Het zaterdagmorgentopic!

25-06-2016 09:55 116 berichten
Hallo allemaal!



Het werd wel weer eens tijd.

Hoewel ik geen echte plannen heb, denk ik dat ik vandaag op mijn snorretje stap en de stad onveilig ga maken. Ik ben benieuwd naar wat er in het pand van V&D zit, als het alweer bezet is en ik heb zin om ietys voor mezelf te vinden, een kleinigheidje.



Wat gaan jullie vandaag doen? Hebben jullie woeste plannen of ben je van plan om lekker rond te hangen? Het is mij allemaal om het even, maar kom het even m,elden, dan maken we er een gezellig topic van.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, wij krijgen vanmiddag nog kraamvisite, een collega van mijn vriend en zijn vrouw en kindje. Onze dochter is nu 14 weken oud. Verder rustig aan. Wat voorbereidingen treffen voor maandag. Dan wordt dochter geopereerd. Ze moet waarschijnlijk een paar nachten blijven, gelukkig mag er één van ons ook blijven slapen. Dus ook eigen tas vast pakken. Morgen ook nog even genieten van de laatste rust
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je dit topic weer hebt geopend Cateautje



Ik was van plan om vandaag hard aan het werk te gaan. Ik heb het bizar druk op mijn werk momenteel. Maar nu heb ik hoofdpijn en ben ik ook kapot van de hele week al hard werken, dus ik denk dat ik het maar uitstel tot morgen. Vandaag dus een beetje schoonmaken, in de tuin aan de slag (die is nogal verwaarloosd doordat ik het zo druk heb/had) en rustig forummen en/of een boek lezen ofzo.



Fijne zaterdag allemaal!
quote:fietsie schreef op 25 juni 2016 @ 11:35:

Niet veel!



Ik ben moe. Vier dage werke vind ik bij nader inzien net iets te veel. Nog drie weken en dan is het klaar en gedaan. Dan heb ik vakantie, en houdt de baan op te bestaan. Weekenden echt nodig om effe bij te tanken en heet eest noodzakelijke huishouden af te ronden. Iets te weinig tijd

/energie voor sociale dingen helaas.

Wat jammer dat het werken je zo zwaar valt. Ik hoop dat de tijd snel voor je gaat, zodat her snelo achter de rug is.

Rust goed uit dit weekend en probeer een beetje te genieten van kleine dingen.



Sociale dingen komen wel weer, daar hoef je niet haastig over te zijn. Zorg eerst maar eens goed voor jezelf.
quote:despie schreef op 25 juni 2016 @ 11:38:

Goedemorgen, wij krijgen vanmiddag nog kraamvisite, een collega van mijn vriend en zijn vrouw en kindje. Onze dochter is nu 14 weken oud. Verder rustig aan. Wat voorbereidingen treffen voor maandag. Dan wordt dochter geopereerd. Ze moet waarschijnlijk een paar nachten blijven, gelukkig mag er één van ons ook blijven slapen. Dus ook eigen tas vast pakken. Morgen ook nog even genieten van de laatste rust

Ik hoop dat het niet al te ernstig wat er met je dochter aan de hand is en dat het weer goed komt. Altijd erg als er iets met kinderen is, bah!



Als het je laatste rust is, neem het er dan van, je weet nooit wanneer het weer zo ver is dat je kunt relaxen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik ben nu wat aan het rommelen in huis. Zo meteen nog even boodschappen doen en even bij mijn eergisteren geboren neefje kijken

Vanavond een avonddienst tot 11 uur.
Erger je niet, verwonder slechts!
De wasmachine is nu een wasje aan het draaien en die ga ik zo ophangen. Verder ben ik bezig met het laatste deel van mijn onderzoeksplan en die wil ik maandag de deur uit doen. Dus moet nog even opschieten met het laatste stukje en dan alles nalezen
quote:ibbeltje12 schreef op 25 juni 2016 @ 11:43:

Leuk dat je dit topic weer hebt geopend Cateautje



Ik was van plan om vandaag hard aan het werk te gaan. Ik heb het bizar druk op mijn werk momenteel. Maar nu heb ik hoofdpijn en ben ik ook kapot van de hele week al hard werken, dus ik denk dat ik het maar uitstel tot morgen. Vandaag dus een beetje schoonmaken, in de tuin aan de slag (die is nogal verwaarloosd doordat ik het zo druk heb/had) en rustig forummen en/of een boek lezen ofzo.



Fijne zaterdag allemaal!

Werk je jezelf niet over de kop meid, want dan wordt er helemaal niets meer gedaan.

Je kan die tuin ook gewoon even laten, de natuur kan heel goed voor zichzelf zorgen hoor.



Pas goed op jezelf! Geniet een beetje van je weekend!!!
Alle reacties Link kopieren
Beetje rondhangen

Straks ff stad in of bos in met honden

Vanavond uit eten met vrienden bij nieuw tentje
quote:joostelientje schreef op 25 juni 2016 @ 11:58:

Goedemorgen!

Ik ben nu wat aan het rommelen in huis. Zo meteen nog even boodschappen doen en even bij mijn eergisteren geboren neefje kijken

Vanavond een avonddienst tot 11 uur.

Gefeliciteerd tante, wat leuk!



Geniet van je dag en werkze voor vanavond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 11:57:

[...]



Ik hoop dat het niet al te ernstig wat er met je dochter aan de hand is en dat het weer goed komt. Altijd erg als er iets met kinderen is, bah!



Als het je laatste rust is, neem het er dan van, je weet nooit wanneer het weer zo ver is dat je kunt relaxen.Het is gelukkig niet ernstig, ze heeft een aangeboren afwijking waaraan ze nu geholpen wordt. Maar toch spannend wat voor invloed de narcose op haar heeft. Ze is nu zo ontzettend vrolijk en tevreden, slaapt al door...
quote:Rusticaa schreef op 25 juni 2016 @ 11:59:

De wasmachine is nu een wasje aan het draaien en die ga ik zo ophangen. Verder ben ik bezig met het laatste deel van mijn onderzoeksplan en die wil ik maandag de deur uit doen. Dus moet nog even opschieten met het laatste stukje en dan alles nalezen

Veel succes gewenst met je plan, ik hoop dat het is geworden wat je er van verwacht.





Fijn weekend!
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 12:01:

[...]



Veel succes gewenst met je plan, ik hoop dat het is geworden wat je er van verwacht.





Fijn weekend!



Ja ik denk het wel. Maar zoals altijd verloopt een project toch niet zoals voorspeld op papier . Het is dus meer een soort opstapje voor het vervolg.



Fijn weekend!
quote:Sweety2015 schreef op 25 juni 2016 @ 12:00:

Beetje rondhangen

Straks ff stad in of bos in met honden

Vanavond uit eten met vrienden bij nieuw tentje

Wat een heerlijk relaxte dag, geniet er van!



Ik mis het om een hond te hebben.
quote:despie schreef op 25 juni 2016 @ 12:01:

[...]



Het is gelukkig niet ernstig, ze heeft een aangeboren afwijking waaraan ze nu geholpen wordt. Maar toch spannend wat voor invloed de narcose op haar heeft. Ze is nu zo ontzettend vrolijk en tevreden, slaapt al door...

Daar was ik ook bang voor toen mijn zoon aan zijn ogen geopereerd moest worden, maar het is allemaal heel erg meegevallen. Ik hoop dat dat voor jouw kindje ook geldt.



Veel succes gewenst voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 11:59:

[...]



Werk je jezelf niet over de kop meid, want dan wordt er helemaal niets meer gedaan.

Je kan die tuin ook gewoon even laten, de natuur kan heel goed voor zichzelf zorgen hoor.



Pas goed op jezelf! Geniet een beetje van je weekend!!! Dankjewel, je hebt eigenlijk helemaal gelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 11:17:

[...]



Lekker, uitslapen, altijd een goed plan.



Je hebt dus een hele kinderdag voor de boeg, wat heerlijk!





Geniet van je dag en van de BBQ, als het goed is zit het weer mee.



Uitslapen was het niet echt. Gewoon lang blijven liggen met de kids in bed. Maar da's ook fijn!



Ook fijn weekend voor jou cateautje!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 12:04:

[...]



Daar was ik ook bang voor toen mijn zoon aan zijn ogen geopereerd moest worden, maar het is allemaal heel erg meegevallen. Ik hoop dat dat voor jouw kindje ook geldt.



Veel succes gewenst voor jullie.

Fijn om te lezen dat het ook kan meevallen. Op internet lees je toch vooral de worst case scenario's. Positieve verhalen worden natuurlijk minder gedeeld. Dat had de huisarts ook al tegen me gezegd.



Dank je wel!
quote:Finjie schreef op 25 juni 2016 @ 12:08:

[...]





Uitslapen was het niet echt. Gewoon lang blijven liggen met de kids in bed. Maar da's ook fijn!



Ook fijn weekend voor jou cateautje!

Jazeker is dat fijn, dat kan ik me nog goed herinneren en daar genoot ik met volle teugen van.





Dankjewel!
quote:despie schreef op 25 juni 2016 @ 12:12:

[...]



Fijn om te lezen dat het ook kan meevallen. Op internet lees je toch vooral de worst case scenario's. Positieve verhalen worden natuurlijk minder gedeeld. Dat had de huisarts ook al tegen me gezegd.



Dank je wel!

Op internet crepeer je overal van. Het beste is om daar vandaan te blijven.

Je moet maar zo denken dat je kindje in dit soort gevallen niet uniek is en dat ze dat al heel vaak hebben gedaan. Komt goed.

Ik vertel je niet dat je je niet druk moet maken, want dat doe je toch wel, maar ga er maar vanuit dat het zo'n vaart niet loopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 12:16:

[...]



Op internet crepeer je overal van. Het beste is om daar vandaan te blijven.

Je moet maar zo denken dat je kindje in dit soort gevallen niet uniek is en dat ze dat al heel vaak hebben gedaan. Komt goed.

Ik vertel je niet dat je je niet druk moet maken, want dat doe je toch wel, maar ga er maar vanuit dat het zo'n vaart niet loopt. bedankt voor je lieve berichtje. Vriend staat er best relaxed in en heeft er vertrouwen in dat ze na de operatie net zo sterk en tevreden zal zijn. Ligt ook aan onze eigen houding en uitstraling natuurlijk. Het komt vast goed inderdaad. Jij ook een fijne dag! Niet de hele dag op onze berichtjes blijven reageren hè
ik zit in ons tuintje waar ik nog steeds erg van geniet omdat ik jaaaaren geen tuin heb gehad. Heb al een flinke wandeling gemaakt met de hond, wat heerlijk was. De omgeving waar we nu wonen is mooi. We zijn er zo op vooruit gegaan, heerlijk.

Ook mega veelstress gehad de afgelopen weken. Gister was ik helemaal total loss. Soms valt een vrije zaterdag dan tegen, maar vandaag niet, ik voel mezelf ontspannen, heerlijk.

Zoon heeft kikkers in een grote glazen pot. Hij heeft ze verschoond met mijn hulp. Heel grappig om te zien.



Vanmiddag ff naar de bieb,zoon wil een bepaald boek uitzoeken. Ook voor het eerst dat hij dat vraagt en ik ben er blij mee.

Vanavond wat drinken bij een jarige buur, ook voor het eerst, ik ben benieuwd.



Misschien nog wat huishoudelijks maar misschien ook wel niet. Ben druk zat geweest en morgen is er weer een dag.



iedereen veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cateautje!



Ik ben vanmorgen om half 8 opgestaan. Was compleet uitgeslapen. Lag er gisteren al om 22.30 in.

Heb tot 10.00 uur de krant gelezen met een kop koffie.

Toen alle was verzameld en gesorteerd.

De eerste was zit nu in de droger. Nog 5 machines te gaan.

Tussendoor ben ik bezig met het afronden van de groepsplannen van mijn klas.

Ik wissel dingen graag af, soms werken met mijn hoofd, soms met mijn handen.

Ga zometeen de bedden van de kinderen verschonen. (zit al inbegrepen bij de 5 wassen )



Vanavond een feestje, 150 kilometer verderop.

Hier in het oosten regent het trouwens, niet echt speeltuinweer.



Fijne zaterdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen! Cateau, wat gezellig dat je er weer bent op de zaterdagochtend! Ik zit bij mijn zus op de veranda van de zon te genieten. Zo heerlijk, hier hoef ik helemaal niets.

En dan doe ik natuurlijk wel dingetjes (boodschappen, eten, vaatwassers, honden) maar het hoeft allemaal niet.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 11:54:

[...]



Wat jammer dat het werken je zo zwaar valt. Ik hoop dat de tijd snel voor je gaat, zodat her snelo achter de rug is.

Rust goed uit dit weekend en probeer een beetje te genieten van kleine dingen.



Sociale dingen komen wel weer, daar hoef je niet haastig over te zijn. Zorg eerst maar eens goed voor jezelf.

Het werk is heel leuk en valt me op zich niet zwaar hoor! Juist de vrije dagen vallen zwaar, want er moet op die dagen té veel. Komt ook doordat man het heel druk heeft, zoals gewoonlijk als de bouwvak nadert. Man moet nu regelmatig werken op zijn vrije dag, moet nog een paar dagen op zakenreis etc. Dus vooral privé te veel te doen om goed tot rust te komen. En een dochter die uit huis is tijdelijk die ook niet even een keertje kan koken oid en twee zoons die dat niet willen en dus niet kunnen.



Leuk trouwens dat je weer eens een zaterdag topic hebt geopend! Gaat het weer goed met ne?
Alle reacties Link kopieren
Vergeet je met je enthousiasme hier niet zelf van je zaterdag te genieten Cateautje?



De bieb was niet veel soeps, dus de portemonnee dicht gehouden.

Even m'n tuintje bijgewerkt net. Hier in de regio (Utrecht) is de hoeveelheid regen precies goed voor mijn plantjes. Alleen de aardbeien rotten weg. Maar ik zie al een boel komkommers, augurken, tomaten en sperziebonen aan mijn planten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven