Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Overig
Welkom op de pijler Overig. Hier vind je alles dat je niet onder een andere pijler kwijt kunt. Tevens geeft deze pijler onderdak aan het centraal moderatortopic - waar je je vragen aan het moderatorteam kunt stellen - en het napraattopic, waarin je kunt praten over het beleid, topics die je opvallen of even stoom kunt afblazen.

[break]

Kletsgroepjes, grappige topics, topics waarin je hoofdletters of plaatjesplakrechten kunt aanvragen; al dit soort typische topics dat bij onder enkele andere pijler valt, kun je hier terugvinden.

Het grote rijlessen/examen babbel topic

15-04-2017 18:09 83 berichten
Link kopieren Quote
Hi lessers,

Al een aantal maanden zit ik op Viva en andere forums wat mee te lezen over rijlessen en alles wat er bij komt. Ook hier een superleuk stuk doorgelezen met o.a Bittermoon. Na alles door te hebben gelezen en mee te hebben geleefd voelde het bijna alsof ik die meiden goed kende! hahaha :)

Nu viel het mij op dat iedereen toch wel erg veel steun had aan elkaar. Aangezien mijn hele omgeving gek van mij aan het worden is...(Ik kan alleen nog maar zinnen maken met het woord "rijbewijs'erin) dacht ik dat het misschien wel leuk was een centraal topic te openen waar iedereen zijn/haar ei in kwijt kan! Ook als je hem allang op zak hebt maar je ervaring wilt delen ben je welkom ;)

Ik zal aftrappen : Op mijn 19de wat lesjes gehad en mijn theorie toen in 2 x gehaald. Door mijn studie toendestijds niet vaak genoeg kunnen rijden met als gevolg dat mijn theorie verlopen was en ik geen zin meer erin had.

Nu ben ik sinds Februari weer aan het lessen! En heb op 14 maart mijn theorie in 1 keer gehaald :D

Oeffff bloed zweet en tranen, een maand lang elke avond een uur zitten blokken ervoor.

Super trots uit de zaal komen lopen en er dan achter komen dat bijna iedereen een cursus had gedaan vlak voor het examen waar ze de antwoorden kregen?????? huh..pardon? maar goed.... hij is dus binnen.

Nu moet ik in Mei dus de afrijden en voor mijn gevoel er he-le-maal niet klaar voor :(!!

Als ik aan mijn rijexamen denk schiet mijn hartslag al omhoog. Bij mijn theorie examen was ik ZO zenuwachtig dat je mijn shirt mee zag bewegen door het bonzen van mijn hart....dacht even dat hij er mee zou stoppen hahaha.

Hoe gaat het bij jullie? Hoever ben je al?... Heb je er vertrouwen in of juist niet?
Rust roest
Link kopieren Quote
Geslaagd!!!! Zooo wat ben ik blij.

Mijn instructeur gaat wel een klacht indienen bij het CBR omdat hij de route veel te moeilijk vond. Maar dat maakt me niet uit want ik ben lekker geslaagd!!! :cheer2:
Link kopieren Quote
:cheer2:GEFELITEERD!!!! waauuuww we zitten hier wel in een groene golf van geslaagden he!!!!

Hoop dat we dit zo kunnen doorzetten :rolling:

Ja? was je route zo moeilijk??
Rust roest
Link kopieren Quote
Dankjewel! Ja, het was vooral een erg onoverzichtelijke route. Ik had aangegeven dat ik wat moeite had met het onthouden van de opdrachten, daar zou de examinator rekening mee houden. Nou mooi niet dus! Het was natuurlijk niet erg dat ik toen bijna verkeerd reed, dus dat was wel fijn! (:
Link kopieren Quote
Nog meer lessers opweg naar hun examen? Of ben ik de enige in heel NL momenteel :-P
Rust roest
Link kopieren Quote
Ik ga volgende week beginnen met lessen. Ben al een tijdje werkeloos en ik merk nu dat ik geen auto heb toch wel een belemmering is. Heb bijna 20 jaar kunnen fietsen naar mijn werk maar die kans op luxe zie ik steeds kleiner worden. Solliciteren op een functie 30 km verderop komt nu steeds vaker voor en het hebben van een rijbewijs is regelmatig een pre. Dus volgende week mijn eerste les.
Link kopieren Quote
Sportyspyz schreef op 21 april 2017 @ 14:35:

Nog meer lessers opweg naar hun examen? Of ben ik de enige in heel NL momenteel :-P

Als het een troost mag zijn: in BE zijn de examencentra volgeboekt tot eind juli over heel Vlaanderen, dus ik denk dat je in NL ook niet alleen zult zijn :P

@Beerie proficiat!! wat knap dat je geslaagd bent ondanks dat je route extra moeilijk was :D
Link kopieren Quote
Bij mijn examencentrum (in nederland) was ook alles vol tot juli! Ik hoop ook dat dat een troost voor je is hahahaha
Link kopieren Quote
-Beerie schreef op 24 april 2017 @ 14:43:

Bij mijn examencentrum (in nederland) was ook alles vol tot juli! Ik hoop ook dat dat een troost voor je is hahahaha
Klopt, echt zoveel is vol!

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven