Centraal Moderatortopic

06-05-2016 16:08 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Uitstel gedrag huishouden' en 'Waar moet ik beginnen' zijn samengevoegd.

Hier kun je het terugvinden: Waar moet ik beginnen?



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 02 oktober 2016 @ 00:45:

[...]





Beste Phaedra_ en Phiilae,



Zouden jullie ons een printscreen hiervan kunnen mailen met daarbij welk device jullie gebruiken en de link die je krijgt als je erop klikt.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva



'Ik had sex met mijn leraar'.



Leuk joh, met meelezende kinderen.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Gebruik van Pharmaton vitamine" is verwijderd ivm spam.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 02 oktober 2016 @ 18:56:

Het topic "Gebruik van Pharmaton vitamine" is verwijderd ivm spam.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumstaat er nog
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:snjokorn schreef op 02 oktober 2016 @ 19:09:

[...]





staat er nog



Excuus, dankjewel voor de melding. Alsnog verwijderd!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 02 oktober 2016 @ 00:45:

[...]





Beste Phaedra_ en Phiilae,



Zouden jullie ons een printscreen hiervan kunnen mailen met daarbij welk device jullie gebruiken en de link die je krijgt als je erop klikt.



Met vriendelijke groet,

Moderator VivaAlstu mods. Windows 10 en chrome. En nee ik ga niet op de blogs klikken.

Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een pb van een nieuw lid over bruids fotografie, maar dat mag toch helemaal niet?
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Roos_85 schreef op 02 oktober 2016 @ 22:37:

Ik krijg een pb van een nieuw lid over bruids fotografie, maar dat mag toch helemaal niet?

In principe niet, zou je een mail willen sturen naar forum@viva.nl? Dan kunnen wij er naar kijken en eventueel maatregelen nemen.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mag ik op anoniem?
goedendag mods



willen jullie mijn account anonimiseren? Alvast bedankt!
Ik heb gisteren een mail gestuurd, netjes mail terug met een vraag er in, ik stuur antwoord en vervolgens hoor ik niks meer. De mailbox op slot?



Edit: net antwoord gekregen. Sorry
Hallo,



Willen jullie mij anonimiseren. Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



na aanleiding van jullie vragen met betrekking tot het auteursrechten verwijzen we jullie naar onze huisregels (www.viva.nl/huisregels) waarin het volgende staat beschreven:



3. Deelnemer staat ervoor in dat het beeld-, video-, tekst- en fotomateriaal dat door hem/haar wordt geplaatst op de website Viva.nl geen inbreuk maakt op de auteurs- en/of andere rechten van derden of anderszins onrechtmatig is jegens derden. Deelnemer vrijwaart Viva.nl terzake van vorderingen van derden.



4. Viva.nl heeft het recht, doch niet de plicht, om de toegang tot content te onthouden dan wel om content van de website Viva.nl te verwijderen indien er, naar het uitsluitend oordeel van Viva.nl, sprake is van (mogelijke) inbreuk op rechten van derden.



Dit betekent dus dat forummers zelf bij doorplaatsing van content, eventuele auteursrechten in acht dienen te nemen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods, willen jullie mij anonimiseren?
quote:Philae schreef op 02 oktober 2016 @ 21:34:

[...]





Alstu mods. Windows 10 en chrome. En nee ik ga niet op de blogs klikken.

[img]http://i68.tinypic.com/hs2n0w.jpg[/img]



Dit zie ik al heel lang, ook Windows 10 en Chrome.

Vond het al niet zo prettig maar wist niet dat dat ook daadwerkelijk niet de bedoeling was.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Mystery shopper' is verwijderd ivm spam.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Philae schreef op 02 oktober 2016 @ 21:34:

[...]





Alstu mods. Windows 10 en chrome. En nee ik ga niet op de blogs klikken.

[afbeelding]Dit dus.
quote:Bambi schreef op 03 oktober 2016 @ 16:27:

[...]





Dit zie ik al heel lang, ook Windows 10 en Chrome.

Vond het al niet zo prettig maar wist niet dat dat ook daadwerkelijk niet de bedoeling was.+1
quote:Bambi schreef op 03 oktober 2016 @ 16:27:

[...]





Dit zie ik al heel lang, ook Windows 10 en Chrome.

Vond het al niet zo prettig maar wist niet dat dat ook daadwerkelijk niet de bedoeling was.Hier hetzelfde,ik gebruik firefox.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Graag ontvangen wij de informatie waar we om gevraagd hebben over de spam/blogs via de mail. Zo kunnen wij dit sneller en gemakkelijker doorsturen naar de technische dienst.



Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Over die 18+ inhoud is al 1927372 x geklaagd en er is zelfs door de community manager een uitspraak over gedaan dat seks blogs niet meer in plista zouden komen maar dat die over topless tieten onder 'lijf' valt en dus wel getoond wordt.



Vervolgens geven we al maanden aan in o.a. bug topic dat er alsnog seks content is. Dit wordt zelfs als offtopic zijnde gegumd laatst. En een mod gaf aan niks te weten van de CM uitspraak van pak m beet een halfjaar terug.



Echt hoevaak hebben jullie een wisseling van de wacht en hoevaak moeten we jullie hier attenderen op notabene door jullie zelf toegezegde plista aanpassingen?
Lees het topic Update: Blogklachten van de CM anders even terug.
Alle reacties Link kopieren
In principe wordt het Reactie- en Bugtopic 3 regelmatig door de community manager bijgehouden en is dat topic voor dit soort bugs/klachten bedoeld. We zullen het (nogmaals) doorgeven aan de community manager.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Tr0tter schreef op 03 oktober 2016 @ 18:17:

Lees het topic Update: Blogklachten van de CM anders even terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven