Het zou wettelijk verboden moeten worden:

14-05-2014 14:18 261 berichten
Het zou wettelijk verboden moeten worden:
Leraren die niet kunnen spellen.

Ik ken basisschoolleerkrachten die 'ik wordt' schrijven
Alle reacties Link kopieren
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 14 mei 2014 @ 14:50:

Mensen die een hekel hebben aan Aart de Luiaard, dat hier melden en vervolgens het merk erbij zeggen (waardoor ze dus gewoon reclame aan het maken zijn). Aaargh!





te lange French manicure kunstnagels, met de natuurlijke look die er natuurlijk niet natuurlijk uit ziet



wit plastic tuinmeubilair.



Tuinbroeken zijn weer hip, kunnen we nu dan weer stoppen met die hype?



Mini broekjes met een geperforeerde panty eronder.



Mama's die naar zichzelf refereren als mama, snapt u het nog ?



Vrouwen die wachten op hun "ei" we zijn toch geen kippetjes , of eenden die leggen ook eieren.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die bier drinken.



(sorry voor degene die het graag drinken, ik vind het zo niet lady like, ik krijg dan altijd de neiging om ze dan ook in een tuinpak te hijsen)
Nou ja! Ballerina vind ik erg leuk!!
Barbie en Michael op tv
Verbieden: mannen met driekwart zomerbroeken.



Volwassen mensen met een rugzak op.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die niet z.s.m. naar de bestemming willen en het gas loslaten voor een groen stoplicht, opdat het maar snel oranje en rood mag worden.



Links rijden na 19 uur s'avonds, netjes ver onder de standaard toegestane snelheid rijden, lees 100 waar je overdag 120 mag en s'avonds 130. Waarom ?????





Wie heeft een link naar Aart de Luiaard?
Slecht georganiseerde en communicerende sportclubs. Hoe demotiveer je kinderen...
Kraamvloeden, uuuuuuuuuuggghghg
quote:liubi schreef op 14 mei 2014 @ 15:29:

Wie heeft een link naar Aart de Luiaard? Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb...

Klik!
Alle reacties Link kopieren
Milieudefensie en Greenpies!
Alle reacties Link kopieren
3x of vaker sprayen met parfum. Vooral met mierzoete parfum. Om kotsmisselijk van te worden.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Het gebruik van het woord 'meis', hoe lief bedoeld ook.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Dat je in de Viva app eerst een heel topic door moet scrollen, voordat je naar een volgende pagina kunt.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 14 mei 2014 @ 15:37:

[...]





Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb...

Klik!



Hij doet het niet hier

Saudi's hebben blijkbaar een hekel aan Aart de Luiaard.

Blijkbaar met reden LOL
quote:boerderijgeit028 schreef op 14 mei 2014 @ 15:17:

Vrouwen die bier drinken.



(sorry voor degene die het graag drinken, ik vind het zo niet lady like, ik krijg dan altijd de neiging om ze dan ook in een tuinpak te hijsen)Mensen die vinden dat alle vrouwen aan een bepaald verouderd beeld moeten voldoen...bier is gewoon lekker!
Mijn buurjongen.
Bij 'meis' krijg ik altijd een beeld voor me van een type vrouw dat naar de huishoudbeurs of Libelle zomerweek gaat.
En vrouwen met een zo'n lekker makkelijk na het douchen kort kapsel.. brrrr.
quote:sinnombre schreef op 14 mei 2014 @ 15:45:

Bij 'meis' krijg ik altijd een beeld voor me van een type vrouw dat naar de huishoudbeurs of Libelle zomerweek gaat.Nee dat zijn de vrouwen die iedereen schat noemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 14 mei 2014 @ 15:26:

Mensen die niet z.s.m. naar de bestemming willen en het gas loslaten voor een groen stoplicht, opdat het maar snel oranje en rood mag worden.



Links rijden na 19 uur s'avonds, netjes ver onder de standaard toegestane snelheid rijden, lees 100 waar je overdag 120 mag en s'avonds 130. Waarom ?????







+1

Ben jij mij??
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zich ongevraagd met mijn jengelende peuter in de supermarkt gaan bemoeien, pffff
Alle reacties Link kopieren
Ooooohhhh @ evelyn82, dat vind ik ook mateloos irritant!
Roddelen in het algemeen, bij het schoolhek in het bijzonder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven