Groet"n uut Grunn 2

25-01-2007 15:00 374 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga em eve open'n;)
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen.. waar jullie ook zijn:D..



Fijn dat je er ook weer was Shahla..! Hoe gaat het nu met je, na die aanrijding?



Zeepaardje, hoe gaat het intussen?



En Ringelding.. hoe gaat het met jou en de Mayte?



Incredible.. lekker weekje vrij gehad?



En hoe is het met Zoyla en Moppetoet?



En wie ik vergeten ben, die moet zich maar even melden:).
Alle reacties Link kopieren
Haha.. bijna tegelijkertijd Incredible..:P
Alle reacties Link kopieren
Ja, jammer hè, Incredible. Hoewel, dat valt nog te bezien natuurlijk. Als ik het mooi vorm kan geven, wat uiteraard de bedoeling is.;)



Nog niet super, Shapeje. Ik blijf wel tijgerbalsem smeren, zo min mogelijk bewegen en veel slapen. Heb het ook wel erg nodig, merk ik.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Hey, 't is Pasen he? Verplicht familiebezoek dus... en druk met werk! Ik ben nog niet eens toegekomen aan het uitzoeken van mijn reisfoto's, erg he?

In mei kan ik niet alle dagen, maar ik heb zo niet bij de hand wanneer wel. Zal ik hier binnenkort eens melden!
Alle reacties Link kopieren


hallo iedereen.. waar jullie ook zijn:D..



Fijn dat je er ook weer was Shahla..! Hoe gaat het nu met je, na die aanrijding?



Zeepaardje, hoe gaat het intussen?



En Ringelding.. hoe gaat het met jou en de Mayte?



Incredible.. lekker weekje vrij gehad?



En hoe is het met Zoyla en Moppetoet?



En wie ik vergeten ben, die moet zich maar even melden:).
Nog een werk ......  had wat toegezegd gekregen via een uitzendburo, zou in maart beginnen. Toen uitstel naar april,nu weer naar mei en ze durft nu helemaal geen garantie meer te geven....  en ondertussen heb ik mijn jongste op de creche geplaatst vanaf april (helemaal volgens hun wensen !) en betaal IK voor de kosten. ze weigeren (uitzburo) om mee te betalen omdat er offic nog geen contract getekend is.
Alle reacties Link kopieren
Hier alles ok, druk, druk, druk...ben bijna weer ana het werk en ga nu elke week ff m'n hoofd laten zien, zodat ik niet helemaal raar binnenkom (begin met een vroege dienst en dan die slaperige suffe koppies meten met moi confronteren vind ik not done;)



Vandaag met Mayte naar de groep geweest, die kleine vond het maar wat leuk al die andere kinderen die helemaal op haar gefocussed waren....en ook de kids van de groep waren erg lief en leuk met haar!



Morgen bij vriendinnetje op visite in de stad en ws even bij mamamini langs. Vrijdag gaat Lief op stap naar A'dam klezmerband in Vera en komt pas zaterdag weer thuis. Afgelopen weekend bij m'n vader aan het eigen huis en tuinen geweest (letterlijk dan, de hele tuin en het hele huis op z'n kop gezet) en dan begint de volgende drukke week weer........Pfoei!
@Zeepaardje, wat een belachelijk gekloot van dat uitzendbureau. Ik zou niet weten hoe je dát op moet lossen, wat een gedoe.



@Ringelding, Lekker, Shoppe bij Mamamini. Ga je ook naar die in  het Noorderplantsoen ? Mijn collega en ik gaan in de pauze graag even snuusteren. Voor Dave heb ik laatst voor € 1,50 een complete doos ouderwetse Sio-Montage opgescharreld en voor mezelf een doos met nep-meccano. Kan ik ook eindelijk leren hoe hijskranen e.d. in elkaar zitten. Ik ben bijna 36, maar nooit te oud om te leren.

:)
Alle reacties Link kopieren
@Zeepaardje, wat een belachelijk gekloot van dat uitzendbureau. Ik zou niet weten hoe je dát op moet lossen, wat een gedoe.ja zeg dat zeker wel, wat een klootzakken., Ik ben natuurlijk gewoon verder aan het solliciteren (moet ook wel) maar ik  hoop nu gewoon dat het niet doorgaat met dat uitzendbureau (adecco) en dat ik nu echt gauw een andere baan kan vinden.



@Ringelding, Lekker, Shoppe bij Mamamini. Ga je ook naar die in  het Noorderplantsoen ? Mijn collega en ik gaan in de pauze graag even snuusteren. Voor Dave heb ik laatst voor € 1,50 een complete doos ouderwetse Sio-Montage opgescharreld en voor mezelf een doos met nep-meccano. Kan ik ook eindelijk leren hoe hijskranen e.d. in elkaar zitten. Ik ben bijna 36, maar nooit te oud om te leren.

:)
Alle reacties Link kopieren
Ben er nog wel hoor!

Maar was erg moe de laatste tijd en ziek.



Gaat de meeting nog door?
Alle reacties Link kopieren
Toch maar weer eens over een meeting beginnen om deze leuke Groet'n beetje levend te houden..



WANNEER dames? Nog zin in?



UP!
Upperdepup !!!!!



Ik kom voorlopig niet aan een meeting toe, helaas, maar heb vandaag wel een fijne Koninginnedag gevierd.



Loppersum onveilig gemaakt, voor de allereerste keer. Stelletje oplichters buiten het dorp, 2 euries voor een parkeerplekje. Nou, ammekont, in Sappemeer was zelfs de bewaakte fietsenstalling volgens mij gratis, dus zijn we even doorgereden en hebben we midden in het dorp, tegenover de vrijmarkt gratis geparkeerd. We zijn écht niet zo gek.

;)



Voor 47 euro hebben we opgescharreld:



- twee fietsen voor Dave (1 goed, 1 veel te groot),

- een fietshelm,

- een tractoraanhanger,

- een grote doos duplo,

- nep-meccano (dezelfde als die ik laatst had gekocht, dus aanvulling) 

- en een bordje van Staphorst



Bijna álles van ons "bestellijstje" hebben we kunnen vinden, alleen geen Sio-Montage. Vreemd, dat zag ik vroeger óveral liggen, maar nu nog geen plastic schroefje.



Hoe is het met de rest, hebben jullie ook een fijne dag gehad ?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben in ieder geval voor wat leven op het groet'n uut Grunn topic! Koninginnedag was bij mij wel apart. We zijn vanmiddag ff bij een paar bandjes hier in het dorp wezen kijken. Stelde niet zoveel voor hoor, wat kids die nog moeten beginnen, maar wel geinig. Biertje erbij... Gisteravond terug gekomen uit Londen, waar ik met een vriendin mijn verjaardag had gevierd, dus ik was nog een beetje moe vandaag. Maar ik heb het superleuk gehad daar, en op de avond van mijn verjaardag naar Deep Purple en Thin Lizzy geweest, beter kan het bijna niet. Vanaf morgen ga ik drie avonden de tournee van Marillion volgen in Nederland dus ik kan mijn (muzikale) lol wel op. Wat mij betreft is een meeting nog steeds ok, als er tenminste een beetje animo voor is! Bye!
Alle reacties Link kopieren
Oja hoor, lijkt me nog steeds leuk.

Mijn koninginnedag was redelijk gangbaar maar wel leuk.

Ben vandaag in het centrum geweest met zoon en vriend.

Lekker weer maar in de schaduw beetje fris met de wind erbij.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heerlijk in het zonnetje de auto ontdaan van ontplofte vliegjes :P

Achteraf was ik blij dat ik niet naar het centrum ben gegaan, ik hou er niet van als het zo vreselijk druk is. Dit was wel lekker ontspannen zo.



Incredible, ik ga komend weekend naar Londen! Wel voor werk, maar ach.



En een meeting lijkt me nog steeds een goed idee. Ik zal weer eens wat vaker mijn neus hier laten zien!
Voor degenen die niet op de "mama's-pijler" komen wil ik doorgeven dat Zoyla haar oudste dochter (negen jaar is ze, geloof ik) in het ziekenhuis ligt, met acute leukemie.;(



Zouden jullie kaartjes willen sturen naar Iris ? Ze ligt in het UMCG.





Iris

UMCG

M2VA kamer 13

Postbus 30.001

9700 RB Groningen







Alle reacties Link kopieren
Sluit ik me bij aan, Moppetoet.

Wat zijn andere dingen dan opeens onbelangrijk.
De namen van de sollicitanten naar de functie van Commissaris van de Koningin dienen absoluut geheim te blijven.





Okee, prima, maarreh, zou IEMAND mij kunnen beloven dat Ad Melkert niet bij de sollicitanten zit ? Ik las ergens dat zijn "huidige betrekking" afloopt.

Oh, alsjeblieft, ik denk erover om in het geval dat híj CdK wordt te emigreren naar Fryslân.



Verder nog een tip voor degenen die graag mooie lingerie kopen. Op de Vismarkt zit sinds kort een nieuwe lingeriezaak, in een kelder vlakbij het "Koude Gat" (bijna op de hoek van Vismarkt/Pelsterstraat).. Ze verkopen er fantastische dingen, óók in  "moeilijke" maten. Ik heb daar net een prachtige beha van Freya gekocht, voor nog geen 50 euro, en dat is met een cup 80G echt een koopje. En hij zit ZAALIG !!!
Alle reacties Link kopieren
Hey bedankt voor de tip Moppetoet! Ik heb ook een "moeilijke"maat (75E) dus ik zal er snel 'ns gaan kijken. Verkopen ze ook Marlies Dekkers?



Grappig.... ik hoop juist wel dat Ad Melkert erbij zit, zou graag met die man willen werken :D. Ik kan er wel achter komen wie erbij zitten hoor (en dat ga ik ook doen, NIEUWSGIERIG!!!!), maar het zou niet echt integer van me zijn om dat dan hier op het forum neer te pleuren ;)
Alle reacties Link kopieren
Ah joh, 't is hier toch hartstikke anoniem.:D
Deze toffe beha was dus € 47,95 !!! Een koopje voor een maat 80G. En hij zit echt lekker, plús geen afzakkende schouderbandjes (mijn vaste kwaaltje).



Het bijpassende slipje van € 29,95 heb ik niet genomen. Daarvoor ben ik bij de Zeeman en de V&D prima geslaagd. ;)
Oh, ja, die roze paashaasstrik vond ik te groot, dus die heb ik eraf geknipt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen ook even kijken als ik tijd heb! Ik heb dan geen grote maat, ik ben wel dol op lingerie uit het 'duurdere segment'. Heb er alleen nooit geld voor:P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen geld voor de duurdere lingerie maar het is vaak zo mooi he. Maar goed, er is ook veel leuk spul voor betaalbare prijzen :)

En gelukkig heb ik een maat die in het goedkope(re) segment heel goed verkrijgbaar is.



Had al een tijdje niet meegelezen hier dus zag nu  net pas het nieuws van de dochter van zoyla. Zoyla, als je hier nog leest, hoe staat het er voor?



Hoe is het met de andere meiden?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Zoyla heeft waarschijnlijk geen tijd meer om hier ook nog te kijken.

Ze is druk-druk-druk met duizendenéén dingen regelen ivm de verzorging van Iris, de opvang van Rosa en Myrdin, ziekenhuisbezoeken e.d.



Vandaag heb ik Zoyla even gezien, en Rosa meegenomen om een dagje met Dave te spelen, zodat de Zoy-familie even de handen "vrij had".



Morgen moet Iris weer een hele dag naar het ziekenhuis, voor nog meer ellende. Op de mama's-pijler staat een topic "Iris", hier vind je de laatste berichten. Er staan ook een adres voor kaartjes (via de school) en een verwijzing naar de weblog, waar vandaag nog hele leuke foto's op zijn gezet.



iris9.punt.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven