Leuk meisje op de achtergrond deel 4

23-05-2012 14:24 891 berichten
Alle reacties Link kopieren
De gemoederen over de vrouw die we steeds aan de rechterkant van dit forum zien, houden ons wel steeds bezig.



Soms zien we een knappe vrouw, en soms vragen we af waarom een bepaalde slecht geklede vrouw gekozen wordt voor de rechter kant.



De vrouw rechts heeft een wat rare lach. Heeft ze maar één tand?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
We liggen uit het EK, klaar met de voetballerTs!



Graag een andere achtergrond, beste Viva-beheerders, prettyprettyplease
Inmiddels hebben ze ons zover dat we snakken naar een wazig gefotografeerd, scheefstaand meisje in verkleedkistoutfit.



Dat zal ons leren.
Alle reacties Link kopieren
^



Sja, dit ook niet zo gek veel beter:



(wat jammer is want vind haar wel een leuke vrouw)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Ben dr ook wel echt klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Onze wensen zijn verhoord: die naakte brulaapvent is verdwenen en heeft het veld geruimd voor een blonde vrouw met een paardenstaart (niet goed zichtbaar). Ze heeft iets om haar nek wat ik niet goed kan thuisbrengen wat het is. Ze heeft een V op haar witte bloes en bloemetjes op de korte mouwen. Het lijkt alsof ze een V of een F aan het uitspreken is. Ze glimlacht maar haar tanden rusten op haar onderlip.



Het is in elk geval beter dan die naakte man "met de bek wied lös".
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Klopt, alles is beter dan die brulaap.

Deze keer hebben ze ergens iemand uit een mortuarium laten ontsnappen.............
Alle reacties Link kopieren
Ik ook bleke Zooey weer
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik durf niks negatiefs te zeggen, straks krijgen we voor straf de brulaap weer terug.



Alle reacties Link kopieren
Dit meisje lijkt me wat te ingrijpend gephotoshopt; ze heeft geen tieten en geen kont meer over!
Zeg maar Spijker.
quote:hans66 schreef op 20 juni 2012 @ 09:33:

Onze wensen zijn verhoord: die naakte brulaapvent is verdwenen en heeft het veld geruimd voor een blonde vrouw met een paardenstaart (niet goed zichtbaar). Ze heeft iets om haar nek wat ik niet goed kan thuisbrengen wat het is. Ze heeft een V op haar witte bloes en bloemetjes op de korte mouwen. Het lijkt alsof ze een V of een F aan het uitspreken is. Ze glimlacht maar haar tanden rusten op haar onderlip.



Het is in elk geval beter dan die naakte man "met de bek wied lös".



Ja hans, wij hebben ook ogen.



Waar halen ze ze toch vandaan, zo lilluk?! En loensend.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ze heel creepy kijkt. En haar mond irriteert me

Nee, ik word er niet echt heel vrolijk van.
Time spent with a cat is never wasted
Wat een rotkop...Moet denken aan een gans oid.
Alle reacties Link kopieren
quote:spijk-er schreef op 20 juni 2012 @ 12:24:

Dit meisje lijkt me wat te ingrijpend gephotoshopt; ze heeft geen tieten en geen kont meer over!Onttiet en ontkont.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Nee, weer geen gezellige coverT.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik hou meer van een open gezicht en goede styling.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dit een hele mooie meid, alleen... ze kijkt zo gemeen.



(Wat betreft die kleding, vergezocht/geforceerd als bijna altijd: Hopelijk wordt dat binnenkort wat beter, aangezien de nieuwe hoofdredactrice van Elle vandaan komt.)
Alle reacties Link kopieren
quote:spijk-er schreef op 20 juni 2012 @ 12:24:

Dit meisje lijkt me wat te ingrijpend gephotoshopt; ze heeft geen tieten en geen kont meer over!Ik zie haar maar vanaf haar middel? Ik heb dat wel vaker, hebben mensen het over een broek en rok, maar die zie ik eigenlijk nooit...?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 20 juni 2012 @ 11:21:

Ik durf niks negatiefs te zeggen, straks krijgen we voor straf de brulaap weer terug.



Alle reacties Link kopieren
Ah, nu zie ik d'r ook. Beetje apart hoofd idd, zo met dat gele haar en dan wel weer donkere wenkbrouwen, en ze kijkt een beetje raar. Gek rokje ook. Als het shirt niet die opdruk had, was het een leuk ding geweest, met die steentje sop de mouwen. Verder vind ik het wel leuk hoe d'r haar zit en de roze koptelefoon maakt het wel hip

Ze is wel plat idd!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Oh... dat roze geval is haar koptelefoon of headset (combinatie van koptelefoon en microfoon)... Haar borsten vallen niet op, en dat komt omdat haar shirt wit is, er een lichtbron (voor haar) schuin links erop schijnt en de foto misschien wat overbelicht is (haar gezicht is niet overbelicht, als je het mij vraagt).
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 22 juni 2012 @ 15:09:

Oh... dat roze geval is haar koptelefoon of headset (combinatie van koptelefoon en microfoon)... Haar borsten vallen niet op, en dat komt omdat haar shirt wit is, er een lichtbron (voor haar) schuin links erop schijnt en de foto misschien wat overbelicht is (haar gezicht is niet overbelicht, als je het mij vraagt).



Oh Hansje toch....Denk je dat niemand weet wat een headset is?



Wat een negatief commentaar hier zeg. Gelukkig zien jullie mij niet in het echt.....
Alle reacties Link kopieren
Anderhalf uur bij de kapster, maar het resultaat mag er wezen.

Niet dan?

Flair! Dat is het toverwoord.

We doen het vandaag met flair.

Een klein lijntje speed past daar eigenlijk wel bij. Dat spul is anders morgen tóch op.

Nu nog even met flair in de camera kijken.



Klik.



Haha! Gelukt! Niet dan! Nu nog even het Kanaal overzwemmen! Hollywood, here I come!
Alle reacties Link kopieren
Geen leuke/mooie blik. Nee, daar kijk ik liever niet naar
Slechte make up wat die wenkbrauwen betreft, kan het meisje ook niet aan doen. Ze zou er al een stuk vriendelijker uit zien moesten ze niet als twee boze rupsjes boven haar ogen kruipen.



Ze ziet er anders toch wel stukken beter uit dan ik Qua gezicht dan, haar lichaam is echt wel zorgwekkend.. zo mager x_x
Alle reacties Link kopieren
Stukken beter! Jammer dat haar borsten aan de verkeerde kant zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven