Community Special VIVA

08-07-2015 12:36 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Forummers,



Zoals vele van jullie waarschijnlijk wel weten lag afgelopen week de VIVA community Special in de winkel. Een samenwerking tussen de redactie van VIVA en een groep forummers die zich voor dit project hadden aangemeld. Wij zijn erg blij met het eindresultaat en ik wil de gemaakte artikelen daarom nog graag met jullie delen. Hieronder vinden jullie de linkjes naar de online artikelen, maar ook de bestanden met de lay-out hoe het er in het blad uitzag.



Groeten,

Lot

Community Manager VIVA



ps: de bestanden zijn groot dus let op als je deze via mobiel wilt bekijken ivm dataverbruik, dan kun je beter de online versie lezen!



Cover + interview (Online artikel, Cover, Item Blad)

Buzz - smaakmaker (Online artikel, Item Blad)

Workzone - Community Manager Interview (Online artikel, Blad item 1, Blad item 2)

Ticket to the topics ( Online Artikel 1,Online artikel 2, Blad item 1, Blad item 2, Blad item 3, Blad item 4, Blad item 5)

Biertje met (Online artikel, Blad item 1, Blad item 2, Blad item 3,Blad item 4)

Interview - 'Ik heb best een leuk leven maar wel elke dag pijn' (Online artikel, Blad item 1, Blad item 2)

Reportage vrouwen met voorraadkast (Online artikel, Blad item 1, Blad item 2, Blad item 3)

On Topic Online artikel, Blad item 1, Blad item 2, Blad item 3)

Beautydoc (Online artikel, Blad item

Mode - 'Hoe zit dat?' Online artikel, Blad item 1, Blad item 2 Blad item 3)

Interview: 'Ff Googelen'Online artikel, Blad item 1, Blad item 2)

Koken:'Snelkookman' (Online artikel, Blad item 1, Blad item 2)

Culinair: 'Forum-food' (Online artikel, Blad item)

Verborgen gebreken (Blad item)
TVP!
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juli 2015 @ 22:18:

Haha ik lees je net Leo



Ik had het over de BEO willen hebben maar ja, dan was het een hoofdartikel geworden.

En ik was alleen smaakmaker he....
quote:Eleonora schreef op 08 juli 2015 @ 22:23:

[...]





Ik had het over de BEO willen hebben maar ja, dan was het een hoofdartikel geworden.

En ik was alleen smaakmaker he....wij hebben ons eigen lijfblad
De BEOmonde.....is ook zo.
Alle reacties Link kopieren
Wat attent om de forummers die het blad niet hebben/kopen ook te laten meegenieten Lot!!! Bedankt.

Leuk artikel trouwens van jou, en leuk op de foto.



Het is verder echt heel leuk geworden en ik lees alleen maar positieve reacties hier op het forum. Je zou bijna zeggen, zullen wij voortaan het blad maken



Ben benieuwd of het blad veel gekocht is.



Goed gedaan redactie en forummers.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zijn er van deze uitgave nu eigenlijk meer verkocht dan normaal?
Ik heb hem gekocht, hij is leuk geworden! Maar echt, een doodsbedreiging omdat het forum is veranderd? Dat is wel heel triest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 08 juli 2015 @ 15:29:

Ik mis de 'Verborgen Gebreken', over autisme.Ik herhaal mezelf maar even.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 09 juli 2015 @ 09:28:

Zijn er van deze uitgave nu eigenlijk meer verkocht dan normaal?



Of misschien juist minder. Er schijnt nogal een verschil te zijn tussen viva-lezers en viva-forummers. Wie forumt leest niet en omgekeerd. Dus wellicht dat een forum-viva de lezers juist heeft afgeschrikt?



Maar voor hetzelfde geld melden al die lezers die het forum nog niet gebruikten zich nu en masse aan!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
En dan krijgen we een nieuw groepje, de viva dubbelaars. Leest blad en forumt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 09 juli 2015 @ 17:58:

[...]



Ik herhaal mezelf maar even. Sorry, sorry, sorry! Ik kon hem gister ochtend zo snel niet vinden en ben het vervolgens helemaal vergeten.. maar ik heb het bestand zojuist gevonden Blad item
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 09 juli 2015 @ 09:28:

Zijn er van deze uitgave nu eigenlijk meer verkocht dan normaal?Dat weten we nu nog niet. Wij horen de verkoopcijfers over een paar weken.
Alle reacties Link kopieren
quote:CommunityManagerViva schreef op 10 juli 2015 @ 07:57:

[...]





Sorry, sorry, sorry! Ik kon hem gister ochtend zo snel niet vinden en ben het vervolgens helemaal vergeten.. maar ik heb het bestand zojuist gevonden Blad itemPfieuw. Dank je wel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
TVP!

Blijft dit open staan of is er een beperkte tijd om het te bekijken?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 12 juli 2015 @ 21:54:

TVP!

Blijft dit open staan of is er een beperkte tijd om het te bekijken?Blijft gewoon open staan!
Beetje laat maar vond het ook erg leuk om te lezen.
Zie dit nu pas, maar wat leuk!
tvptje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven