Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
ik ben er nog wel, hier en daar, Marels heb ik ook daar gezien, maar weet niet hoe lang geleden. Eigenlijk gebeurt er nergens wat spannends. Net terug van vriendinnenbezoek, maar die was stik verkouden dus wilde op tijd naar bed. Ben weer aan het haken gegaan, haak vlaggetjes voor het goede doel, lekker simpel werk tijdens de trash-tv
verder geen nieuws
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik sta in vakantie - modus..
Een drukke klus-week gehad thuis.
Alles is weer op orde, word ik gelukkig van :lol:

Nlies hoeveel vlaggetjes ben je van plan te maken?

Fijne vakantie gehad Fleet?
Ik moet zaterdag weer beginnen, het gaat zo snelllllll...

Hier een fijn weekend gehad!
Vrijdag feestje met mijn neefjes en nichtjes.. was te laat en teveel alcohol voor mij :facepalm:
Ben echt níks meer gewend..

Gisteravond zijn er vrienden hier geweest, en vandaag moet ik bijkomen :rofl:

Morgen ga ik met mijn schoonzusje uiteten... :kwijl:

Iemand nog zonnige zondag plannen ??
Alle reacties Link kopieren
@eefsz, weet ik nog niet, half Nederland is aan het haken ervoor,
even gekopieerd van fb waarvoor het is: Met z'n allen tegen kanker maar op een positieve wijze! Samen slingers haken en het wereld record verbreken!! Daarna doneren we aan alle afdelingen van kinderoncologie een mooie slinger en verkopen we stukken waarbij de opbrengst gaat naar onze Nije hoeve: centrum voor (na)zorg en ondersteuning bij kanker. Kwaliteit van leven is zo belangrijk, voor iedereen! Als je geconfronteerd wordt met kanker dan is het zo belangrijk om van elke dag een dag met een gouden randje te maken, een feestdag.... en laten we vooral samen deze mooie slinger maken en samen de slingers ophangen op 13 maart 2018!! Heel veel kilometers hebben we te gaan...haak je in.

Die Nijehoeve bestaat 10 jaar dan, vandaar de actie.
En die dingen haken wel makkelijk weg, dus ik doe mee zolang ik zin heb
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Fleet :couple: welke maand ben jij ik ben februari

haha gekke is als ik met vriend ga koop ik niks, maar als ik met mijn moeder of zus ga dan ben ik opeens niet tehouden 8-. :hihi: scheelt wel dat ik al heel veel had. maar als we groter gaan moeten we alles opnieuw kopen :proud:
hahah dat hebben veel mensen die niet uit de stad komen hoor ;-) vriend van mij had het ook alles is voor hem centrum wordt al minder gelukkig. Oost ken ik, is altijd in 2 delen te verdelen het leuke deel en het ''Ghetto'' deel :$ :nut: kom er niet veel.

Was het leuk verjaardagsbezoek en tante bezoek ? klinkt wel gezellig

ik heb gister flink lopen aanmodderen ben helaas nog niet klaar ga zo even een bakje doen bij mijn ouders zijn die ook weer blij. dan nog strijken huis opruimen en morgen vertrek ik 3 dagen naar Brabant ga naar de Tilburgse Kermis :yes: :cheer: :cheer2: met mijn GBFF :proud: super veel zin in heb hem te lang niet gezien.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge was het leuk!?

Mooi doel Nlies! Ik zou ook graag willen haken maar heb er het geduld niet voor :A:

Ik was alweer door viva automatisch uitgelogd, en dan duurt het weet even voordat ik mijn inlog gegevens opzoek..

Maandag héérlijk gegeten met schoonzus. Leuk restaurant, fijne sfeer én heerlijk eten!

Gister naar Rotterdam geweest, markt was gezellig maar verder viel het me wat tegen..

Morgen komen er 8 vrienden mosselen eten hier, dus vanochtend flink boodschappen gedaan.

Zo zoon in bed stoppen en dan even relaxen. Heb nog maar 3 dagen vakantie :cry:
Alle reacties Link kopieren
@Eefz
jaaa was super gezellig, we waren eigenlijk van plan om dinsdag te gaan, maar het was roze maandag dus het werd maandag ik compleet in het roze :hihi:
dinsdag hebben we voornamelijk bij hem thuis aangerommeld in pyjama en wat slechte films.

bleh ik moet morgen aan het werk van het weekend wordt weer druk druk, heb een bruiloft en een festival en weet nog steeds niet wat ik aan moet :@@: naar het festival althans :nut:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
och Eefsz het is leuk om tijdens trash-tv te doen, anders ben ik het ok gauw moe.
Volgens mij loopt de actie te goed er zijn al bijna 2500 mensen op Facebook waarvan er nog zijn die namens een clubje schrijven. Ze willen het liefst per 5 meter 20 op elkaar afgestemde vlaggetjes, Heb vanmiddag even voorgerekend dat ze met dat aantal al 50000 vlaggetjes hebben als iedereen 1 serie maakt, en er zijn er die al aan de derde serie begonnen zijn. Oprichtster zei dat ze 12000 meter lint had, dus toen heb ik voorgerekend dat ze dan al 500 meter tekort komt. Hoop dat ze niet te erg geschrokken is en het overzicht kan blijven houden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ohhh heerlijk Rouge lijkt me te gek!
Ik heb vrijdag op het feestje met mijn neefje dragqueen transformaties zitten kijken. Hij kijkt die shows dus, en met drank op is zoiets dus echt hilarisch!

Wat voor weer wordt het?
Voor een bruiloft mag je altijd iets nieuws kopen :lol:

Leuk hoe zoiets uit de hand kan lopen Nlies! Mijn oma maakt mutsjes voor kindjes in Afrika. Begonnen met een paar mutsjes en nu heeft ze zakken vol staan en er komen wekelijks mutsjes bij!

Hier vandaag gezellig eten met vrienden, ze komen hier mosselen eten dus ik ga me zo maar even voorbereiden!
Nou, ik ben er ook weer. :hello:

Eerste werkweek er weer op zitten. Merk nu pas hoe ontspannen de vakantie is geweest, lag telkens vroeg op bed deze week. :zzz: Heb ook het gevoel man nauwelijks gesproken te hebben. Gelukkig gaan we over twee weken een nachtje weg onder ons tweetjes, komen we weer aan elkaar toe. :)

Rouge, ik ben van november! Ik ga de 30 pas over een paar maanden aantikken. Heb je het goed gevierd?

Eef, volgende keer mag je ook een stoel voor mij neerzetten. I :heart: mosselen! Man niet, dus ik eet het nu zelden. :cry:

nlies, wow! Dat zijn een heel hoop vlaggetjes. Wel leuk om als tijdverdrijf te hebben tijdens het TV kijken. :)


Verder niet veel bijzonders dit weekend, we hebben nu de zoon van een vriendin hier, die had een begrafenis. Hij blijft middag - en avondeten dus een gezellige middag voor de boeg. Ze zijn nu nog lekker in de tuin aan het spelen. Morgen niets op de planning staan dus denk wasjes wegwerken, boodschappen doen en man het lampje op laten hangen wat ik gekocht heb vorige week.
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Fleet!
Ik mag vandaag weer beginnen, meteen laat - vroeg dus ze gooien mij meteen in het diepe!

Altijd welkom! Ik vind mosselen klaarmaken leuk, maar lust ze niet.
Vriend heeft ze wel graag, dus nodigen we ieder jaar mensen uit!
Ze hebben met 5 man 8 kilo weggewerkt, de rest heeft stoofvlees gegeten..

Gister met vriend gaan uiteten om de vakantie af te sluiten, eten viel vies tegen. Gelukkig wel een fijne avond gehad!

Hier begint maandag het afval-avontuur dus ik ben benieuwd wat het gaat geven.
Zolang ik beter in mijn vel ga zitten ben ik tevreden !

Fijn weekend! :sun:
Haha, Eef, dan heb je een groot hart! :hihi: Denk niet dat dat in mans hoofd zou opkomen die voor mij te maken. Maar hey, ze hebben goed gegeten, 8 kilo! :worship:

Ik eet mosselen dan wel graag in een restaurant, probeer toch jaarlijks een portie te eten.

Jammer dat het eten zo tegenviel. Gelukkig hebben jullie dan wel veel aan elkaar gehad. :) Succes met de shift!

Ik ga met je meedoen. Eten gaat nu best goed eigenlijk, maar dat sporten... :roll: Heb echt veel moeite na een dag met kinderen en werk me van de bank te slepen. Terwijl ik echt van sporten kan genieten. Wel vanochtend yoga gedaan, een sessie van ongeveer 20 minuten voor lage rugpijn, deed me goed! Dus hopelijk gaat het me lukken dinsdag om echt de sportruimte in te duiken voor fitness.

Voor nu net maar even online geshopt voor verzorgingsproducten. Heb de laatste tijd een grauwig gezicht en tikkie donkere vegen onder de ogen. Viel me vandaag op toen ik foto's aan het uitzoeken was op mijn telefoon, schrok lichtelijk van de foto's. Bij de Tuinen maar een scrub, een facewash en een masker uitgezocht. Oh, en heerlijke handcrème met amandel, die heb ik ooit eerder gehad en die ruikt zóó lekker... :heart: Beetje verwennerij mag op zijn tijd, toch? :-D
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik hoef vandaag pas om 9.30 te beginnen maar zit al vanaf 6.00 op met zoon. Heerlijk :-[

Schoonvader is vandaag jarig dus vanavond feestje.

Ohhh heerlijk Fleet! Af en toe mag dat!
Kan daar zooooo van genieten.
Zoon op bed, vriend weg en dan de hele avond op de badkamer doorbrengen.
Moet ik ook nog maar eens doen!

Iemand leuke plannen nog deze week?
Rouge hoe was de bruiloft ??
Hey dames, ik kom me hier afmelden. Ik kom eigenlijk nog op het forum voor dit topic. En dan blijf ik hier wel eens hangen terwijl er, eerlijk, verder niet veel te doen is op het forum. Misschien dat ik terugkom onder een andere nick als het forum weer een beetje gezelliger wordt.

Eef, wij blijven ons uiteraard zien op school en Lux, wij op sociale media natuurlijk.

:hello: Ik wens jullie al het goeds!
Alle reacties Link kopieren
Fleet :cry: :cry: :cry: :'(

ben ik ook weer na een feestweekend was errug gezellig maar ook vermoeiend lag pas om 01.00 in bed moest vanmorgen ook nog om 11.00 bij de fysio zijn :facepalm:
ga vandaag maar even in huis aanrommelen.

Bruiloft was leuk veel gedanst heerlijk gegeten :proud: was 0200 thuis :zzz:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven