De NIET-belgen doen Brussel aan. (deel 23)

23-07-2007 16:49 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hèhè... eindelijk van die verdomde tour af ;) :P



Tast toe:





En kijk gerust rond:





En neem een kaartje mee, in het geval je verdwaalt:





En vul het vragenlijstje in als je hier voor het eerst bent en stel jezelf goed voor (dat is wel zo gezellig):

* echte naam? (hint mag ook)

* leeftijd?

* schoenmaat en zweetvoeten?

* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?

* woonplaats?

* werk? zo ja, als wat?

* kinderen/huisdieren?

* hou je van kaas?

* hou je van paashazen?

* heb je wel eens drugs gebruikt?

* favoriete alcoholische drankje?

* heb je een cavia?

* rijd je in een zwarte Golf?

* is je man homo?

* betaal je je gas en licht?

* hoe heet je vagina?

* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?

* wat doe je met je pulk?

* plas je in de wasbak?

* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?

* wat heb je aan vandaag?

* wat heb je vandaag allemaal gegeten?

* verder nog iets te melden?
Alle reacties Link kopieren


Lieve pers,

Je krijgt het wel allemaal voor je kiezen zeg!



Vergeet eventjes die school helemaal! Een verklaring van je huisarts kan al genoeg zijn. Ook moet je dan even contact opnemen met de IB-Groep. Ga even een tijdje aan jezelf werken meid! Ik ben int verleden al 3 keer gestopt met een studie wegens ziekte, en nu heb ik het sinds 2 jaar weer opgepakt, gewoon op mijn gemak. Misschien kun je over een tijdje wel instromen in de februaristroming ofzo?



Probeer niet uit te gaan van de ergste scenario's, daar maak je jezelf helemaal gek mee en je kunt er op dit moment toch niets mee. Zou het een goed idee zijn als je een tijdje naar je ouders ging ofzo?



Dikke *; voor jou!







Ze gaan kijken of ik een soort van ander studiecontract kan krijgen en ook praten met de huisvesting zodat ik daar kan blijven wonen. Toch tof dat ik dat heb kunnen regelen. Ben ook nog naar de zonnebank geweest en heb weer een afspraak voor morgen staan, even letterlijke warmte over me heen. Morgen afspraak met psychiater en zal naar de dokter gaan voor mijn medisch dossier die studie-advies nodig heeft. Ik hoop dat het allemaal lukt. Ik zal denk ik vier examens meedoen, heb voor volgend jaar een aantal vrijstellingen. Niet dat ik ze allemaal even goed ga instuderen, maar vooral bij muliple choice kan ik geluk hebben. Moet enkel nog wel beginnen, samen met de was doen en biebboeken (weer te laat) terugbrengen. Ik eet nog niet zoveelmaar mijn ouders hadden lekkere dingetjes meegenomen, zodat ik nu toch 52 kilo weeg ipv 49. Operatie zie ik niet zitten, maar ja, slecht weefsel moet weg. Had zo gehoopt dat mijn lichaam het virus aankon, maar dat is onrealistisch want stress, eetproblemen en een ernstige depressie verzwakken je immuunsysteem enkel. Ben wel heel blij dat mijn ouders eindelijk zeiden dat ze zoveel van me hielden en emoties toonden. Eerst beetje laconiek gedaan ovr mijn situatie op droge vertelwijze, maar toen ze moesten weggaan moest ik huilen en gaf ik eindelijk toe dat ik zo graag dood wilde. Ze hebben mijn snijwonden gezien, een grote schok. Mijn vader hield mijn hand vast terwijl hij steeds zijn ogen droogde, dat deed me pijn en vreugde tegelijkertijd. Mijn moeder, die het allemaal zo moeilijk vindt, hield me vast en knuffelde me. Ben daar zo blij mee geweest, al voelde ik me erna weer enorm diep wegzakken toen ze weggingen. Heb gewerkt, klantje voor twee uur, masker opgezet, wonderlijk hoe goed ik dat kan. Iets teveel gedronken, mag eigenlijk niet met medicatie maar goed daarnaast drink ik niks meer. Morgen proberen te studeren een beetje. Ik heb vandaag en donderdag vrijgenomen van mijn werk omdat ik het eventjes niet aankan en ivm de baarmoederhals. Ik blíjf maar bloeden en da's meestal geen goed teken. Nou ja, we zullen het zien op 8 augustus. Misschien valt het mee. Ik hoop dat ik geen kanker heb, 'enkel' het voorstadium. Dan moet ik toch wel geopereerd worden maar niet aan de zooi.



Ik hoop zo snel mogelijk therapie te krijgen, hier te mogen blijven en dan volgend jaar onder begeleiding van psychotherapeuten en de mensen van de dienst studie-advies de lessen gaan volgen en mijn huiswerk maken.



Eerlijk gezegd zit ik nog steeds diep maar ik hoop dat de medicatie snel aanslaat, ik slik het drie weken en over drie weken zou het goed moeten werken. Daarnaast wel de bekende Xanax, maar dat helpt me om niet te snijden. Nu zie ik het somber in, maar mocht ik opleven, dan blijven de littekens. Misschien eens laten corrigeren, geld genoeg natuurlijk.



*;
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Perse, wat fijn dat je ouders zijn langsgeweest. Zullen ze straks ook bij de operatie zijn? En weten ze trouwens van je bijbaan?



Ik ben weer thuis... Echt slecht, vandaag nog niet zoveel aan school gedaan. Morgen wel hoor! Heb in ieder geval een to-do list gemaakt. Wat ik allemaal moet afronden zodat ik kan afstuderen.



Idols heeft een vervanger voor Henk Jan Smits gevonden:.... Gordon!!! :o
Alle reacties Link kopieren


Jeetje Perse, wat fijn dat je ouders zijn langsgeweest. Zullen ze straks ook bij de operatie zijn? En weten ze trouwens van je bijbaan?



Ik ben weer thuis... Echt slecht, vandaag nog niet zoveel aan school gedaan. Morgen wel hoor! Heb in ieder geval een to-do list gemaakt. Wat ik allemaal moet afronden zodat ik kan afstuderen.



Idols heeft een vervanger voor Henk Jan Smits gevonden:.... Gordon!!! :o

Ik had gevraagd of ze nog steeds van em zouden houden als ik dingen zou doen die misschien verachterlijk zijn in hun ogen, en ze vroegen wat dan. Ik zei dat ik me erg slecht voelde en het masker die avond weer opmoest, en toen zei mijn moeder: waarom dan? En ik zei: dat is nu juist iets wat ik wilde verzwijgen. Toen antwoordde ze: ik heb een vermoeden hoor, en we hoeven niet alles evenleuk te vinden, maar als jij maar gelukkig bent dan zijn wij dat ook. Waar vind je zulke fantastische ouders nog? Ze willen enkel dat het goed met me gaat, en als ik dan een hoer ben maakt hen niets uit. Geweldig! Mijn broer schijnt drugsverslaafd te zijn en in kraakpanden te leven, ik ga hem toch maar eens mailen of dat echt zo is. Het blijft mijn tweelingbroer tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
Pfff.Wat een ge emmer met die nicks zeg.

Ik zou trouwens niet weten wat voor nieuwe nick ik dan zou moeten kiezen. Niet-Sun ofzo... :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer hoor. Vals alarm. Logde altijd in via 'login' en dat kan niet meer. Maar wel password invullen in een veldje en dan op login drukken. O Kee.
Alle reacties Link kopieren


Ik ben er weer hoor. Vals alarm. Logde altijd in via 'login' en dat kan niet meer. Maar wel password invullen in een veldje en dan op login drukken. O Kee.



Glukkie was al bang dat je tot woensdag weg zou zijn. Lijkt me trouwens wel grappig als iedereen een nieuwe nick moet. Dan kan je behoorlijk gaan zoeken wie wie is hihihi
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan weet je pas echt of je iemand herkent van haar schrijfstijl of alleen maar van haar nick.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan weet je pas echt of je iemand herkent van haar schrijfstijl of alleen maar van haar nick.
Sommige mensen kunnen hier letterlijk op hun kop gaan staan, maar dan herken ik ze nog :P
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhalen allemaal pers! Zorg wel dat je goede hulp krijgt, want dit kun je echt niet alleen, en daar hoef je je ook helemaal niet voor te schamen.



Gelukkig dat je ouders zo achter je staan en dat ze je niet veroordelen ondanks hun vermoedens. 



Wat denk je trouwens op zo'n moment dat je in jezelf aan het snijden bent? 

Die littekens zul je altijd houden, en er komt een dag dat ook voor jou de zon weer gaat schijnen en je dit allemaal wilt vergeten. Wees zuinig op je mooie lichaam!
Alle reacties Link kopieren


Ik ben weer thuis... Echt slecht, vandaag nog niet zoveel aan school gedaan. Morgen wel hoor! Heb in ieder geval een to-do list gemaakt. Wat ik allemaal moet afronden zodat ik kan afstuderen.



bij mij is het ook drama!
Alle reacties Link kopieren
thgilnuS....





Wie ben ik?
Alle reacties Link kopieren


thgilnuS....





Wie ben ik?





Alle reacties Link kopieren
L

t

n

e

g

A



En ikke dan? Nu sta ik op de kop!
Alle reacties Link kopieren


L

t

n

e

g

A



En ikke dan? Nu sta ik op de kop!





Haha, ik wilde en plaatje van sunlightzeep p zn kop zetten, maar ik kon m niet plaatsen. Kutnick. Ik wil een reversible op zn kop te zetten nick!
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet jij astronautL doen, dan kan je wel op zn kop:
Alle reacties Link kopieren
oyoy!
Alle reacties Link kopieren
Perse, ik zou zeker proberen in contact te komen met je broer.

Ik zou echt gek worden als ik niet weet waar mijn broer is en wat hij doet. En dan is hij nog niet eens mijn tweelingbroer.

Je hebt je familie nu nodig.

En fijn dat je ouders er niet op aandringen om je 'geheim' te weten te komen. Sommige ouders zouden dat wel doen namelijk...
Alle reacties Link kopieren


Misschien moet jij astronautL doen, dan kan je wel op zn kop:





Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal het idee dat we met dit forum nu in een soort Twilightzone zitten...

Misschien moeten we maar ergens een enorm reltopic gaan openen.

Sun, kun jij niet iets bedenken voor de mama-pijler? ;)
Alle reacties Link kopieren
Wie is dit dan?!
Alle reacties Link kopieren






Wie is dit dan?!



Dat is mamzelle in Afrika!!!
Alle reacties Link kopieren
UPDATE 30-07:

In verband met een samenhang

aan omstandigheden hebben we moeten besluiten d-day bijna een week uit

te stellen. De nieuwe Viva-site zal dan ook niet woensdag 1 maar

dinsdag 7 augustus live gaan.



De livegang vindt plaats in twee

fases, dinsdag 7 augustus versie 0,9 en donderdag 9 augustus volgt

versie 1.0 met nog een aantal extra functionaliteiten.







Het

prikbord blijft tot die tijd uit de lucht. Oproepjes op het forum

worden getollereerd. Deze zullen na de overgang naar de prikbord-pijler

verplaatst worden.



MAX blijft gedurende de rest van de week dicht voor nieuwe registraties en/of wijzigingen.



Het

nieuwe migratiebestand (dus de kopie van alle berichten en discussies

op het forum) zal maandagochtend gemaakt worden. Berichten die op

maandag 6 / dinsdag 7 augustus voor de overgang geplaatst worden komen

te vervallen.



- Einde update -






Ja hoor... het zal ook eens niet... Maar goed, we zitten dus niet meer in de twilightzone... volgende week maandag wel weer!
Alle reacties Link kopieren
Wie is dit?







Alle reacties Link kopieren
Ik heb -Heel Lang Geleden- wel eens in zo'n roze baggy trousers gewoond :)
Alle reacties Link kopieren




Wie is dit?









Myleen??

Of jij?? Jullie hebben allebei katten en jullie bellen nogal veel (dit laatste verzin ik, want wat weet ik er nou van? ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven