Fouten die je maar 1 keer maakt

05-07-2012 10:57 1735 berichten
pannen en borden met de resten van spinazie à la crème onafgespoeld in de vaatwasser doen



Wat kun je je medemens nog meer voor wijsheden meegeven?
Ahahahahahha pijnlijk maaar
Alle reacties Link kopieren
Uit je auto springen terwijl hij nog in zijn versnelling staat. Het is een automaat. De kliko is nu gedeukt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:BWitched schreef op 18 juli 2015 @ 22:04:

Uit je auto springen terwijl hij nog in zijn versnelling staat. Het is een automaat. De kliko is nu gedeukt.Dat deed een vrouw die op het nieuws was 3 jaar terug helaas ook ooit. Op een kade. Met haar kinderen op de achterbank. Ril nog als ik er aan denk.
Bwitched: hoe krijg je het voor mekaar.... echt briljant...
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:11:

[...]





Dat deed een collega helaas ook ooit. Op een kade. Met haar kinderen op de achterbank. Ril nog als ik er aan denk.Ohnee toch niet ... en ...? Ik denk daar nog regelmatig aan. Wat erg vond ik dat.
quote:hvm schreef op 18 juli 2015 @ 22:19:

[...]





Ik denk daar nog regelmatig aan. Wat erg vond ik dat.Het was in Utrecht, uit mijn hoofd een jaar of 3 geleden.
Heb inderdaad even gegoogled en ja dat was inderdaad dat incident. Ze werkte toen nog maar net bij ons echt de horror gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het plaatsen van die namen niet heel praktisch naar herkenbaarheid van Grumpy én die collega toe.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 18 juli 2015 @ 22:28:

Ik vond het plaatsen van die namen niet heel praktisch naar herkenbaarheid van Grumpy én die collega toe.Zowel ik als zij werken er niet meer maar inderdaad die namen kunnen denk ik beter uit de quote gehaald worden.
Mijn deel aangepast. Ik stond er niet zo bij stil omdat het een nogal groot bedrijf is.
Alle reacties Link kopieren
Nee, snap ik Grumpy, ik doelde ook meer op HVM die het verhaal herkende en de namen noemde. Dat vond ik niet zo handig in het kader van jouw herkenbaarheid en de privacy van de moeder van de kinderen....
668, the neighbour of the Beast
Ja thanks. Ik had ook niet verwacht dat het zo snel herkend zou worden. En nu baal ik want het haalt de grappige sfeer uit dit topic. Maar toen ik dat las van die kliko dacht ik 'gelukkig was het een kliko'.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 22:11:

[...]





Dat deed een vrouw die op het nieuws was 3 jaar terug helaas ook ooit. Op een kade. Met haar kinderen op de achterbank. Ril nog als ik er aan denk.Heel naar inderdaad. Ik stond op de oprit voor mijn huis. Was laat en iets vergeten. Geen kinderen aan boord
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera8 schreef op 05 juli 2015 @ 14:06:

Wat een hilarisch topic! En wat opmerkelijk dat ik het nu pas tegenkom.



Hier mijn bijdrage:



Als kind denken dat roken stoer is en dat het ook wel met een oude krant kan.



Resultaat: ziek als een hond en daarna nooit meer een echte sigaret aangeraakt Deze vind ik echt fantastisch, ik zie het levendig voor me
Real friends don't rub it in. They rub it out.
Maar goed het hoeven niet alleen hilarische bijdragen te zijn. Dit voorbeeld toont aan hoe snel zoiets dus kan gebeuren in een oogwenk.
Alle reacties Link kopieren
quote:aaaanne schreef op 17 juni 2015 @ 00:24:

Ik kwam op reis en stel tegen dat op de brug en enige verbindingsweg naar een (schier) eiland tot stilstand was gekomen met hun huurauto omdat ze bij het aftanken per ongeluk diesel ipv benzine in hadden gegooid. Ze waren op weg de auto in te leveren omdat over ruim een uur hun vlucht naar huis ging.

Ik denk dat ze dat nooit meer fout doen . En ook nooit meer zo laat naar het vliegveld vertrekken.

Ik heb ze een beetje op weg kunnen helpen met die auto uit de weg duwen en daarna het nummer van de verhuur opzoeken, die hen direct kwamen redden met een sleepwagen.



Ik zit het topic bij te lezen en ik denk 'wat komt dit verhaal me bekend voor'... ik zie nu waarom, je hebt het op 22-12-2013 om 23:04 ook al eens gepost



Naja, is twee jaar geleden, je bent in elk geval consequent in je herinneringen
Real friends don't rub it in. They rub it out.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 18 juli 2015 @ 22:28:

Ik vond het plaatsen van die namen niet heel praktisch naar herkenbaarheid van Grumpy én die collega toe.Sorry, niet over nagedacht. Zal het even weghalen. Maar ik denk eigenlijk dat heel veel mensen het nog wel weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:hvm schreef op 18 juli 2015 @ 22:19:

[...]





Ohnee toch niet ... en ...? Ik denk daar nog regelmatig aan. Wat erg vond ik dat.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 18:43:

[...]





Hij wordt nog mooier want ik ben dus hysterisch naar de buurman gerend en door de schok (want het was echt een moddervette vadsige spin) riep ik iets van 'Je moet het gas uitdraaien!'

Dacht de arme man dat mijn huis op exploderen stond. En dat er wat met mijn hoofdkraan was.

En ondertussen had ik in paniek dus ook mijn partner gebeld en die kon heerlijk meeluisteren en zei gortdroog "van jouw geschreeuw rijdt mijn trein echt niet harder door om op tijd thuis te zijn hoor schat"



Deze dingt inderdaad mee voor de hoofdprijs..
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 18:43:

[...]





Hij wordt nog mooier want ik ben dus hysterisch naar de buurman gerend en door de schok (want het was echt een moddervette vadsige spin) riep ik iets van 'Je moet het gas uitdraaien!'

Dacht de arme man dat mijn huis op exploderen stond. En dat er wat met mijn hoofdkraan was.

En ondertussen had ik in paniek dus ook mijn partner gebeld en die kon heerlijk meeluisteren en zei gortdroog "van jouw geschreeuw rijdt mijn trein echt niet harder door om op tijd thuis te zijn hoor schat"
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik met hond en oma op stap. Hond aan de riem, oma met de rollator.



Lopen we op een pad, wat splitst en 200 meter verderop weer bij elkaar komt. Een vijver zit in het midden.



Ik loop met hond langs de ene kant ( zandpad, vindt hond fijner) en oma loopt over het verharde pad, ivm rollator.



Ziet hond oma ineens aan de andere kant lopen en bedenkt zich niet, begint naar oma toe te sprinten. Ik denk, met mijn stomme verstand :p, dat ik de lijn laat vieren en aan het einde vast wel de lijn aan kan trekken en hond tegen kan houden.. Tja, dat werkte niet helemaal precies zo ;) Hond woog 55 kilo, ik 10 meer en in volle vaart werd ik in een grote snoekduik getrokken! Ik voel mezelf nog vliegen.. Helemaal onder het zand, oma die bijna in haar broek plaste van het lachen en hond die bij me stond met een uitdrukking van 'wat doe jij nou?' .



Goede les geweest, nooit meer de lijn laten vieren als hond in volle vaart ervan door wil gaan ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:darkish schreef op 05 juli 2012 @ 14:48:

Vragen of de buren de kat willen voeren en de verkeerder huis sleutel geven en geen telefoon nummer af geven. Gelukkig was het maar voor 1 nachtje



Laatst gedaan met 10 dagen weg te gaan.. 4 cavia's die niet langer dan 4 uur zonder eten mogen... 2 hamsters en een paar aquariums..

Buuf had mijn nummer wel.. maar we konden er niks mee, want de ander die mijn sleutel heeft was ook weg. Buufs opa heeft t slot eruitgehaald 's avonds en nieuwe ingezet ;)

Oh wat was ik in de stress.. mijn goede sleutel? spoorloos..
Alle reacties Link kopieren
quote:-miloen- schreef op 17 juli 2015 @ 22:10:

Met al je vrienden erbij snel je trui uittrekken om in het water te springen (omdat er iets was ingevallen) terwijl je geen bikinitopje aanhebt... Voor mij ben jij dan een held hoor!
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:CaafDracula schreef op 06 juli 2015 @ 08:28:

Vorig jaar toen de ice bucket challenge een hip ding was hadden wij besloten om vanaf het stuurhuis van het schip in het water te springen. Dat was zo ongeveer 20 meter hoog. Dat moest natuurlijk wel in stijl gebeuren dus we hadden de overlevingspakken aangetrokken. Dat zijn eigenlijk bootjes in een de vorm van een pak. Daarmee ga je amper het water in maar blijf je drijven.



Uiteindelijk de ballen om de sprong te wagen. Maken we daar niet een rotklap op het water. Die dingen zinken niet. Kolere, wij hebben wel een week krom gestaan van de rugpijn.

20 meter hoog!

Dan hebben jullie wel lef.



(Of jullie nog ballen hebben, vraag ik maar niet. Die hebben ook wat te lijden onder zo'n klap).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Ben vandaag voor mijn werk in een paar fysieke dossiers aan het werk en toen schoot me weer te binnen hoe ik als stagiaire ook eens een dossier aan het opstarten was.

Alle administratie uit de enveloppen, ordenen en op de juiste plek in het dossier. Een heel karwei, heel veel schuldeisers dus heel veel brieven en aanmaningen. Omdat ik nog niet wist wat wel en niet bewaard moest worden alles op chronologische volgorde en in de map stoppen.

Uiteindelijk, na 3 uur want ik was nog niet zo ervaren, klap ik voldaan en blij dat ik ervan af was het loeidikke dossier dicht met alle administratie erin.... kom ik erachter dat ik bij stap 1, het openklappen van het dossier, vergeten ben dat clipje wat ervoor zorgt dat de bladen vast blijven zitten en die je open en dicht kan doen open te maken en over het metaal naar links te schuiven....



Kon ik het hele zwikkie er eerst weer helemaal uithalen voor dat verd*mde clipje en toen alles er weer terug instoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven