Napraattopic 25

22-02-2015 00:18 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Veel napraatplezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De enige die Bente kan helpen is zijzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 01 maart 2015 @ 10:07:

Mmmmm, ben ik de enige die denkt dat zo'n opmerking mss juist wel goed is voor Bente?

Al die andere reacties hebben tot nu toe niets opgeleverd.Wat denk je ermee te bereiken dan?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 maart 2015 @ 10:14:

[...]





Want dan gaat ze ineens denken: "Goh, laat ik ze het tegendeel bewijzen"?

Ik denk eerder dat het haar over het randje helpt. Lijkt me ook niet de bedoeling.





Niemand dan Bente zelf helpt haar eventueel over het randje.

En och, als zo'n opmerking er voor zou zorgen dat ze idd het tegendeel wil gaan bewijzen, dan zou dat mooi meegenomen zijn. Maar ik denk dat Bente helemaal nooit het tegendeel wil bewijzen, dus dan maakt het ook niet meer uit wat je zegt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 01 maart 2015 @ 10:21:

[...]



Niemand dan Bente zelf helpt haar eventueel over het randje.

En och, als zo'n opmerking er voor zou zorgen dat ze idd het tegendeel wil gaan bewijzen, dan zou dat mooi meegenomen zijn. Maar ik denk dat Bente helemaal nooit het tegendeel wil bewijzen, dus dan maakt het ook niet meer uit wat je zegt.Wauw. Die laatste zin.... Echt wauw. Ze doet er toch niks mee dus je mag zeggen wat je wilt. Ik ga m onthouden, echt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Nou, hier komt een zeldzaam moment

Maar ik ben het wel eens met Hats.



Dus omdat iemand niets doet met de adviezen die ze hier krijgt mag je iemand doodwensen?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 maart 2015 @ 10:28:

Nou, hier komt een zeldzaam moment

Maar ik ben het wel eens met Hats.



Dus omdat iemand niets doet met de adviezen die ze hier krijgt mag je iemand doodwensen?

Misspoez wenste Bente helemaal niet dood, ze vroeg of ze al doodging.

Niet aardig, duh, maar wel wat Bente aan het doen is.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
*belt de krant*
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 01 maart 2015 @ 10:29:

[...]



Misspoez wenste Bente helemaal niet dood, ze vroeg of ze al doodging.

Niet aardig, duh, maar wel wat Bente aan het doen is.



Nee, het was duidelijk anders geformuleerd, Solo.



Het leek een vraag, maar het was gebiedende wijs.

Er zit een duidelijk verschil in 'ga je' of 'ga eens'
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 01 maart 2015 @ 10:21:

[...]



Niemand dan Bente zelf helpt haar eventueel over het randje.

En och, als zo'n opmerking er voor zou zorgen dat ze idd het tegendeel wil gaan bewijzen, dan zou dat mooi meegenomen zijn. Maar ik denk dat Bente helemaal nooit het tegendeel wil bewijzen, dus dan maakt het ook niet meer uit wat je zegt.Maar Solomio dan bestaan er gewoon nog fatsoensgrenzen toch? In wat je wel en niet kan zeggen tegen iemand? Ze zit hier toch niet bij de psych maar gewoon op een forum?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 01 maart 2015 @ 10:29:

[...]



Misspoez wenste Bente helemaal niet dood, ze vroeg of ze al doodging.

Niet aardig, duh, maar wel wat Bente aan het doen is.Niet aardig? Het is ronduit asociaal gedrag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Weet je Solo, ik kan het gewoon niet rijmen.

Voor iemand die zoveel begrip eist voor de aandoeningen van je kids ben je in dit geval bijna harteloos.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik vind het niet kunnen, een geintje of een botte opmerking moet wel kunnen, deze ging mij te ver.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 01 maart 2015 @ 10:38:

Weet je Solo, ik kan het gewoon niet rijmen.

Voor iemand die zoveel begrip eist voor de aandoeningen van je kids ben je in dit geval bijna harteloos.Van wie eist ze begrip?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
De rest van de wereld Nous
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik onzin. Ik heb solo nog nooit begrip zien eisen.



De opmerking van misspoez was misplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Niet als in letterlijk zeggen 'ik eis dat...', maar wel in de manier van reageren op posts over dat onderwerp die ook maar een beetje kritisch lijken te zijn. Of gewoon uit onwetendheid zijn geschreven. Solo duikt er meteen bovenop. Ook als het niet specifiek om de eigen kids gaat.

Jij ziet het niet als begrip eisen misschien, ik wel. En ik snap het absoluut hoor, daar gaat het niet om. Ik kan het alleen niet rijmen met elkaar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Gelukkig geeft de opmerking van MissPoez wél stof tot napraten.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 01 maart 2015 @ 11:02:

Gelukkig geeft de opmerking van MissPoez wél stof tot napraten. Nou zeg dat wel. Anders maar om de beurt ergens lopen rellen dan hebben we tenminste wat te doen hier
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik vond de opmerking ook heel bot, maar het is wel een lastig topic. Ik blijf dus uit dat soort topics weg, want ik heb te weinig geduld voor therapeutisch posten.



Ben je weer beter, Tam?
óu sont les neiges d'antan

Rellen? Dat durf ik niet, hoor.
quote:merano schreef op 01 maart 2015 @ 11:31:

Tja, ik vond de opmerking ook heel bot, maar het is wel een lastig topic. Ik blijf dus uit dat soort topics weg, want ik heb te weinig geduld voor theapeutisch posten.



Ben je weer beter, Tam?Een beetje beter. Ik heb niet de indruk dat een week thuiszitten heeft meegeholpen met het genezingsproces. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 01 maart 2015 @ 11:32:

Rellen? Dat durf ik niet, hoor.Kom op, beetje vent kan rellen hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is het een lastig topic. maar dat betekent niet dat je dan ook maar alles mag zeggen. Maar goed, voor mij is de post van Misspoez wel weer een bewijs dat forummers als Bente tegen zichzelf beschermd dienen te worden.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 01 maart 2015 @ 11:33:

[...]





Een beetje beter. Ik heb niet de indruk dat een week thuiszitten heeft meegeholpen met het genezingsproces. Helaas.Schijnt een hardnekkig griepje te zijn, althans dat hoor ik van meer mensen.
óu sont les neiges d'antan

quote:Nouschi schreef op 01 maart 2015 @ 11:34:

[...]





Kom op, beetje vent kan rellen hoor!Ik kan het wel, maar ik durf niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven