Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.



Selamat makan!











Die onregelmatigheid lijkt me vervelend.



Ik sta ook vroeg op (5 uur of half 6) en ga tussen 9 en half 10 slapen, maar wel regelmatig.
Ik vond mezelf al zielig dat ik om half 6 wakker gemaakt werd.

(En daarna kon slapen). Jeetje LV. Hoop dat je niet al te snel weer zo vroeg moet beginneN?
quote:Peacy schreef op 27 maart 2017 @ 17:38:

Ik vond mezelf al zielig dat ik om half 6 wakker gemaakt werd.

(En daarna kon slapen). Jeetje LV. Hoop dat je niet al te snel weer zo vroeg moet beginneN?Ik vind het niet heel erg hoor, want dan ben ik ook lekker vroeg weer klaar. En over het algemeen gaat het me goed af, dat vroege opstaan. Maar vandaag, met die zomertijd, was het wel even zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Wow LV wat een tijd, ik vond 8 uur al vroeg en ben nu op.. Heb al gegeten want man is laat en ik had me toch een partij honger.




Lasagne staat in de oven, dus nog eventjes en dan smullen maar
Alle reacties Link kopieren
LV. Ik heb een tijd een baan gehad waar ik 2 diensten had: van 6 uur 's ochtends tot 15 uur of van 15 uur tot 1 uur 's nachts. Tussen een wissel had ik een dag vrij, maar man wat vond ik dat zwaar! Om 9 uur naar bed en niet kunnen slapen omdat m'n ritme de dagen ervoor ' laat ' was en dan om half vijf uit bed moeten. En dan bedenken dat ik lekker de middag vrij was, maar als puntje bij paaltje kwam viel ik op de bank in slaap tot 18 uur, snel eten en weer naar bed Dan gingen de late diensten me toch beter af.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik zit klaar met popcorn voor het raam. Vanavond gaat het Noorderlicht knallen
Alle reacties Link kopieren
Ik was vandaag lekker vrij dus had nog niet echt de zomertijd in de gaten. Morgen gaat de wekker om half 6 en dat gaat ongetwijfeld tegenvallen.

Vandaag wel zalig gewandeld, daar was het echt perfect weer voor! Daarna lekker in de tuin zitten lezen en doezelen. Topdag je in mijn beleving!



Filee veel plezier met de 'voorstelling'!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
quote:Filee schreef op 27 maart 2017 @ 20:23:

Ik zit klaar met popcorn voor het raam. Vanavond gaat het Noorderlicht knallen Gezellig! Wij hebben hier alleen maar gewoon licht. Wel later dan vrijdag, en jett leg. Ik dan, man kwam thuis en ging nog even een boom snoeien voor het donker werd.
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet van het laatste restje rood aan de horizon. Het was een prachtige zonsondergang met alle kleuren van de regenboog en een zon die zichtbaar zakte en een prachtige lichtwerking in huis. 1 van de redenen waarom ik hoog wonen zo fijn vind!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh en zoon van veertien vond het maar raar dat we op maandag zo vroeg gingen eten. Terwijl we om kwart over zes aten, wat voor ons doen echt niet vroeg is.
quote:sssssst schreef op 27 maart 2017 @ 20:33:

[...]



Gezellig! Wij hebben hier alleen maar gewoon licht. Wel later dan vrijdag, en jett leg. Ik dan, man kwam thuis en ging nog even een boom snoeien voor het donker werd.Hier is het nu helemaal donker. Dat is goed, want er wordt straks een zonnestorm verwacht. Volgens de app is het er nu al, maar was het te licht. Nu zal het dus snel zichtbaar moeten zijn.
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2017 @ 20:36:

Ik geniet van het laatste restje rood aan de horizon. Het was een prachtige zonsondergang met alle kleuren van de regenboog en een zon die zichtbaar zakte en een prachtige lichtwerking in huis. 1 van de redenen waarom ik hoog wonen zo fijn vind!Ja hoog wonen heeft zo zijn voordelen. Bij mijn vorige woning woonde ik op 5 hoog. Ik kom vanuit mijn raam zo het Noorderlicht zien. Nu woon ik begaande grond en zou ik naar buiten moeten om het echt goed te zien.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook lekker gewandeld maar ik had al behoorlijk last van mijn voeten door het concert van vrijdag en het gesjouw op het werk vandaag. Morgen ( en de rest van de week)probeer ik sjouwen wat af te wisselen met bureau uren.
Alle reacties Link kopieren
Je hoofdpijn wel wat gedimd Dolfje?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ja gelukkig wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 27 maart 2017 @ 20:32:

Ik was vandaag lekker vrij dus had nog niet echt de zomertijd in de gaten. Morgen gaat de wekker om half 6 en dat gaat ongetwijfeld tegenvallen.

Vandaag wel zalig gewandeld, daar was het echt perfect weer voor! Daarna lekker in de tuin zitten lezen en doezelen. Topdag je in mijn beleving!



Filee veel plezier met de 'voorstelling'!

Klinkt inderdaad als een hele fijne dag Takkie, lekker opladen en dan kan je weer. Behalve die wekker

Afgelopen nachten veel wakker geweest en waar ik voor het zomeruur dan nog net even 2 uurtjes 'goede' slaap pakte is dat met het zomeruur 1 uur. Brak brak brak. Ongesteld worden met ontploffende borsten en buikkrampen helpt ook niet in brakke tijden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 27 maart 2017 @ 21:09:

Ja gelukkig wel.Fijn! Nu je energie en je spanningsboog onder de knie krijgen! Vind je je nieuwe manier van werken wel ok?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Wat we nu doen op het werk is tijdelijk, over twee weken wordt het anders maar wel weer normaal. Er veranderd het eea. Als het goed is heb ik dan twee vrije dagen per week of er moet iemand vrij of ziek zijn.
quote:Filee schreef op 27 maart 2017 @ 20:37:

[...]

Hier is het nu helemaal donker. Dat is goed, want er wordt straks een zonnestorm verwacht. Volgens de app is het er nu al, maar was het te licht. Nu zal het dus snel zichtbaar moeten zijn.Hier is het nu ook helemaal donker. En het stinkt. De boer om de hoek is mest aan het uitrijden. Boven stonden alle ramen nog open en nu stinkt het overal in huis. Beetje jammer.
Sorry dat ik hier zo weinig ben, maar heb het ontzettend druk vlak voor mijn vakantie.



Voor jullie allemaal
Het is begonnen
De hele lucht is gevuld met groene strepen en bogen
quote:Filee schreef op 27 maart 2017 @ 21:41:

De hele lucht is gevuld met groene strepen en bogenAls ik nog eens tijd en geld heb............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven