wij gaan zo meteen met de fiets naar Leiden (niet te verwarren met OP de fiets naar Leiden ), fiets mee in de trein dus.

Rapportgesprek, maar juf en ik hebben afgesproken het rapport niet te bespreken. Dat het slecht is weten we toch wel, dus we gaan het maar es leuk over de nieuwe fiets van jongste hebben, die we dan ook meteen aan de juf kunnen laten zien.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Zooooooooooo ben in een boze bui.....

Dus ik ga aan de bitterballen



Alle reacties Link kopieren




Cheers Jopio!

Ik ben niet boos, wel lichtelijk vermoeid.

Paar dagen jonge kinderen om me heen............
Alle reacties Link kopieren
Joopp in een boze bui? Dat is niet fijn.



En Jo uitgeteld, maar tevreden, Gok ik.



Ik had een drukke dag, maar wel gezellig. Nu nog even de vaatwasser inruimen en dan naar bed.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Eerst koffie en dan ga ik maar eens dweilen enzo. De grond kleeft een beetje. En ik krijg vanmiddag mijn nichtje en haar man op viste. Staat een beetje raar als ze gelijk aan de vloer vastplakken
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Ja Jo, de visite moet wel in een net huis ontvangen worden natuurlijk.

Ik krijg vanavond mijn kaartmatties en heb dus net gezogen. Nu even uitzweten, dan douchen, dan naar de kapper en dan met oudste aan zijn maatschappijleerwerkstuk. Dat moest vandaag in concept ingeleverd worden, maar dat concept was nog niet helemaal klaar, dus levert ie het morgen in.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Zit je haar leuk nu? Ik wil eigenlijk wel een foto.

Veel plezier met kaarten vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Een foto?

Volgende week mag je mijn haar in het eggie komen bewonderen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
O ja, dat is waar. Laat die foto maar zitten dan. Tot die tijd kan ik mijn nieuwsgierigheid nog wel bedwingen.

Ik heb er wel zin in om je weer eens in het eggie te zien!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Kaarten ging lekker, we hebben gewonnen.

Alleen wel een beetje laat naar bed voor een doordeweekse dag.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven