Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:20:

[...]



Nee, maar dat vind ik wel de verantwoording van de ouders. Hadden ze niet moeten scheiden.Vind ik ook. Ik zie niet waarom het sociale leven van kinderen ook nog eens naar de haaien moet vanwege een scheiding.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Zo, heb ik even door het eind van het vorige en het begin van het nieuwe deel heengeslapen....



Die laatste weekjes werken eisen hun tol geloof ik.



Wat wordt de rel in deel 13?
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 12 december 2014 @ 21:23:

[...]





Eens! Ik heb het gegeven dat kinderen vanaf 12 jaar zelf iets mogen aangeven bij de rechter gerespecteerd, dacht trouwens wel dat het wettelijk bepaald was maar kan dat nergens vinden.



Ik heb met mijn ex en zijn kinderen in een situatie gezeten waar de Kinderbescherming destijds bij betrokken was.

(Zijn ex had hen ingeschakeld, maar dat pakte voor haar verkeerd uit)

Kinderen vanaf 12 jaar worden inderdaad gehoord in zulke situaties. Maar gek genoeg werd er ook gesprek gevoerd met kind jonger dan 12.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 12 december 2014 @ 21:22:

[...]





Als ouders samen zijn krijgt zo'n puber ook steeds meer een eigen leven.

Waarom zou dat anders moeten zijn als de ouders gescheiden zijn?Ja, dat. Mijn dochter (13) is in de weekends ook vaak weg, leuke dingen doen met haar vrienden. En zo hoort het ook.
zit ik hier op de kinderpijler?
Ik zag net bij Beau op tv een kudde 16/17 jarige meisjes die voor het eerst op vakantie waren naar Spanje. Ik ben daar zó nog niet aan toe, die van mij mag pas met 33 voor het eerst naar Blanes.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 21:27:

zit ik hier op de kinderpijler?Dit is napraten over een topic op de kinderpijler.
quote:Thordis2.0 schreef op 12 december 2014 @ 21:27:

Ik zag net bij Beau op tv een kudde 16/17 jarige meisjes die voor het eerst op vakantie waren naar Spanje. Ik ben daar zó nog niet aan toe, die van mij mag pas met 33 voor het eerst naar Blanes.Die van mij ook. Soms wel eens dat Op vakantie zonder je ouders oid gezien. Echt verschrikkelijk en ik hoop zo dat mijn kind verstandiger is dan wat je daar voorbij ziet komen.
quote:Amaqanda schreef op 12 december 2014 @ 21:28:

[...]





Dit is napraten over een topic op de kinderpijler.Oh? Nooit gezien dat hele topic .
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 12 december 2014 @ 21:27:

Ik zag net bij Beau op tv een kudde 16/17 jarige meisjes die voor het eerst op vakantie waren naar Spanje. Ik ben daar zó nog niet aan toe, die van mij mag pas met 33 voor het eerst naar Blanes. Die van mij mag 10 jaar eerder.
je kan me nog meer wijsmaken amei
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2014 @ 21:26:

[...]



Ja, dat. Mijn dochter (13) is in de weekends ook vaak weg, leuke dingen doen met haar vrienden. En zo hoort het ook.Wij zaten toen ook niet meer braaf op de bank met een schaaltje chips en een glaasje limonade. Ik geloof dat we bij een van de buren altijd de voorstal op zijn kop gingen zetten, die hadden een keukentje met een toiletblok en daar konden we zoveel rotzooi maken als we wilden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:cochise schreef op 12 december 2014 @ 21:29:

[...]





Die van mij mag 10 jaar eerder.Nou ja, volgens mijn eigen theorie zou ik over twee jaar alleen op vakantie mogen
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:29:

[...]



Die van mij ook. Soms wel eens dat Op vakantie zonder je ouders oid gezien. Echt verschrikkelijk en ik hoop zo dat mijn kind verstandiger is dan wat je daar voorbij ziet komen.







Hopen mag natuurlijk altijd.
You know how I know? Because I reeaally think so!
story, ik wil ook een spouwmuur!!!!!!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 21:32:

[...]









Hopen mag natuurlijk altijd.

O, laat me die illusie asjeblieft nog even houden.



Wij zaten ook niet altijd thuis op de bank, maar ik zag mijn ouders en broertje wel met regelmaat.

Als kind niet meer naar zijn vader zou gaan, zou hij ook broertjes/zusjes niet meer zien. En zijn vader dus weken niet. Dat zou ik echt erg vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 12 december 2014 @ 21:31:

[...]



Nou ja, volgens mijn eigen theorie zou ik over twee jaar alleen op vakantie mogen Ik ben 'pas' op mijn 19e voor het eerst alleen op vakantie gegaan. Dat was alleen omdat mijn ouders vonden dat ik, omdat ik gewoon een baan had, mee moest betalen als ik met hun mee wilde
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:29:

[...]



Die van mij ook. Soms wel eens dat Op vakantie zonder je ouders oid gezien. Echt verschrikkelijk en ik hoop zo dat mijn kind verstandiger is dan wat je daar voorbij ziet komen.

Deze meisjes waren heel netjes hoor en ik verwachtte ook geen aso taferelen maar toch. Vier van die knappe jonge hollandsche meisjes.... Ik zou mezelf opvreten geloof ik



De mensen die Beau ook tegenkwam in Turkije waren erger. 'Zijn de mensen hier leuk?'



Ja, hier wel, bij ons zitten alleen die berggeiten....



Aldus de zonnebankoranje mevrouw die nepmerk spullen aan het scoren was in Alanya en in een all inclusie hotel zat aldaar.



Ieuw.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 21:32:

[...]









Hopen mag natuurlijk altijd.Nou, het is ook dom als je als ouder bedenkt dat je echt wilT weten wat je kind uitvreet op vakantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 21:33:

story, ik wil ook een spouwmuur!!!!!!Ik wil wel even tegen je muur komen spauwen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het ergste vind ik dat enorme zuipen en respectloze gedrag naar meisjes toe.



Maar ik ben zelf nog nooit dronken geweest en zoon heeft al mijn goede genen geërfd, dus er is hoop
quote:cochise schreef op 12 december 2014 @ 21:34:

[...]





Nou, het is ook dom als je als ouder bedenkt dat je echt wilT weten wat je kind uitvreet op vakantie.Dat wil ik dus echt niet weten.
Mijn eerste echte vakantie was toen ik 17 was, met mijn vriendje, en dat is nu mijn man en dat was relatief braaf
Ik ben altijd heel braaf op vakantie geweest, met vriendje en vrienden, vanaf mijn 16de.
dat stel ik op prijs MrsW, graag wel aardbeien van tevoren eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven