Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!



Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.



X



LV, Star, Yas en Leo









Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Leo, gefeliciteerd.



De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren


Alle reacties Link kopieren
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Het is half 8 geweest...



En ik moet zo de auto in en daarna heb ik weinig tijd voor het forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Talkinghead schreef op 25 augustus 2016 @ 07:51:

Het is half 8 geweest...





Dit wilde ik ook komen posten.

Dus.

Leo, waarom duurt het zo lang?

De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Bloes, dat plaatje van jou is leuk!



Vreselijke nacht gehad! Echt nauwelijks geslapen. Ben van ellende buiten op een tuinstoel gaan liggen. Toen ik het te koud kreeg ben ik weer in bed gekropen en heb nog eventjes geslapen.
Kun je vandaag nog wat bijslapen Du?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Leo!
Leo, gefelie!!



Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 24 augustus 2016 @ 23:32:

[...]





Genieten is dat he?

Hier ook de avond in de tuin doorgebracht. Beetje sterren kijken...muziekje..heerlijk.

Ja was fijn. Maar of het slim was

Gelukkig zit ik straks op een saaie stille plek en mag ik om 13.00 uur naar huis.

Was eigenlijk van plan ff naar de stad te fietsen. Paspoort is klaar. Maar dat is denk ik niet slim. Kan dat beter morgen vroeg doen.
ana_isabel, nog gefeliciteerd, hoe houdt ze het in deze hitte?



Gisteren de hitte ontvlucht door met een bootje te gaan varen. Maar vannacht nauwelijks geslapen: te heet op zolder, ook al stond alles tegen elkaar open. Net als Dolfje zat ik gisteren rond 23ur nog heerlijk met een kop thee in de tuin. Voelde me heel klein, daar op dat ieniemienie Randsteedse postzegeltje. Dacht nog 'als een alien me nu ziet, lacht ie zich helemaal suf'!



Nu weer fijn onder het platte dak op de vijfde Sterkte allemaal vandaag, Leo, wat was het nou???
quote:duende12 schreef op 25 augustus 2016 @ 08:13:

Bloes, dat plaatje van jou is leuk!



Vreselijke nacht gehad! Echt nauwelijks geslapen. Ben van ellende buiten op een tuinstoel gaan liggen. Toen ik het te koud kreeg ben ik weer in bed gekropen en heb nog eventjes geslapen.O shit, erg hè? Ik viel tegen 6-en in slaap, het was eindelijk voldoende afgekoeld. En toen ging om 7 uur de wekker
quote:ana_isabel schreef op 24 augustus 2016 @ 22:26:

[...]





gaat super! kleine slaapt al door en het is alsof ze er altijd al is geweest

Nu nog lichamelijk opknappen.



Oh wat fijn, dat klinkt echt heerlijk! Lekker genieten, en hopelijk komt het met je rug ook gauw goed



Van harte gefeliciteerd lieve Leo!
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik blij met mijn slaapkamer op het noorden, met nog 2 verdiepingen boven me. Het was er niet koel, maar vergeleken met een zolder was het er denk ik een ijskast. Ik heb dan ook prima geslapen, geen last van de warmte gehad.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Hier ook prima geslapen, na een paar rotnachten.

Maar ik kan steeds beter tegen warmte, dat is echt veranderd. En ik heb een koud matras, dat scheelt behoorlijk.

Ben zo blij met nog een paar dagen zomer en warmte voordat die nare dondere sombere dagen er weer aankomen.
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 08:39:

Hier ook prima geslapen, na een paar rotnachten.

Maar ik kan steeds beter tegen warmte, dat is echt veranderd. En ik heb een koud matras, dat scheelt behoorlijk.

Ben zo blij met nog een paar dagen zomer en warmte voordat die nare dondere sombere dagen er weer aankomen.Da's ook weer zo, ik stop al met piepen. Bovendien komt zoonlief tussen de middag even langs bij mijn werk om samen een gigagroot ijsje te gaan eten
Leuk Hunnie!
Leo

Ik heb heel onrustig geslapen. Veel wakker geworden, maar gelukkig viel ik telkens redelijk snel weer in slaap.

Het voordeel is dat ik dan ook veel droom en dromen vind ik leuk.

Van de hitte niet veel last gehad. Beneden blijft te temperatuur de hele dag aangenaam en boven hebben we een ventilator. Ook ideaal tegen de muggen.
Ik vind warmte heerlijk! Maar ik heb het in bed eigenlijk altijd net wat te warm. Slaapkamer ligt op het noorden en man heeft echt prima geslapen. Mss dat ik vanmiddag even ga liggen.
Ana fijn dat het goed gaat!
Gefeliciteerd Leo!!



En Ana! Heb het net gemist, eindelijk bevallen dus! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Leo! Speciaal voor jou zing ik een liedje (virtueel dan hè)







Maarreh... hoe zit het nou met dat kedo?
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven