Hoe stel je je de overige forummers voor?

12-05-2007 17:08 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor beeld heb je voor ogen als je aan Bronny denkt? Wat zit er op je netvlies als je Zamirah leest? Of Pers? In welk "hokje" plaats je GothicBride?

Een struise blondine uit Friesland? Een kleine pittige vrouw met woeste krullen? Zie je een beweeglijke vent met veel mimiek? 

Natuurlijk niet de bedoeling om elkaar af te branden, maar het lijkt me leuk om over jezelf te lezen hoe een ander je ziet die jou niet kent....
Alle reacties Link kopieren
Google weet het ook niet, Steph :(







Uw zoekbewerking - sostomisienie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd



Suggestie:



Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.

Probeer andere zoektermen.

Maak de zoektermen algemener


Denk dat je het hardop moet zeggen om het te snappen: so-stom-is-ie-nie :D
Alle reacties Link kopieren
Yvett



ik dacht , ik verzin eens een nieuw woord wat wel vaak gebruikt moet worden op het forum hihihi, je ziet , je bent toch op zoek gegaan:P



ja die foto van mij, breek me de bek niet open, niet echt goed voor mijn image he, onderuitgezakt op de bank met 2 maltezer hondjes over mij heen hihihih.
Alle reacties Link kopieren
trouwens op beauty staat een foto van mijn rug bij een topic over tattoo's. nou is ie niet echt klein, dus ik heb best veel pijn gehad,  heul veul ,als dat niet stoer is, dan weet ik het nie meer:D



Yvett, ben jij een heel tenger meisje , beetje rossig blond haar, heel fijn haar, met sproeten in je gezicht, zo n guitig welke smaak thee wil je typje??
Alle reacties Link kopieren
Ik herinner me die hondjes niet. Da's dan wel weer vrij Barbie :P
Alle reacties Link kopieren
ja he, ben helemaal leip met ze, das wel prototype muts!!
Alle reacties Link kopieren
Yvett, ben jij een heel tenger meisje , beetje rossig blond haar, heel fijn haar, met sproeten in je gezicht, zo n guitig welke smaak thee wil je typje??






Die beschrijving klopte nog wel toen ik 3 was, maar nu klopt er niks meer van, behalve de sproeten. Mijn nick is zelfs niet Yvett :) 



Ik heb mijn beschrijving gisteravond al ergens in dit topic gezet.


Niet slecht dames, maar als jullie een beetje een geheugen hebben kan je aan de hand van mijn postings toch een redelijk beeld vormen:



Overbeharing overal, met name tussen de borsten en dan doorlopend naar het voorhoofd.



Binnenste schaamlippen 8,53 cm uitstekend



Tieten yoyo'en tussen theezakjes en deinende tetters, al naar gelang de stemming



Borstelige wenkbrauwen



Vettig haar, isoleert geweldig in de winter.



Make up? wasda???



Je vergeet je rococo bovenbenen Meds. Die mogen wel even genoemd worden. Van die boomstammen door het vele slootslempen (waar Meds trouwens kampioene in was in 1977!)





Verdere beeldvorming:

Leo: Sophia Loren maar dan jong en minder kil



Klopt. Sooph en ik zijn werkelijk één gezicht, alleen ben ik roder van haar en doe ik mijn ogen verder open op foto's.
Alle reacties Link kopieren
ze is ook weleens roder geweest, zo dus  Elo??????
Hoe kom jij aan mijn foto Stootje!? :@
Alle reacties Link kopieren
makkie bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Nijn, Compli klopt van geen kanten! :D
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren




quote: Jacqie reageerde



Iris16: type spijkerbroek, makkelijke schoenen en kan de hele wereld aan. Kort haar.



Ttttssssss,wat heb jij een raar beeld van mij:o Ikke in een spijkerbroek,welnee......Nee ik draag altijd netjes een kokerrok,of een nette BR,dat korte haar zit onder mijn TP,en makkelijke schoenen,meid,hoe hoger de hak,hoe slanker ik overkom,verder ben ik vaste klant bij Conny,en is Leco hier kind aan huis
hallo de topictitel is: hoe stel je je iemand voor. ik wéét inmiddels dat je vaste klant bent bij Leco en Conny, daar kwamen we er toch ook achter dat we elkaar kenden van het vf.
Alle reacties Link kopieren
Gut, ik ben een paar weken weg, en ben nu al uit jullie voorstellingsgedachten. Zelfs m'n eigen zuster denkt niet meer aan me. :?:o;(
Alle reacties Link kopieren
*;





Waar was je?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren


*;





Waar was je?







In het beloofde land, het was enig. (*;) Ben je nog niet bij je stam?

By the way, zoals jij eruit ziet zo had ik me je ook voorgesteld, tenger, blond, leuke kop.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het beloofde land? De US of A? ;)

Nee ben nog niet bij de stam, staat voorlopig door allerlei omstandigheden on hold.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Beloofd, doch weinig beschaafd.

Wat jammer dat je nog niet bij je geliefde kunt zijn, maar Kenia is nu toch veelal zompig, drassig en donker, scheelt dat dat hier niet zo is. ;)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen, ben er ook ff.. Yas je hebt meel:)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal kijken, Roma!



Sapple, ik mail je even straks, over de ins and outs.
Al een account? Log dan hier in.
Roma euh..........mooie, leuke, spontane, lange, slanke, blonde meid (of heb je nu een andere kleur hihi):D
Alle reacties Link kopieren
Is goed dear.
Alle reacties Link kopieren
He Juun jeeitje lang geleden ben je op MSN?
Voor jou altijd!
Alle reacties Link kopieren
Nijn: lang, semi-slank, gek op truitjes en cargo-broeken, half lang haar, grote ogen



Qwert: tenger, niet al te lang, lang donker haar, gave huid



Zussie: volslank, leuke kop, pittig kapsel, trendy gekleed (gek op half-hoge hakken)



Marg: lang blond haar, slank, spijkerbroek/truitjes, bruine ogen



Perse: donker sluik lang haar met rechte (kekke) pony, slank, hakken, prada-tas, skinnyjeans



Korenwolf: jaartje of 40, kort haar, makkelijke kleding



Eleonora: volslank, prachtig dik lang haar, gulle lach, mooie (doch niet perse dure) kleding die haar perfect staat



Lindy: spijkerbroek/t-shirtje, half lang haar, grote leren tas, weinig make-up



Sammy: mantelpakjes/akte-tas, naturel make-up, donkerblond, slank gezicht slank postuur



Roma: half lang haar, vlot gekleed, hoge stem



Roosvrouw: Kort haar, volslank, bril, heldere mooie ogen



BgB: lang blond vlassig haar, zwarte spijkerbroek (mogelijk met zwart t-shirt met opdruk van 1 of andere hardrockband uit de jaren tachtig), heerlijk geurtje op, rooie lippenstift



Loomii: Tuinbroek
Zelide valt voor mij in de 'Persephone' categorie, qua beeldvorming.



Kán alleen maar een beeldschoon mens zijn met alles d'r op en d'r aan en dan ook nog humor. Onweerstaanbaar type dus....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven