Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten




Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.



De vorige keer in Kitlers....



Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....



Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
ik heb ook wat gevonden.



Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:chinchilla schreef op 30 juli 2015 @ 17:21:

ik heb ook wat gevonden.



[afbeelding]





Alle reacties Link kopieren
quote:chinchilla schreef op 30 juli 2015 @ 17:21:

ik heb ook wat gevonden.



[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Argh kut ik ben nu op het punt dat ik denk fok dis ik trek wel een spijkerbroek aan zaterdag Waarom ben ik altijd zo veeleisend en begin ik weer aan een of ander mega project op het laatste moment terwijl mijn energie level al kak is.

Dus ik mik ff alles aan de kant en ga maar even boodschappen doen ofzo zodat de baas wat te bikken heeft als ie straks thuiskomt.

Mijn creativiteit is groter dan mijn handigheid kent iemand dat? Dat het in je hoofd amazeballs is maar het wil niet uit je vingers komen?
quote:TardarSauce schreef op 30 juli 2015 @ 17:55:

Mijn creativiteit is groter dan mijn handigheid kent iemand dat? Dat het in je hoofd amazeballs is maar het wil niet uit je vingers komen?



Echt wel!



Maar dit soort plaatjes kikkeren me dan weer op:

Haaaahahaha ja zoiets is er met mijn project ook gebeurd.
En dan neem je je voor om de volgende keer vroeger te beginnen, maar dan gebeurt toch hetzelfde.
De rok op zich lukt wel maar het side project van nepleer is echt giga kansloos :( Dus nu ben ik boos op mezelf dat ik de spullen daarvoor gister heb gekocht terwijl ik er dus niks aan heb. Ah well we gaan het hopelijk wel leuk hebben. Al is dit de eerste keer dat mijn man meegaat dus met een beetje pech loop ik de hele dag met een Grumpycat want manlief heeft 2 standen: of hij vindt het geweldig of hij vindt het ruk.
Gaat je man ook verkleed?

En kun je de spullen niet voor wat anders gebruiken, misschien iets simpelers?
Alle reacties Link kopieren
quote:chinchilla schreef op 30 juli 2015 @ 16:42:

ik breek eventjes in. ik volg dit topic met veel belangstelling. de plaatjes zijn hilarisch. nu heb ik ook gelijk mijn tvp. waar vinden jullie al die plaatjes?

Google afbeeldingen "funny pics".



Gewoon zoeken en meedoen!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je allemaal,Saus?

Ik hou van steampunk, dus misschien kan ik nog iets verzinnen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik heb wat sieraden en een top waar ik de knopen af heb gehaald en heb vervangen voor radartjes. Daarnaast nu een bruine circelrok die ik deels beschilderd heb en waar ik nu allemaal steampunk attributen (oude roestige sleutels en horlogewerkjes) op aan het naaien ben. Maar ik wou ook een soort harnas maken van dat nepleer waar ik o.a. mijn muntjes in kan bewaren en mijn drinkbeker in kan hangen en dat laatste wil niet lukken. Dus ben ik nu maar braaf dingen aan het borduren op die rok. Alleen ik dacht dat het katoen was maar het kreukt als de ziekte



Mijn man wil niet verkleed die vind dat hij van zichzelf al een attractie is
Alle reacties Link kopieren
Je man heeft gelijk



Kreuken zijn cool! (Zegt de persoon die te lui is om te strijken )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 30 juli 2015 @ 18:36:

Je man heeft gelijk



Kreuken zijn cool! (Zegt de persoon die te lui is om te strijken )+1000
quote:chinchilla schreef op 30 juli 2015 @ 19:02:

[afbeelding]Grobbie waarom verlaat je nu je nest weer?
Hu heb ik iets gemist? Hebben we een nieuwe meelezer die zich openbaart of is er een nickchange?
quote:chinchilla schreef op 30 juli 2015 @ 19:07:

[img]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... 0tAvrffRcD[/img]Hahaha wat moet dat nou weer voorstellen LOL

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven