* BBW *

07-09-2007 16:11 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaarwel Viva!



http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/tot_ziens/ByeBye.gif



:smooch:
Alle reacties Link kopieren
Heb maar een asperientje genomen. heb een flinke druk op mn voorhoofd. Bovenkant neus, alsof ik r een klap op gehad heb. (nu bedenk ik me dat cas vannacht bij me in bed gelegen heeft en heeft liggen donderjagen, misschien is dat t). Sinds een hersenbloeding bij een vriendin, ga ik toch met zulke vage dingen stomme dingen denken. Dus een asperientje genomen ;-)



Ik werd net gigantisch versierd door een stel bouwvakkers ha ha ha. Gewoon waar de directie naast stond! Ach ja, goed voor me ego. Ik als getrouwde moeder nog sjans krijgen. (had me gstar aan en die werd ook van top tot teen bekeken)



Leren is niet gebeurd gisterenavond. Was om half 9 klaar met werken, eten, en met Cas in bad gaan. Toen dacht ik: best hoor. Om half 10 wil ik Heroes kijken, en was echt moe.

Vanavond een verjaardag, morgen dus flink leren en zondagochtend.

Vraag me echt af hoe t moet als ik einde vd maand nog een vak erbij heb.



Chrisy, hoe bevalt de nieuwe baan bij man?
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Alweer wat beter Syl? Wat heeft Cas gedaan? Je een klap op je neus gegeven? :-)



Bila, jammer dat het geen show was! En dit stelde inderdaad werkelijk niets voor. Lekker slim van die mensen, niet dus.



Kreeg net van mijn zusje een mail dat Daantje alweer 1 maand is! Lief he, had ik zelf niet eens aan gedacht! Gaat echt snel!

Lekker even met wezen wandelen en bij mijn moeder op t werk gelunched. Meneertje is t er alleen nu niet mee eens dat ie naar bed moest, vond het wel prima hier beneden!



Claire, heb even je huis opgezocht op Funda. Wauw! Mooi hoor! Als ik t geld had...

Waarom gaan jullie verhuizen?



Iemand nog leuke ideeen voor een gezellige middag, na een high tea, voor de vrijgezellenmiddag van mijn vriendinnetje? En ik moet nog een kado verzinnen voor ze én een stukje voor 's avonds én een gastenboek...
Alle reacties Link kopieren
ik word stelselmatig mishandeld door Cas. Geen gein. Hij mept me altijd, kroelt me maar dan komt zn hoofd bv tegen mn kin, of hij klimt in me en duwt dan in mn borst. Of klimt over me heen en staat in mn buik. Ik ben zn klimrek, kroelmaatje en in zijn onhandigheid wilt hij nog wel eens handig doen ha ha ha.



Is Daantje alweer een maand!!! Gaat idd echt snel zeg!



Druk weekend voor de boeg zeg, verjaardag, buurtbbq, minimeeting bij Bila en leren. Pffff.....volgens mij ben ik blij als ik maandag mag werken ;-)
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Fijn weekend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Zal ik de oudertelefoon voor je bellen Syl? :-)
Alle reacties Link kopieren
We hebben gewoon al een bod O_O ! 650.000 euro, dus we komen er waarschijnlijk wel uit. Schiet ik een beetje van in de stress. Oplevering zou gelukkig wel pas over een half jaar kunnen, dus dat geeft wat lucht... Ongelooflijk, binnen twee dagen een kijker én een bod.



O ja Bila, ik heb natuurlijk meteen geinformeerd naar het project bij jou in de buurt. Het type woning dat wij dan eventueel wilden, is gewoon pas in 2009 op z'n vroegst gebouwd. Dat duurt dus echt nog veel te lang. Ik ga dus nog even verder zoeken.



Nogmaals, fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Claire, al een goed bod! Wauw. Gelukkig heb je nog een half jaar.

Het is deze week absoluut niet gelukt om me aan m'n dieet te houden :-( Volgende week maar beter. Ik wil 2 a 3 kilo afvallen maar dat kost toch heel veel moeite.
Alle reacties Link kopieren
Claire, koninginnelaan kan volgens mij wel eerder ;-)

Echt fantastisch zo'n bod zeg! Wij hadden ook gelijk bij de 1e kijker toen een bod (maar die duurde wel 5 weken geloof ik voordat de 1e kijker kwam)



Goose, sonja bakkeren???



Daank, ja bel maar!! Man zegt ook vaak tegen Cas, doe je moeder nou eens niet zo'n pijn!! Ze moet nog langer mee. Maar hij lacht altijd heel lief naar me als ie t doet, tis dus echt allemaal onnozelheid ha ha ha. Ruig kroelen.
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
ow, vd week was ik de dvd Bassie en Adriaan die liedjes uit grootmoederstijd zingen aan het bekijken met Cas. Hij vond t echt leuk en herkende de liedjes al (vh kdv denk ik). Bij 2 emmertjes water halen stonden we samen te swingen. Toen van je ras ras ras kwam, tild ik m op en sjeeste van links naar rechts door de kamer. Hij gieren van t lachen!
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Claire fantastisch gevoel geeft dat toch als de eerste kijker meteen een goed bod doet. Wij hebben dat zelf ook al twee keer meegemaakt en daardoor niet al die schoonmaakperikelen meegemaakt als het huis op de markt stond. Nu snel op zoek naar iets voor je zelf.

Syl, Bila en Claire veel plezier bij de minimeet morgen.



Gisteren nog effe langs de rontgenafdeling in het ziekenhuis geweest met oudste zoon. Hij was 's morgens bij gym nogal hard gevallen en klaagde over veel pijn bij pols en het stukje tussen pols en vinger. (5de radius oid). Maar gelukkig bleek het niet gebroken te zijn. Wel een kapotte bril :cry: Ze gingen hun uiterste best doen daar nog iets van te maken maar waarschuwde wel dat de kans aanwezig was dat de bril gewoon afbrak :'-(

Ik wil er niet aan denken een nieuwe bril te moeten kopen want deze word zeker niet vergoed (binnen 24 maanden en tijdens gym) Ach, ikwilhetnietikwilhetnietikwilhetnietikwilhetniet.

Nu loopt ie dus zonder bril rond en ziet niet zo heel veel dus geen voetbal vandaag maar wel mee om aan te moedigen vandaag.



Ben benieuwd wat de rest van het weekend gaat brengen want ik heb er geen goed voorgevoel over :'-(
Alle reacties Link kopieren
Wat een gaaf huis inderdaad. Khad wel eens wat foto's gezien maar nu krijg je een goed beeld. Kben ook wel benieuwd waarom jullie een ander huis willen O.o Maar goed er zijn ws. wel meer mooie huizen in nederland.



chrisy wat balen van je zoon's bril!! Das tochw el een kostenpost de hele familie aan de bril.



Kben gisteren ff goed losgegaan in de stad. Heb een nieuwe winterjas, 2 spijkerbroeken, nieuwe laarzen, en nog veul meer.

nu ga ik genieten van het mooie weer.
Alle reacties Link kopieren
Bila zou je me nog 1 keertje willen vertellen hoe ik een vakje van een tabel in een kleur krijg??!!!



Wat een stilte hier.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!



Wat een heerlijk weekend was dit, qua weer dan in ieder geval. Gisteren heerlijk buiten in de tuin bezig geweest en vanmiddag heerlijk naar het strand geweest, op zoek naar haaientanden. En onze vondst was groter dan anders, dus kindjes blij en papa en mama ook.

Voor de rest is er niets van de plannen terecht gekomen. Grotendeels te wijten aan manlief die weer eens niet vooruit te branden was :-@ Ik baal daar toch zo van.....



De bril van oudste kon nog gemaakt worden maar kan het bij wijze van spreke ieder moment begeven. Hopenlijk kan hij er nog een maandje mee vooruit en kan hij na het consult bij de orthoptiste in oktober een andere uitzoeken. En hij krijgt er dan zeker weten zo'n flexibel sportbrilletje bij! Kost 100 euro extra maar dat moet dan maar.



Dames hoe was de minimeet? Heerlijk van het weer genoten neem ik aan.

Maye jij bent lekker geslaagd in de stad zeg. Enne die skeet op je Hyves is dat de kleine van een vriendin of familie. Wat een lachebek.

Syl gezellig buurtfeest gehad?

Claire mooi huis hoor, hebben jullie speciale redenen om weg te willen daar? En waar willen jullie naar toe, welke omgeving?



Als ik het goed begrepen heb zijn er weer een aantal bannen uitgedeeld vandaag hier bij Viva. Maar het precieze hoe en wat weet ik niet hoor.



Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
nee, chrisy nu maak je me nieuwsgierig!! Welke pijler?? Ik kom eigenlijk nooit ergens anders dan hier, soms als het hier rustig is ga ik eens op overige kijken of er wat is en soms kijk ik even op het topic van zoyla om te kijken hoe het met haar dochter is. En soms lees ik het kasteel.



Chrisy dat is ons neefje. Familie van lief dus. Tis een skeetje he!!?? tis zo'n leuk joch, in het echt ook nog es.



Balen van je man, komt dat omdat hij altijd vroeg op moet?



Ja hoe was de minimeet?

Ik zal eens kijken of ik een minimeet met daank kan organiseren.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!!



wat een pokkeweer vandaag zeg, valt extra tegen na het mooie weekend natuurlijk...



De minimeet gister was erg leuk. Cas doet zn naam eer aan hoor, wat een charmeur, en wat een deugniet, het straalt er vanaf, heerlijk jochie!! En dan Miniclaire... zucht.. wat een poepie, kijkt heel wijs in het rond met haar grote bruine ogen en vermaakte zich prima op haar speelkleedje, af en toe iets wat gefrustreerd dat ze alleen achteruit kan kruipen ipv vooruit hihihi. Ik heb van ze genoten. Ondanks dat beide moeders beweerden dat hun kroost chag was, ik heb er niets van gemerkt! De bonbons zijn ook erg in de smaak gevallen, het doosje is al bijna leeg hahaha Cas in slaap gevallen in de auto Syl??



Oooh zijn er weer rellen op het forum, waar waar waar? Ik lees verder ook nergens meer, ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor....



Chrisy, balen van de bril van je oudste, dat zijn flinke kostenplaatjes. Hopelijk houdt ie het nog ff vol en dan strax inderdaad maar een sportbril, dat gaat vast beter. Hoe gaat het trouwens met zn hand, nog veel last van??



Maye, ik ben nieuwsgierig naar je neefje, ga zo ff op hyves kijken. En voor je tabel: selecteer een vakje, regel of kolom die je een kleur wil geven, dan rechtermuisknop - randen en arcering - dan tablad arcering en daar kan je de kleur kiezen!
Alle reacties Link kopieren
Ola! Het is inderdaad pokke weer zeg. Getverderrie!

Wat leuk bila (en syl en claire) dat de minimeet zo gezellig was!

Ik heb de rellen van van het weekend half gevolgd. Snapte er niet zo veel van, maar ik weet wel dan in ieder geval antonio een permaban heeft gekregen en volgens mij Festen ook, maar dat weet ik niet zeker. Wat er precies is gebeurd geen idee, maar het heeft te maken met een angel die hier niet helemaal eerlijk bezig zou zijn (volgens de rellen). vind het altijd wel leuk om zo'n rel te volgen, jammer alleen dat als je doorhebt dat er een rel is, de reden van de rel al is weggehaald door de angels.. zo mis je de helft ;-)

Chrisy, ik hoop ook voor je dat de bril van je zoontje nog eventjes mee kan.. en zo'n flexibel sportbrilletje voor kinderen is volgens mij zn geld meer dan waard..

Ik ben van het weekend heel goed bezig geweest al zeg ik het zelf ;-) ik heb vrijdag een (nieuwe) sportoutfit gekocht en ben begonnen met hardlopen... en ik kan je zeggen na een jaartje of 8 niet meer gesport te hebben valt dat nog niet mee, haha. Ik wilde al een hele tijd gaan hardlopen, maar ik weet niet hoe je zoiets moet opbouwen etc en ik wilde niet onverantwoord gaan sporten zodat ik het maar drie keer volhoud.. Nu heb ik een trainingsprogramma gevonden op internet, een podcast voor je mp3 en dan wordt je precies verteld wanneer je moet rennen, wanneer je moet lopen etc. Ondertussen heb je heerlijke muziek (tijdens het rennen wat snellere en tijdens het lopen wat relaxtere) en wordt je ook aangemoedigd enzo (wel erg grappig; "goed zo, je doet het goed" en dat na één minuut rennen...). Vrijdag ben ik begonnen met de eerste training en die ging erg goed. Ik had zaterdag wel enorme spierpijn in mn kuiten, maar dat geeft niet natuurlijk. zondag middag heb ik de tweede training gedaan maar omdat ik nog spierpijn van de vorige keer had kon ik savonds bijna geen kant meer op ;-) Vannochtend ook erg veel moeite mn bed uit te komen en nu heb ik overal spierpijn... maarrr het is voor een goed doel. Morgen of woensdag (ligt even aan mn spierpijn) de derde training.

beetje jammer alleen dat ik me ondertussen wel erg beroerd voel. ál mn holtes zitten vol met snot en al mn klieren doen pijn... Ik ben dus van plan om vanmiddag op tijd naar huis te gaan en een antigriep kuurtje te halen bij het kruitvat. Dan ff rusten en hopelijk wordt ik dan niet gevat door het heersende griepvirus....



Jeetje wat een ego verhaal weer zeg.... Hoe is het met jullie ;) ????
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Waar zijn de rellen??? Zometeen maar even het forum afstruinen, ben een beetje ramptoerist :)



Leuke minimeet geweest dus als ik het zo lees, ook nog wat gescoord?



Jeetje Chrisy wat balen van die bril, gelukkig is oudste verder wel heel.



Pfff moed verzamelen om te gaan leren, ben nooit zo goed 's ochtends. Strakjes naar de tandarts O.o , wel geregeld dat we daarna meteen nog even de stad induiken.



Nog even over de meet in oktober, ben bang dat ik me af moet melden. Tis nl heel kort voor examen en heb m'n tijd hard nodig om te leren.
Alle reacties Link kopieren
Antonio heeft dus z'n tweede permaban gekregen (eerste is opgeheven met het nieuwe forum om hem een nieuwe kans te geven).
Alle reacties Link kopieren
Minimeet was idd geslaagd. Al was ik continue bezig Bila's inboedel veilig te stellen. Want idd, die Cas was lekker ondeugend bezig. Allemaal nieuwe dingen, dus een zeer grote aantrekkingskracht op hem. Toen ik in de auto naar huis zat dacht ik: nou echt lekker kletsen zat er bijna niet in (althans, dat gevoel had ik)

Bila heeft een super mooi huis met een geweldige tuin.

Cas heeft de helft vd rit geslapen, maar vanaf Claire was hij alweer wakker.

Miniclaire was nog ff aan t rellen want had dr speentje kwijtgemaakt, lache hoor....t echte meisje kwam tevoorschijn ;-)

Had van man een tom tom mee, nou die ging bijna t raam uit. Pokkeding. Kon t huisnummer van Bila niet, dus toeristische route gedaan ;-)

Terug zaten we zo druk te kletsen dat we nog een afslag miste, dus ik was lekker bezig.



Buurtfeest was leuk. Grappig om iedereen onder invloed te zien. Zo leer je pas echt je buren kennen!



Man ging t niet zo goed mee t weekend. Gisteren was hij zelf bijna weer de weg kwijt. Hij was boven met de was bezig en ik hoorde op t gegeven moment niets meer. Ging kijken, lag hij op de vloer op een zolderkamer in een foetushouding. Ik letterlijk de hartstuipen natuurlijk. Roepen, werd hij wakker. Hij: laat me nou slapen, ik ben zo moe. En sliep weer door.

Uiteindelijk m zover gekregen dat hij naar bed ging. Hij heeft een nieuw apparaat gekregen en is de laatste tijd weer een beetje vd kaart.

Vind t balen.

Echt...
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Syl wat vervelend dat het niet zo lekker met je man gaat, echt balen! Hopelijk vindt hij snel zn draai weer!!! :hug: enne we hebben toch lekker gekletst? Ik wel hoor :)



April succes bij de tandarts vandaag, verder de hele dag vrij?? Jammer hoor als je niet meegaat naar de meeting maar wel begrijpelijk, studie gaat natuurlijk voor!!



Miss E, goed bezig zeg, hardlopen, klinkt goed zo met een personal trainer ;-) hopelijk word je niet ziek!!



Ik voel wéér hoofdpijn opkomen... zucht... donderdag en zaterdag zat ik ook al tegen migraine aan te hikken, bah bah bah. Mn medicijnen zijn nu ook op en ik kan pas woensdag nieuwe ophalen, sjongejonge... nou ja, nu is het nog niet zo erg, probeer het eerst ff te onderdrukken met pijnstillers, anders moet ik toch echt op zoek, waarschijnlijk heb ik nog wel ergens in een tas of jas wat liggen....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ff zo vrij geweest om te vragen waar de rel over ging.

Pfoe, heftig allemaal zeg......

Heb begrepen dat de banners opgeheven worden.



Klopt, we hebben idd lekker gekletst (en gegeten) maar was vooral bang dat hij iets zou slopen/ondersmeren/krassen enz enz... Als t je eigen meubels zijn, denk je ach....Maar hij vond voornamelijk t uitzicht op de koeien fantastisch!!!

Cas is nu trouwens echt verkouden. T groen stroomt eruit en hoesten!

Sneu hoor.

Vanavond weer naar school. Heb vandaag nergens zin in, school dus ook niet.

Door t gedoe gisterenavond dus ook niet huiswerk kunnen afmaken. Baal r van.

Gewoon een algehele baaldag.



Chrisy, bij specsavers heb je 2 brillen voor de prijs van 1 ;-)

Miss E, goed bezig jij!
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
ow, jullie willen natuurlijk de reden vd rel:

Iemand had een mail naar een angel gestuurd. Iemand had een opmerking geplaatst op een topic die niet door de beugel kon. Angel was al geirriteerd dus geeft ipv een waarschuwing een ban van een maand. Ander wordt boos, roept ook wat en krijgt ook een ban.

En vervolgens.....................een fikse rel/discussie over hoe een angel zich moet gedragen.
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
ik baal vandaag met je mee, bah gelukkig heb ik vanavond ff lekker helemaal niets (de enige avond deze week) okay, wil wel het bed verschonen en moet ff boodschappen doen maar verder wordt het lekker bankhangen!!



Sterkte op school vanavond Syl!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dan,



Ben ik ook weer eens.

Maye dat akkefietje met mijn manlief heeft niet met vroeg opstaan te maken in de zin van zijn werk. Sinds zijn nieuwe baan hoeft hij er niet voor 7 uur uit in principe dus dat valt wel mee. Het had er alles mee te maken dat hij donderdag na The Police pas om half 2 's nachts thuis was en de volgende dag gewoon moest werken. En daarop volgend ging hij vrijdagavond toch nog wel naar de 25+ avond tot half 3! Zaterdagmorgen nog niet helemaal nuchter moest ie om 8 uur opstaan omdat zoonlief toch gewoon naar voetbal wilde om zijn teamgenootjes aan te moedigen en ze moesten uit spelen. En ja toen was hij een beetje brak de rest van het weekend. Gek he? Ik kan er nog boos om worden :cry: maar dat is het helemaal niet waard. Dus genoeg erover.

Zijn nieuwe baan bevalt hem trouwens erg goed, hij voelt zich toch weer die vis in het water. Dit past beter bij hem en zijn "bankenbloed" stroomt weer door zijn aderen zoals hij zelf zegt.



Syl wel rot dat het de laatste tijd weer wat minder gaat met jou man. Komt het doordat zijn nieuwe apparaat nog goed ingesteld moet worden? Ik hoop dat het snel weer beter met hem gaat.



Bila alweer hoofdpijn? Das niet fijn. Lekker bankhangen vanavond.



Miss E je bent goed bezig!



Van de hele rel had ik ook niet alles mee gekregen hoor want het is zoals miss E al schreef: voor je beseft dat er iets speelt is de aanleiding alweer verwijderd.



Voor de rest weing te melden hier dus ik ga er weer vandoor.
Alle reacties Link kopieren
Druuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Even snel nog op de valreep. Het was gisteren inderdaad erg gezellig. En Bila woont mooi! Maar zoals Syl al zei, je hebt het gevoel dat je de hele tijd met de kinderen bezig bent. Volgende keer dus maar zonder kinderen meeten. Is voor de mama's ook wat ontspannender...



We kunnen dus geen leuk ander huis vinden O_O . Moeten het bod dus misschien afslaan. Maye, de reden (korte versie) dat we willen verhuizen, is dat ik graag in een kinderrijke buurt wil wonen voor miniclaire. Nu wonen we wel prachtig, maar kan ze alleen in onze eigen tuin spelen. Vind ik zielig, zeker omdat ze waarschijnlijk geen broertje of zusje krijgt.



Syl, :smack: . Haha, nee hoor! Ik bedoel natuurlijk :smooch: .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven